Срещу доста хонорари от по 50лв.се изнизаха знайни и незнайни специалисти да диагностират автомобила със супер компютри,софтуери и тем подобни п......и,м......и!А случая бе следния:От време на време ми светкаше чека и мърда стрелката на налягането на маслото!След като за гася колата и запаля отново изчеваше.Никакви промени в поведението на колата.Понякога несведкаше с дни.С течение на времето ставаше све по-често,започна да се появява се кратка за загуба на мощност.
1ва-Диагностика/спеца пристига на място,6-г.трудов стаж в мазда ГЕРМАНИЯ/след около 2ч.настройки на апаратурата и изтриване на грешки,заключението е "Да се напръска датчика с контакт шпрей от хубавия".
2ра-Диагностика "Суп.Диз"на околовръсното до царско село.Умолявам Ви каквито и проблеми да имате неходете там.За смяна Турбо,АСК,Разд.кутия ,другите части за смяна вече не ги чувах защото бях припаднал.
3та-Диагностика-Могилата зад Зооградината,препоръчано от мой приятел,"най-големите разбирачи на дизел"
Губи се напрежението на едната верига на елект.газ,но те нямат схемата защото била американска.Купувам потенциометър за газта 100лв./втора ръка ,след пазарлък/ в БС доставка 45р.д.-245лв.Никаква промяна в Jeepa.
4та-Диагностика- в БС цитирам:"След като дава такива гр.-клим.,турбо,АСК,имали сме 2-3 такива случай заминал е Компютъра-3000лв.до 2месеца ще го доставят отделно труд.По-добре продай колата"край на цитата.
5та-Диагностика-вечеставам досаден-никакъв резултат.
6та-Дедо Владо-проблема е решен кормилния прът протрил целия сноп кабели от ЕСУ.
ен.
1ва-Диагностика/спеца пристига на място,6-г.трудов стаж в мазда ГЕРМАНИЯ/след около 2ч.настройки на апаратурата и изтриване на грешки,заключението е "Да се напръска датчика с контакт шпрей от хубавия".
2ра-Диагностика "Суп.Диз"на околовръсното до царско село.Умолявам Ви каквито и проблеми да имате неходете там.За смяна Турбо,АСК,Разд.кутия ,другите части за смяна вече не ги чувах защото бях припаднал.
3та-Диагностика-Могилата зад Зооградината,препоръчано от мой приятел,"най-големите разбирачи на дизел"
Губи се напрежението на едната верига на елект.газ,но те нямат схемата защото била американска.Купувам потенциометър за газта 100лв./втора ръка ,след пазарлък/ в БС доставка 45р.д.-245лв.Никаква промяна в Jeepa.
4та-Диагностика- в БС цитирам:"След като дава такива гр.-клим.,турбо,АСК,имали сме 2-3 такива случай заминал е Компютъра-3000лв.до 2месеца ще го доставят отделно труд.По-добре продай колата"край на цитата.
5та-Диагностика-вечеставам досаден-никакъв резултат.
6та-Дедо Владо-проблема е решен кормилния прът протрил целия сноп кабели от ЕСУ.


Коментар