Здравейте колеги. Имам Проблем.
Закупих си резервен ключ от официалния дилър -БС (понеже бях останал с един ключ).
Ключа е обединен в един корпус с дистанционното, досущ като този :

Вчера отидох пак там, за да ми го обучат. След 2 часа, ми казаха, че всичко е готово и мога да плащам.
Платих и в момента в който ми връчиха 2-та ключа (стария-оригинален + новия), ми съобщиха :
- Аааа, между другото, забравих да ти кажа, че оригиналния ти ключ вече не работи!
- !?? ...Как, Защо?
- Не иска да се програмира ! (де факто - препрограмира б.л.)
- Ама как, нали ви дадох напълно изправен, работещ оригинален ключ ??
- Някой сигурно е бъркал вътре в чипа и затова е така!
- Никой не е бъркал в чипа. Единствено е презапоен щифта към (+) на батерията. Дадох Ви напълно работещ оригинален ключ. . . .
- Сорри!
- Върнете старото положение ...
- Не може!
- Да не би, старият ключ, веднъж програмиран, да не може повече да се ПРЕпрограмира? (опитвам се да измъкна някаква информация)
- Глупости. Нали сме го правили това!
Единствено,което постигнах, е да ми издадат констативен протокол.
Сега, пак съм на изходна позиция - с един ключ. Или по точно - за 320 лева имам нова кутийка на ключа.
Старият ключ вече Въобще не работи - нито като дистанционно, нито като ключ/имобилайзер.
До сега пробвах без успех това :
- Опитах, близо до колата, да синхронизирам стария ключ/ДУ , включително с вадене и слагане на батерията.
- Ресетнах захранването - Откачих/закачих след 1/2 час акумулатора на колата.
- Опитах да обуча ДУ на ключа, по метода с отворената врата http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee...al/keyless.htm
Това което мисля да направя е : да разбера какъв точно е проблема и някак си, да си потърся правата.
За мен,това мирише на безхаберие, още повече, че официалният дилър, даже НЕ ЗНАЕ, че :
"при наличие на два валидни ключа, потребителят сам за 5 минути може да си обучи до 8 резервни ключа" - пише го в упътването за точно този модел. А методът е абсолютно същия и за предишния модел Гранд. Има го даже на видео http://www.youtube.com/watch?v=ckMtPywqtl8В упътването пише също нещо много важно : "Тази процедура позволява програмиране на празен/чист (бланк) ключ. Веднъж програмиран на този автомобил, ключът не може да се програмира за друго превозно средство."
Логиката сочи, че единственият начин, ключа да не може да се програмира за друга кола, е че ключа/транспондера/ е еднократно програмируем.
Това което е станало, вероятно е едно от двете:
1. Изтрили са и двата оригинални ключа от компютъра на колата (наличния и изгубения). Или :
2. Вписали са новият ключ, в клетката на стария-наличен. (тоест,същото, без изтриване на изгубения)
Съответно, старият ключ, вече не може наново да се обучи - тоест, да приеме нов, генериран от компютъра код, да го запамети, и да го върне на компютъра, който да го впише в регистъра си.
Това, което искам да разбера е : Може ли, кодът излъчван от старият ключ директно да бъде вписан в компютъра, без да се преминава през тази процедурата на обучение ?
.
Закупих си резервен ключ от официалния дилър -БС (понеже бях останал с един ключ).
Ключа е обединен в един корпус с дистанционното, досущ като този :

Вчера отидох пак там, за да ми го обучат. След 2 часа, ми казаха, че всичко е готово и мога да плащам.
Платих и в момента в който ми връчиха 2-та ключа (стария-оригинален + новия), ми съобщиха :
- Аааа, между другото, забравих да ти кажа, че оригиналния ти ключ вече не работи!
- !?? ...Как, Защо?
- Не иска да се програмира ! (де факто - препрограмира б.л.)
- Ама как, нали ви дадох напълно изправен, работещ оригинален ключ ??
- Някой сигурно е бъркал вътре в чипа и затова е така!
- Никой не е бъркал в чипа. Единствено е презапоен щифта към (+) на батерията. Дадох Ви напълно работещ оригинален ключ. . . .
- Сорри!
- Върнете старото положение ...
- Не може!
- Да не би, старият ключ, веднъж програмиран, да не може повече да се ПРЕпрограмира? (опитвам се да измъкна някаква информация)
- Глупости. Нали сме го правили това!
Единствено,което постигнах, е да ми издадат констативен протокол.
Сега, пак съм на изходна позиция - с един ключ. Или по точно - за 320 лева имам нова кутийка на ключа.
Старият ключ вече Въобще не работи - нито като дистанционно, нито като ключ/имобилайзер.
До сега пробвах без успех това :
- Опитах, близо до колата, да синхронизирам стария ключ/ДУ , включително с вадене и слагане на батерията.
- Ресетнах захранването - Откачих/закачих след 1/2 час акумулатора на колата.
- Опитах да обуча ДУ на ключа, по метода с отворената врата http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee...al/keyless.htm
Това което мисля да направя е : да разбера какъв точно е проблема и някак си, да си потърся правата.
За мен,това мирише на безхаберие, още повече, че официалният дилър, даже НЕ ЗНАЕ, че :
"при наличие на два валидни ключа, потребителят сам за 5 минути може да си обучи до 8 резервни ключа" - пише го в упътването за точно този модел. А методът е абсолютно същия и за предишния модел Гранд. Има го даже на видео http://www.youtube.com/watch?v=ckMtPywqtl8В упътването пише също нещо много важно : "Тази процедура позволява програмиране на празен/чист (бланк) ключ. Веднъж програмиран на този автомобил, ключът не може да се програмира за друго превозно средство."
Логиката сочи, че единственият начин, ключа да не може да се програмира за друга кола, е че ключа/транспондера/ е еднократно програмируем.
Това което е станало, вероятно е едно от двете:
1. Изтрили са и двата оригинални ключа от компютъра на колата (наличния и изгубения). Или :
2. Вписали са новият ключ, в клетката на стария-наличен. (тоест,същото, без изтриване на изгубения)
Съответно, старият ключ, вече не може наново да се обучи - тоест, да приеме нов, генериран от компютъра код, да го запамети, и да го върне на компютъра, който да го впише в регистъра си.
Това, което искам да разбера е : Може ли, кодът излъчван от старият ключ директно да бъде вписан в компютъра, без да се преминава през тази процедурата на обучение ?
.
Коментар