Здравейте. Налага се Черока (XJ - 4.0) да излезе от експлоатация за период от около 6 месеца. В конкретния случай вариантите с които разполагам са единствено следните :
- да се свали акумулаторът и джипът да остане "дълбоко замразен". От време на време акумулаторът се обслужва така както се налага.
- имам човек, който е съгласен през някакъв интервал (примерно седмица) да го припалва и оставя да поработва на място. Съгласен е и да прекарва лоста на автоматика през всички позиции , но пак на място и категорично отказва да се придвижва дори и метър.
Джипът ще се съхранява в гараж. Не е оборудван с газово. Според вас , кой от двата варианта е по удачен или по друг начин казано - кой от двата варианта е по-малкото зло? Има ли нещо полезно което би могло да се направи преди и по време на "консервацията"? Примерно - автоматика да се остави на "P" или на "N" , ръчната да се натегне или да е пусната. Препоръчаха ми в резервоара да останат около 20 литра и да сe добави "fuel stabiliser". От този род идеи. На отзовалите се благодаря за съдействието.
- да се свали акумулаторът и джипът да остане "дълбоко замразен". От време на време акумулаторът се обслужва така както се налага.
- имам човек, който е съгласен през някакъв интервал (примерно седмица) да го припалва и оставя да поработва на място. Съгласен е и да прекарва лоста на автоматика през всички позиции , но пак на място и категорично отказва да се придвижва дори и метър.
Джипът ще се съхранява в гараж. Не е оборудван с газово. Според вас , кой от двата варианта е по удачен или по друг начин казано - кой от двата варианта е по-малкото зло? Има ли нещо полезно което би могло да се направи преди и по време на "консервацията"? Примерно - автоматика да се остави на "P" или на "N" , ръчната да се натегне или да е пусната. Препоръчаха ми в резервоара да останат около 20 литра и да сe добави "fuel stabiliser". От този род идеи. На отзовалите се благодаря за съдействието.
Коментар