Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как спестих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как спестих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

    Срещу доста хонорари от по 50лв.се изнизаха знайни и незнайни специалисти да диагностират автомобила със супер компютри,софтуери и тем подобни п......и,м......и!А случая бе следния:От време на време ми светкаше чека и мърда стрелката на налягането на маслото!След като за гася колата и запаля отново изчеваше.Никакви промени в поведението на колата.Понякога несведкаше с дни.С течение на времето ставаше све по-често,започна да се появява се кратка за загуба на мощност.
    1ва-Диагностика/спеца пристига на място,6-г.трудов стаж в мазда ГЕРМАНИЯ/след около 2ч.настройки на апаратурата и изтриване на грешки,заключението е "Да се напръска датчика с контакт шпрей от хубавия".
    2ра-Диагностика "Суп.Диз"на околовръсното до царско село.Умолявам Ви каквито и проблеми да имате неходете там.За смяна Турбо,АСК,Разд.кутия ,другите части за смяна вече не ги чувах защото бях припаднал.
    3та-Диагностика-Могилата зад Зооградината,препоръчано от мой приятел,"най-големите разбирачи на дизел"
    Губи се напрежението на едната верига на елект.газ,но те нямат схемата защото била американска.Купувам потенциометър за газта 100лв./втора ръка ,след пазарлък/ в БС доставка 45р.д.-245лв.Никаква промяна в Jeepa.
    4та-Диагностика- в БС цитирам:"След като дава такива гр.-клим.,турбо,АСК,имали сме 2-3 такива случай заминал е Компютъра-3000лв.до 2месеца ще го доставят отделно труд.По-добре продай колата"край на цитата.
    5та-Диагностика-вечеставам досаден-никакъв резултат.
    6та-Дедо Владо-проблема е решен кормилния прът протрил целия сноп кабели от ЕСУ.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27022012796-1.jpg
Прегледи:1
Размер:122.6 КБ
ID:5962878ен.

  • #2
    От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

    Даммм, грешката е твоя )))
    Трябвало е от т.6 да почнеш
    Успех!!!
    Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

    тел. 0897818449

    Коментар


    • #3
      От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

      Трагичното в случая е, че не останаха хора които да се заровят в проблема, повечето четат каквото им плюе компа и дотам. Аз на моите диагностици обяснявам че закачането на компа, четенето на грешки не е диагностика. Диагностиката започва след това и не винаги е свързана с наличието на ПС уред за четене и комуникация на компа на колата, ползват се мултимери, осцилоскопи и мозък.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

        Първоначално публикуван от alenaa Преглед на мнение
        Срещу доста хонорари от по 50лв.се изнизаха знайни и незнайни специалисти да диагностират автомобила със супер компютри,софтуери и тем подобни............
        ......-Дедо Владо и проблема е решен кормилния прът протрил целия сноп кабели от ЕСУ.[ATTACH=CONFIG]424251[/ATTACH]ен.
        Важен е финалът. Имал си късмет и след "ходенето по мъките" все пак накрая си попаднал на точния човек. Може би само е трябвало не да завършиш, а да започнеш с него.
        Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #5
          От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

          дедо Владо- президент
          0898230174 - ТАТЕ

          Коментар


          • #6
            От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

            Така де. Диагностиката преди всичко е да знаеш какво показва уреда и да можеш да предположиш защо го показва. Тоест да си наясно с начина на работа на съответния автомобил и системите му. Така преди години си закарах автомобила съвсем нарочно при един корифей на диагностиката. Просто ползвах неговия стенд (гледах какво показва уреда), а той милия не знаеше какво да каже за проблема на автомобила. Ма така е диагностик не се става само с книжка в ръка и лъскав стенд. Един мой преподавател докато учех МЕИ преди бая време, ни заведе в един автосервиз (нарочно няма да споменавам името) и ни показа гордостта на сервиза. Това беше стенда за реглаж на преден мост. Едни светлини мигаха, светеха едни разлини лъчи (абе да си е** майката раз'ираш ли). Отделно компютър, отделно лъскавия монитор (разбирай марков и голям екран). Та като влезе клиента и си вика. Те тука те са най, ама най-големите разбирачи и изпада от джобовете. Та същия преподавател ни рече тогава, че и с бая по-проста техника може да се свърши тая работа, ама от човек дето разбира (дет се вика и с канапче става, ама тука Крум му разбира).
            Последно редактирано от nickbochev; 02-03-12, 21:22. Причина: "цензура" в един от изразите ;)
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #7
              От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

              Колегите са прави че е трябвало още от началото да се появиш при Дядо Владо! Добре че са оправили проблема. Поздрави!
              0899278323-0877500798

              Коментар


              • #8
                От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                Наистина важно е,че проблема го отстранихме. А за дядо Владо сам съм виновен.Макер да съм във форума от 2008г.разбрах за него преди два месеца.Тая тема е пуснах с мисълта да помогна на някой да не се доверява на всеки монтъор или доктор в БГ,за съжаление.

