И аз съм против метана, на пропан бутан нещата са идеални, моя с 220 коня дори ми малее понякога, и се оглеждам за някое HEMI, та не бих жертвал нито един кон, за някаква нищожна икономия, разликата между метан и пропан е смешна, освен ако не си такси.
TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra
При цена на пропан-бутана-0,94,а на метана-от 1,47 до 2,00 практически не си струва.И непрекъснато да душиш за метанстанции-а на всяка бензиноставция има пропан-бутан...
Ще ти кажа каква е хавата при ZJ 5.2 на пропан-бутан с 1 изпарител обикновенна газ върви страхотно
и в момента гори градско 25-35лт/100км извънградско 15-20лт/100км всичко това е зависимо колко е отворен TPS-a.
Незнам каква ще е ползата от файдата с метана и да ли си заслужава да намаляш осезаемо багажното отделение.
При тая цена на пропан-бутана няма да има голяма разлика с метана.
Файдата ми е че имам метанова инсталация с два изпаритела , която лесно може и да стане инжекцион . Мен не ме притеснява че багажника ще се смали .Благодаря за отговора
Е, как да няма файда? Колега има бутилка, изпарители и кабеляци, ще си вземе тръби и ще я подкара на метан. Разхода ще е за поставяне и проверка, което не е кой-знае каква цифра. Че няма да е резачка с обикновена метанова вече се е светнал, ама ако реши по-нататък ще и сложи и инжекцион, пък до тогава ще си я кара по-евтино.
Мнението ми за такъв джип с обикновена метанова уредба и субективно и обективно е, че е умрял кон. Моят беше с един изпарител, та ако си с два може и нещо да живне, ама много се съмнявам... При изпреварване задължително минавах на бензин. Като карах на газ чека светеше постоянно. Два пъти гръмна и пръсна въздуховода, та се наложи да го лепя и накрая го залях с епоксидна смола. Иначе сериозни проблеми с метана съм нямал, даже зимно време. Бутилката ми кондензираше постоянно. Веднъж при някаква повреда на метан станцията в Ямбол ми бяха напълнили въздух вместо метан, та след гоямо чесане к'во става, се наложи да ходя да ми изпуснат бутилката и да заредя отново. Разхода варира много. Аз го мерех мили на бутилка /15 кг./ - на градско е издухвал бутилата за 72 мили, извънградско е стигал 115 мили, средно беше около 90 мили с една бутилка. По нашия край общо взето се справях със зареждането и рядко съм оставал без метан. Като цяло, ако бюджета ти е изпилен слагай и карай.
За себе си бих казал, че не бих си сложил отново такава уредба.
ААF Благодаря отново А колкото за кайена на газ . Има хора който искат да карат по луксозна кола , но всъщото време като могат да пестят пари от гориво за какво да дават повече пари (лично мое мнение ) .
Коментар