Така се стекоха обстоятелствата, че вече разполагам с три джипки и поради невъзможност да ползвам постоянно и трите се налага да елиминирам една от тях от схемата.
На първо четене смятам това да е верния ми черок, който дълги години ми е служил и ми е интересно каква е реалната му цена в момента?
Знам, че цената е тази която може да се даде от реален купувач, но освен продажба се интересувам да попадне в правилния човек (много важно за мен), и едновременно с това се постигне разумен компромис с вложенията в него.
Информация за него:
156 000 км (взех го през 2005 година на около 120 000 км)
Произведен - 1996
Двигател - 4-литра НО
Авт. скоростна кутия - AW-4 (през 2007 (в следствие на кражба) е изцяло рециклирана и е сменен хидротрансформатора - има тема назад във форума)
Раздатка - NV-242
Мостове - отворени D-30 отпред и D-35 отзад
ABS, климатик, всички екстри за Sport версията ел. стъкла и огледала, централно. Няма кожен салон, круиз контрол и ел. седалки и отопляеми гледала.
Окачването е повдигнато с 2" има лебедка T-max (11500 lib), поръчкова броня отпред и изнесена задна гума с поръчкова броня отзад.
Газов инжекцион BRC Sequent 5/6 с нова 50 литрова бутилка и евро сонда.
Напълно обслужен - масло в двигателя, автомата раздатката и мостовете, антикорозионно обработен (2011 година). Има конзола на тавана, като самия таван е обновен, Аларма със микровълнов датчик и пейджър. Допълнителен имобилайзер.
Може да се предложи със всесезонни гуми 30х9,5х15 Graberr AT2 или 235/75/15 Мaлатеста Kondor M80, последните са регенерат предимно за асфалт, но са без забележки по отношение на тегло, баланс и т.н.
Като забележка може да се споменат някои места със стартиращи проблеми по боята (например - люка на капачката на резервоара), през тази зима се появи шум от раздатката, предполагам че веригата е започнала да се поразтяга (няма прескачане или чаткане)
Това е, ще се радвам да чуя мненията ви.
Прилагам и няколко снимки.







На първо четене смятам това да е верния ми черок, който дълги години ми е служил и ми е интересно каква е реалната му цена в момента?
Знам, че цената е тази която може да се даде от реален купувач, но освен продажба се интересувам да попадне в правилния човек (много важно за мен), и едновременно с това се постигне разумен компромис с вложенията в него.
Информация за него:
156 000 км (взех го през 2005 година на около 120 000 км)
Произведен - 1996
Двигател - 4-литра НО
Авт. скоростна кутия - AW-4 (през 2007 (в следствие на кражба) е изцяло рециклирана и е сменен хидротрансформатора - има тема назад във форума)
Раздатка - NV-242
Мостове - отворени D-30 отпред и D-35 отзад
ABS, климатик, всички екстри за Sport версията ел. стъкла и огледала, централно. Няма кожен салон, круиз контрол и ел. седалки и отопляеми гледала.
Окачването е повдигнато с 2" има лебедка T-max (11500 lib), поръчкова броня отпред и изнесена задна гума с поръчкова броня отзад.
Газов инжекцион BRC Sequent 5/6 с нова 50 литрова бутилка и евро сонда.
Напълно обслужен - масло в двигателя, автомата раздатката и мостовете, антикорозионно обработен (2011 година). Има конзола на тавана, като самия таван е обновен, Аларма със микровълнов датчик и пейджър. Допълнителен имобилайзер.
Може да се предложи със всесезонни гуми 30х9,5х15 Graberr AT2 или 235/75/15 Мaлатеста Kondor M80, последните са регенерат предимно за асфалт, но са без забележки по отношение на тегло, баланс и т.н.
Като забележка може да се споменат някои места със стартиращи проблеми по боята (например - люка на капачката на резервоара), през тази зима се появи шум от раздатката, предполагам че веригата е започнала да се поразтяга (няма прескачане или чаткане)
Това е, ще се радвам да чуя мненията ви.
Прилагам и няколко снимки.
Коментар