                Коментар


                • #9
                  От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Трагичното в случая е, че не останаха хора които да се заровят в проблема, повечето четат каквото им плюе компа и дотам. Аз на моите диагностици обяснявам че закачането на компа, четенето на грешки не е диагностика. Диагностиката започва след това и не винаги е свързана с наличието на ПС уред за четене и комуникация на компа на колата, ползват се мултимери, осцилоскопи и мозък.
                  За последните две повечето "диагностици" само са чували.Иначе на приказки и обяснения нямат равни

                  Коментар


                  • #10
                    От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                    Първоначално публикуван от alenaa Преглед на мнение
                    6та-Дедо Владо-проблема е решен кормилния.......
                    Шъ съ надуя кът въшка на челу, и шъ зема да деръ по три кожи от съфорумник, мазни кинти ще съ посипят отгори ми и ще си купя депутатско място ......
                    Приказката е не били компютри, а били ..... "калашници" (пак средство за оправяне на сметки )
                    Историята от моя гледана точка Ален (всички дет' си мислят че е Алена и ще топнат човчица с в грешка ) ми звънна за "люлееща" се стрелка на налягането на маслото. О.К. краткопериодичното люлеене без тропане в мотора си е само електрическо, ела ще търсим нещо по линиите на масления датчик....той пък да вземе да ми повярва и да дойде ми сега, от дизели не разбирам един час търсих къде е датчика за налягането на маслото на 2.7 CRD( и не го намерих) бамааму да е бензинов, да е амерички, имаме скенер, шъ го закача, шъ си покаже,...ама дизаляк, че и е европеец......един съсед обаче има читалка за "европчани", отиваме, закача ни и ...... за смяна са пола, любовницата, бельото на съседката ...грешки, грешки, взаимно изключващи се (при които колата не би трябвало изобщо да се движи) и водещи до диагноза лошо захранване на датчиците на мотора. Датчиците в общия случай получават + и - от 5 V и по третия кабел е сигнала..... Това (5-те V) тръгва от компютъра (на 2.7 CRD пред шофьора в коша на двигателя) и достигайки до самия мотор се разделя на няколко отделни снопа. С няколко триенета на грешки, малко тест драйв и движения, човека откри че ако натисне кабелния сноп точно под компютъра изчезва електрическия педал за газта, налягането на маслото, но пък се включва климатика и т.н. "Студена спойка в компа, или скъсани жици в района..." последния оглед като че ли показа лъскава ламарина под кабелния сноп....После вече ми е лесно, (макар че сннопа минава под АБС-то и акумулатора), маха се акумулатора, маха се стойката му, крепи се на 4-ри точки (най-гадна е гайката 13-ка под казанчето на хидравликата на волана), тя се повдига и става без да се сваля, откачат се куплунгите от компа. (2 бр, ключалката на горния е нагоре, а на долния е надолу), реже се една свинска опашка и се обръща кабелния сноп (показан от Ален на снимката), бандажираш и т.н.......
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                      Лошото е,че все повече "майстори" ги мързи да поразгледат нещата и да легнат под колата,а разчитат само на диагностична апаратура!И колко требе да ти е акъла като не си съвсем сигурен какво става, да кажеш на човек да си смени чаркове за 5-6000 лева!Не е ли да вземе човек едно дърво и бой,та бой ...
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #12
                        От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        Трагичното в случая е, че не останаха хора които да се заровят в проблема, повечето четат каквото им плюе компа и дотам. Аз на моите диагностици обяснявам че закачането на компа, четенето на грешки не е диагностика. Диагностиката започва след това и не винаги е свързана с наличието на ПС уред за четене и комуникация на компа на колата, ползват се мултимери, осцилоскопи и мозък.
                        Те това, мозъка от 'де се тегли? На флашка може ли да се "качи"?

