Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

    Някой да има идея как се сваля хидравличната помпа и как се сменя семерига и какъв е точно? Търся и ръководство за 3.1 двигателя, понеже публикуваните в този форум за WJ не са за 3.1 мотора. Благодаря Ви предварително.
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

  • #2
    От: Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

    Точни размери за семеринга не мога да дам, но за Service manuala WJ може да погледнеш ето тук. Има и за дизелите. Това е по принцип за всички модели POWER STEERING. А за 3.1 Diesel и за разликите в неговата кормилна система- POWER STEERING SYSTEM – 3.1L VM DIESEL. Това пък е за горивната система на самия двигател- FUEL SYSTEM—3.1L DIESEL ENGINE. Има и още доста неща, които може да разгледаш и свалиш. Изобщо целия сайт е с доста информация. Имам и един PDF за WJ-WG incl diesel 1999-2003 service manual, но е голям - 587 MB и не зная как да ти го пратя. Надявам се посочените по-горе да ти свършат работа.
    Успех!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #3
      От: Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

      Много полезна информация има в сайта. Благодаря много.
      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

      Коментар


      • #4
        От: Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

        Търся нова/употребявана работеща помпа, ако някой продава да пише.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #5
          От: Семеринг на хидравлична помпа за WJ 3.1

          Ето как реших проблема с помпата. Сваля се акумулатора, тръбата от турбото към радиатора и пластмасовата стойка за акумулатора. Сваля се пистовият ремък, като с раздвижен ключ се хваща четириграма на обтяжната рока и се натиска с една ръка на дясно (когато сте застанали пред автомобила), с другата ръка сваляте ремъка от алтернатора, понеже ролката там е с най-малък диаметър и е най-лесно. Сваляте алтернатора, който се държи на 2 болта. Развивате трите болта на ремъчната шайба и сваляте шайбата. Зад шайбата има два болта които държат помпата, развивате ги. Откачате маркуча на входа, който е със скоба и маркуча на изхода, който е с гайка . Маркуча на изхода към секторната кутия от едната страна е с резба 16х1.5мм а от другата 18,1.5мм и е за високо налягане. Помпа оригинална не можах да намеря, взех за 80 лева от WV/Audi почти същата, само шайбата се разминава. Свалих шайбата на WV помпата. Диаметъра на фланеца е 30 мм а на оригиналната крайслерска шайба е 29мм. Разширих отвора, който в случая е центриращ. Трите отвора на шайбата също не пасват, затова пробих нови отвори през 120 градуса.Сглобява се по обратния ред. WV помпата е с променено положение на тръбата за изхода, за това купих нов маркуч с кербовани накрайници за 19 лева от магазин за хидравлика. Нямам информация за модела на автомобила от който е новата помпа, на нея пише само WV Audi , на размер и вид е същата, разликите са в тръбата за изхода и шайбата е с по-малко писти от на гранда. Надявам се, че съм бил полезен и съм спестил на някой колега главоболията, които аз имах.
          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X