Остана ми малко време и отворих задния диф на YJ- a за смяна на масло. Имаше лек шум при движение над 60 км/ч. Самото масло беше отвратително, но след почистването открих износване на сателитните колела (явно 31" гуми си натоварват значително този моста) и сериозен радиален луфт в оста на сателитите.
http://youtu.be/L8rpS19U8yg
(сниманo e с телефон, но си личи добре).
Въпросите ми са следните.
След смяна на всички "карантии" (включително и оста) в касетата ако остане този луфт освен с подлагането на шайби под страничните колела има ли друг начин да се елиминира и доколко е фатално да се кара така?
Според нет-а се продават два вида оси за отворен диференциал. По памет - 0,686" и 0,716" диаметър, някой знае ли какъв е размера на оригиналния за Dana 35C (1994-95 година)?
Доколко е вероятно да се е разширил (износил) отвора в касетата?
Това е.
http://youtu.be/L8rpS19U8yg
(сниманo e с телефон, но си личи добре).
Въпросите ми са следните.
След смяна на всички "карантии" (включително и оста) в касетата ако остане този луфт освен с подлагането на шайби под страничните колела има ли друг начин да се елиминира и доколко е фатално да се кара така?
Според нет-а се продават два вида оси за отворен диференциал. По памет - 0,686" и 0,716" диаметър, някой знае ли какъв е размера на оригиналния за Dana 35C (1994-95 година)?
Доколко е вероятно да се е разширил (износил) отвора в касетата?
Това е.