Здравейте колеги!
Имам следния проблем и въпрос. При ускоряване на джипа, предимно на 3_та, 4_та и 5_та предавка, съединителя преплъзва. При по рязко подаване на газ, двигателя се форсира, вдига обороти, но скоростта почти не се качва. Когато обаче плавно се подава газ, скоростта се покачва, но при достигане на определени обороти -3-4000, мощността пада, все едно, че минава в авариен режим. Като че ли няма турбина. На 1_ва и 2_ра предавка колата се ускорява нормално до и над 4000 об./мин.
Въпроса ми е: Джип Чероки 2,5 ТД 1998 г. VM мотор, има ли датчик който да следи оборотите на двигателя и кардана, да хваща преплъзването на съединителя и да вкарва двигателя в авариен режим. На таблото "чека" не светва!
Имам следния проблем и въпрос. При ускоряване на джипа, предимно на 3_та, 4_та и 5_та предавка, съединителя преплъзва. При по рязко подаване на газ, двигателя се форсира, вдига обороти, но скоростта почти не се качва. Когато обаче плавно се подава газ, скоростта се покачва, но при достигане на определени обороти -3-4000, мощността пада, все едно, че минава в авариен режим. Като че ли няма турбина. На 1_ва и 2_ра предавка колата се ускорява нормално до и над 4000 об./мин.
Въпроса ми е: Джип Чероки 2,5 ТД 1998 г. VM мотор, има ли датчик който да следи оборотите на двигателя и кардана, да хваща преплъзването на съединителя и да вкарва двигателя в авариен режим. На таблото "чека" не светва!
Коментар