                        Преди 7-8 год. позвайки комп. тестер на Бош, единствения тогава в Търговище, сам си ремонтирах рено лагуна 1.9cdi. След години минавайки 3-4 пъти през сервиз на МотоПфууу на Волво S80 с 2.5tdi WV груп най накрая се оказа сцепено маркуче на гейта на турбото, добре, че в Бургас 1 приятел ме заведе при мислещ мяйстор и за 15 мин. реши проблема.
                        Джипа ми също беше се побъркал, климатика отказваше, светваше чека, като си свалям прозореца, прозорците отказваха да се вдигат, спря да се заключва, не ми работеше паметта на седалката и радиото и куп други глупости правеше... Бях го намразил даже...
                        Ремонтирах го на пътя с 1 познат, разкачих всички куплунзи, чистих пръсках със спрей, четох мануали от компютър и най-накрая се оказа, че проблемите идват от 1 модул който се намира в таблото над краката на водача, но не точно от модула, а от кабелния сноп, който върви към предна лява врата имаше доста прекъснати вътре проводници.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Как спестих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                          Аз за това си ходя при Дедо Владо, хем винаги тестваме колата в реката, хем нещата стават. Имах пежо 307 и почна да дава ядове, изслушах всичките приказки за "френските чикии" диагностики умувания, турбото било заминало, викам как може да е заминало сега преди 5мин да не е след 5 да е здраво пак... На един приятел комшия работещ в СФА, вика докарай го пред блока, какво прави...така и така, аа чакай, едно вакумче клеясало за 5мин и колата готова, като пари 1-2 бири

                          Коментар


                          • #14
                            От: Как спестих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                            Тънкият момент е дали предишните диагностици не са разбрали какъв е проблемът или са се опитали да те нагласят и за смяна на някой по-скъп възел...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Как спетих 3-5000лв.за Grand 2.7CRD ?

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              Шъ съ надуя кът въшка на челу, и шъ зема да деръ по три кожи от съфорумник, мазни кинти ще съ посипят отгори ми и ще си купя депутатско място ......
                              Приказката е не били компютри, а били ..... "калашници" (пак средство за оправяне на сметки )
                              Историята от моя гледана точка Ален (всички дет' си мислят че е Алена и ще топнат човчица с в грешка ) ми звънна за "люлееща" се стрелка на налягането на маслото. О.К. краткопериодичното люлеене без тропане в мотора си е само електрическо, ела ще търсим нещо по линиите на масления датчик....той пък да вземе да ми повярва и да дойде ми сега, от дизели не разбирам един час търсих къде е датчика за налягането на маслото на 2.7 CRD( и не го намерих) бамааму да е бензинов, да е амерички, имаме скенер, шъ го закача, шъ си покаже,...ама дизаляк, че и е европеец......един съсед обаче има читалка за "европчани", отиваме, закача ни и ...... за смяна са пола, любовницата, бельото на съседката ...грешки, грешки, взаимно изключващи се (при които колата не би трябвало изобщо да се движи) и водещи до диагноза лошо захранване на датчиците на мотора. Датчиците в общия случай получават + и - от 5 V и по третия кабел е сигнала..... Това (5-те V) тръгва от компютъра (на 2.7 CRD пред шофьора в коша на двигателя) и достигайки до самия мотор се разделя на няколко отделни снопа. С няколко триенета на грешки, малко тест драйв и движения, човека откри че ако натисне кабелния сноп точно под компютъра изчезва електрическия педал за газта, налягането на маслото, но пък се включва климатика и т.н. "Студена спойка в компа, или скъсани жици в района..." последния оглед като че ли показа лъскава ламарина под кабелния сноп....После вече ми е лесно, (макар че сннопа минава под АБС-то и акумулатора), маха се акумулатора, маха се стойката му, крепи се на 4-ри точки (най-гадна е гайката 13-ка под казанчето на хидравликата на волана), тя се повдига и става без да се сваля, откачат се куплунгите от компа. (2 бр, ключалката на горния е нагоре, а на долния е надолу), реже се една свинска опашка и се обръща кабелния сноп (показан от Ален на снимката), бандажираш и т.н.......
                              Дядо ,ти си уникален.Тъй като съм диагностик в недолюбваното МОТО ПФОЕ,ще си позволя коментара....Дядо има за какво да се надуваш кат въшка.Който се занимава с коли знае че такива проблеми са си гадни за откриване.Така че Дядо е номер 1 в случая.Браво ДЯДО ВЛАДО!
                              grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X