Здравейте колеги,
от скоро съм горд собственик на Jeep, машината ми е перфектна много ме радва. Имам няколко въпроса на който получавам различни отговори от "майторите" които съм питал.
Ако може някой да ми даде верни отговори ще съм много благодарен.
- На скоростния лост има малко копче (0/D) за какво служи и как се ползва?
- Разликата между скоростите D, 2, 1 и кога коя скорост да ползвам
- Разликата между 4ALL TIME и 4LO и как се ползва
Благодаря ви предварително
от скоро съм горд собственик на Jeep, машината ми е перфектна много ме радва. Имам няколко въпроса на който получавам различни отговори от "майторите" които съм питал.
Ако може някой да ми даде верни отговори ще съм много благодарен.
- На скоростния лост има малко копче (0/D) за какво служи и как се ползва?
- Разликата между скоростите D, 2, 1 и кога коя скорост да ползвам
- Разликата между 4ALL TIME и 4LO и как се ползва
Благодаря ви предварително

При спускане по екстремно стръмни наклони "бавните" 4 LOW - включени, а позицията на лоста за смяна на скоростите е "1"! По-този начин се "изстисква" максимума на автомата и раздатката като "моторна спирачка", а в някой условия и единствения начин да се постигне, защото автомата си лови повишаването на инерцията - респ. оборотите и си включва предавките на горе и въпреки, че раздатката е на "баввни", джипа може да си вдигне едни 50-60 км.ч. и нагоре, а това обезсмисля упражнението при един 45+ градосув наклон примерно, защото пак трябва да се слиза на спирачки, а това в някои условия е силно нежелателно...
Коментар