Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

    Здравейте,

    Предвид чуващи се странни шумове от предния диференциал прочетох какво що има и по посочените симптоми в http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Ch...rdan/index.htm и последваща проверка, се оказа, че проблемът е в "центриращата сглобка" на предния кардан.

    Разбит е игленния лагер на въпросната центрираща сглобка. Не намирам частта като я изписвам по посочения на схемата начин "Centering Kit". Възможен ли е ремонт или все пак ще трябва да го търся? Ако някой знае друго наименование на въпросната матракука да каже... Благодаря!

    Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

  • #2
    От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

    Jeep CV Driveshaft Centering Yoke ???
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

      Благодарско, това е!!! Намерих го в един сайт, сега ще видя как ще е с доставката.
      Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

        Мхъммм, не намирам от къде ще се достави за България въпросния CV Driveshaft Centering Yoke ...
        Четох по форумите, че някой си го ремонтирал, ама не познавам някой, който би се наел да го прави, а аз съм бос в тези неща. За сега карам без преден кардан, ама гледам да е по-внимателската. Някой да е срещал въпросната матракука по обяви или морги?
        Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

          Днес премерих чарка. Съвпада с http://www.northerndrivetrain.com/pr...I-211544X.html
          Има няколко с еднаква номерация (?), но с различен вертикален размер. Мисля, че този е точния...
          М/у другото, днес ми казаха в един магазин (няма да споменавам имена), че щели да ми го доставят на цена 394 лв. !!!
          Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

            в rockauto трябва да го има, но нещо не излиза по име........... какво му е на твоето, на моя Гранд беше почнало да вие, защото беше заминал маншона и се беше зацапало и заяждаше , след почистване и смазване и приспособяване на силиконов маншон си кара още доста време, така го и продадох.......... само че моето беше малко по-различно, струваше 29$ в рокауто, скорпионите ми обявиха двеста и кусур лева


            ето го в ибей, поне има и номер
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

              Тц, не става. Вие и тропа при подаване на газ. Луфта между черупката и сферата е много голям...

              Моят чакр е малко по-различен от този на линка. Разликата е в дълбочината на улея за маншона и височината от основата до върха на сферата /~4 мм/.
              Последно редактирано от AAF; 04-04-12, 09:26. Причина: Допълнение
              Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                Такаааа, реших да подходя радикално! Жиба в бокса, зяпам, слушам, всичко долу и което е за смяна - вън! То явно на час по лъжичка не става, а и се дразня като един ден намеря едно, друг второ... Ходовата част трябва да е здрава, 'щото както казах може и да не е кой-знае какво, ама ме дразни!
                До тук освен горната матракука, ще сменя и предните главини и дискове, спирачните тръби /имам няколко приплеснати места, ама там е ТНТМ/. Айде стискайте палци, че намерих и чаркалъците по-тънко почти без шипинг.
                Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                  Ммммм даааа, както Жоро_ЦСКА беше казал по повод едни странични огледала :"Някой хора са много зле...!!!" Тези два чарка според вас дали могат да минат за еднакви??!

                  Code: SPI-211544X
                  http://www.northerndrivetrain.com/pr...I-211544X.html

                  Code: SPI-211355X
                  http://www.northerndrivetrain.com/pr...I-211355X.html
                  Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                    Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
                    Ммммм даааа, както Жоро_ЦСКА беше казал по повод едни странични огледала :"Някой хора са много зле...!!!" Тези два чарка според вас дали могат да минат за еднакви??!

                    Code: SPI-211544X
                    http://www.northerndrivetrain.com/pr...I-211544X.html

                    Code: SPI-211355X
                    http://www.northerndrivetrain.com/pr...I-211355X.html

                    Centerline of Joint to End of Spline E 1.656 > Centerline of Joint to End of Spline E 1.531
                    YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                    XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                    WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                    KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                      Ъхъ, и аз това казвам...
                      Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                        Моля за инфо:
                        1. При положение, че съм свалил предния кардан към момента мога ли да карам без да прецакам нещо?
                        2. Как се предава мощността към задния мост в този случай?

                        За NP249 става въпрос. Не, че не го карах, ама имам чувство, че на пресечен терен с баир нямам мощност както преди.
                        Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                          Нямаш проблем да го караш без преден кардан. Просто ше си проходим малко повече от BMW
                          Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                          тел. 0897818449

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                            Пак съм 4х4. След малко стругарски услуги горе-долу натъманих външния диаметър на сглобката. Проблемът е височината е по-малка и маншона не ляга добре и май-май ще влизат води и прахоляци... Ще гресирам през седмица и карам до където изкара. Остана да сменя главините, но за сега все още ги нямам, защото като видях какво стана със сглобката, предпочитам да си ги поръчам от щатите, ама ще изчакат още малко...
                            Жоре, относно проходимостта на BMW-то - височината на жибката си е +, защото от там от където излязох, с BMW може да се влезе само ако го пуснат с кран...
                            Grand Cherokee WJ '99 V8 4.7 Limited

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ремонт/смяна на иглен лагер и/или "центрираща сглобка" кардан ZJ 5.2 '94 г.

                              Първоначално публикуван от AAF Преглед на мнение
                              Моля за инфо:
                              1. При положение, че съм свалил предния кардан към момента мога ли да карам без да прецакам нещо?
                              2. Как се предава мощността към задния мост в този случай?

                              За NP249 става въпрос. Не, че не го карах, ама имам чувство, че на пресечен терен с баир нямам мощност както преди.
                              249 до 1996 е с диференциал с ограничено преплъзване в режим 4х4 бързи. На 4х4 бавни няма твърд брокаж.
                              Движението без кардан води до повреда на ЛСД-то, което в случая е една муфа в паралел на освободения диференциал.
                              Тва е все едно да караш заден диф с ЛСД без една полуоска.
                              При 249 след 1996 която се води 249OD е съвсем друго. Там има твърда връзка към задния кардан.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X