Здравейте, из тия снегове май предния мост престана да се включва. В началото на зимата работеше, но сега вече не чувствам и не виждам да се включва при буксуване на задните колела. Как може лесно да се провери дали наистина не работи, тая вискомуфа може ли да се скапе така внезапно? На бавни си работи всичко както трябва.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Май останах 4х2?
Свий
X
-
От: Май останах 4х2?
Аз също го имах този проблем.Не бях го карал почти месец и при изкарването от гаража доста му се пулех като започна да буксува със задните гуми,а предните си стоят на твърдо в гаража.Но след едно-две кръгчета се оправи само.
И ти ли рядко го караш?JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Ами изпробай тази муфа де!Паркирай някъде на чист и равен асфалт!Навии волана докрай на едната страна,като преди това си включил на директна!Пусни спирачката!Ако колата тръгне лесно без подаване на газ проблеми с муфатаа няма!За успокоение можеш да повториш упражнението и с навит волан и на другата страна!Ако обаче колата се мъчи да потегли и се нуждае от подаване на газ , може би муфата е заминала вече!!Първоначално публикуван от ivorus Преглед на мнениеКарам го доста често, но на къси разстояния. Раздатката е ясна, 249 ОД. И както казват руснаците, при прецакване на вискомуфата остава на задно.0899 шест5313нула
За всекиго по нещо
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Обикновено виско муфите спичат и тогава джипа остава с постоянно зацепени преден и заден мост, което най-често води до чупене на раздатката. Колегата Sondae описал теста, но е добре същия да се направи и на заден ход.Освен това този тест е валиден само за СПЕКЛА виско муфа. А в случая с колегата Ivorus става дума за неработеща виско муфа. Това може да се провери, като се вдигне някоя от задните гуми на крик – задния диференциал не трябва да има блокаж! – и леко подадем газ, джипа трябва да се опита да падне от крика! За по-безопасно сложете трупчета пред предните гуми и подавайте плавно газ, без рязко форсиране! Това че задните гуми се въртят на директна “D” без газ все още не означава, че муфата не работи, може да са и необходими по-големи обороти на превъртане преди да зацепи. Ако все пак муфата не иска да сработи, по-скоро проблема ще е в изронени шлици, на вала на муфата в резултат на продължително каране със спекла виско муфа.Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-02-12, 13:54.Jeep Grand Cherokee 5.2; GSM - 0892-757-619
Коментар
-
-
От: Май останах 4х2?
Ела да го видим.Първоначално публикуван от ivorus Преглед на мнениеКак може лесно да се провери дали наистина не работи,......
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Да споделя едно свое наблюдение.
Когато съм на 2WD, при тръгване от спряло положение, на сух терен се чува ,,свирене" на гуми - същото не е възможно ако съм на Full- или Part-Time.
Успоредно с това обаче ми направи впечатление, че при режим 4 Full, когато няма подаване на газ, върху ледена повърхност с наклон, задните гуми започват да превъртат бавно на място, а предните не се движат...Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Бе, ти му дай яко газ да видиш как ще превърти и четирите гумиПървоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнениеДа споделя едно свое наблюдение.
Когато съм на 2WD, при тръгване от спряло положение, на сух терен се чува ,,свирене" на гуми - същото не е възможно ако съм на Full- или Part-Time.
Успоредно с това обаче ми направи впечатление, че при режим 4 Full, когато няма подаване на газ, върху ледена повърхност с наклон, задните гуми започват да превъртат бавно на място, а предните не се движат...
и ще ги подпали даже. А за другото - върт. момент нали не е 50:50 а бил нещо там 52:48 (заден:преден мост), да не е нещо от това ?
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Това е нрмално поведение на "фул тайма", междуосевия диференциал предава въртящият момент към по-малко натоварената ос.Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнениеДа споделя едно свое наблюдение.... че при режим 4 Full, .... задните гуми започват да превъртат бавно на място, а предните не се движат...0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Май останах 4х2?
Най точно казано разпределението е едно към гьотюре (при раздатки Full time)! Ако джипа върви на право и няма превъртане на гуми е горе-долу 50/50, но иначе е различно във всеки един момент с преобладаващ предаван въртящ момент към задния мост.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеБе, ти му дай яко газ да видиш как ще превърти и четирите гуми
и ще ги подпали даже. А за другото - върт. момент нали не е 50:50 а бил нещо там 52:48 (заден:преден мост), да не е нещо от това ?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар