Здравейте колеги.Отскоро съм регистриран.За първи път пиша във форума.Досега само четях и събирах информация.Имам от 3 години Джип Чероки 2.5 ТД .Знам за негативите,които притежава колата още преди да я купя (най-вече опасност към прегряване). В момента в който станах собственик на колата смених охладителния радиатор с такъв направен в Добрич(изцяло меден и малко по-голям обем на охл.течност),промих цялата система ,монтирах перка-охладителна от Форд Транзит-лява зацепена "твърдо",прегледах всички възли,съответно кач. масла и т.н. Предстои ми монтиране на електрическа водна помпа(търся подходяща ,видях че някои модели на Рено имат такова нещо) която да работи към малкия кръг около 10 минути на изключен двигател.За сега нямам проблеми с колата,върви си.Това лято ще се сменят шарнирни и кормилни накрайници. На година минавам около 8-10 х.км.Общо взето колата се ползва напоследък мн .често.Това което ме интересува и вълнува е дали може да се монтира фул-тайм раздатка NP 242 .Специфичност на монтажа?Налага ли се сериозна преработка ? На отзовалите се предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Свий
X
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнениеМоже!Няма особености,сваляш старата и слагаш новата.Без преработки.
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Колега добре дошъл. Напиши в профила от къде си, за да е по лесно на който се опитва да ти помогне.
Защо не вземеш да звъннеш на Дядо Владо или ако си от София направо да отидеш и да си поклюкате за джипки и раздатки.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнениеМоже!Няма особености,сваляш старата и слагаш новата.Без преработки.
Човек ..ти ми даде надежда!! Дано и друг да каже как е! Между другото има ли разлики ,ако е от Гранд (малко ме съмнява ,ама..) Шлици ,размери..да не се наложи рязане на кардани,че тогаз влизам в голям филм..
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от golf19td Преглед на мнениеЧовек ..ти ми даде надежда!! Дано и друг да каже как е! Между другото има ли разлики ,ако е от Гранд (малко ме съмнява ,ама..) Шлици ,размери..да не се наложи рязане на кардани,че тогаз влизам в голям филм..
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Разликата в шлиците (не е задължителна, има 242, които съвпадат с 231 по брой шлици), която често се пропуска и после става оле мале що не гледах е едно на ръка. Някъде из американските форуми четох, че при замяната има и проблем с ръчката за превключване. Ако се използва старата ръчка, тя можела да се движи само в позиции Part time, Full time и N, а 2H и 4L ставали недостъпни. Проблемът се решавал с пилене отдолу.
Най добре питай Дядо Владо.Последно редактирано от Александър Белов; 09-02-12, 20:09.JEEP CHEROKEE '86 XJ 4.0
Манол Денев
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнениеИма разлика в шлиците 21 или 23! Друга разлика е ,че ти си с AX-15 a 242 се слага на автоматици и има разлика във входящия вал.
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнениеРазликата в шлиците (не е задължителна, има 242, които съвпадат с 231 по брой шлици), която често се пропуска и после става оле мале що не гледах е едно на ръка. Някъде из американските форуми четох, че при замяната има и проблем с ръчката за превключване. Ако се използва старата ръчка, тя можела да се движи само в позиции Part time, Full time и N, а 2H и 4L ставали недостъпни. Проблемът се решавал с пилене отдолу.
Най добре питай Дядо Владо.
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от Александър Белов Преглед на мнениеРазликата в шлиците (не е задължителна, има 242, които съвпадат с 231 по брой шлици), която често се пропуска и после става оле мале що не гледах е едно на ръка. Някъде из американските форуми четох, че при замяната има и проблем с ръчката за превключване. Ако се използва старата ръчка, тя можела да се движи само в позиции Part time, Full time и N, а 2H и 4L ставали недостъпни. Проблемът се решавал с пилене отдолу.
Най добре питай Дядо Владо.
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
За замяната на раздатките можете да погледнете руския сайт. Има доста по този въпрос, както и препратки към други сайтове по темата за сменяне на раздатъчни кутии. В някои случаи замяната е в обратната посока, но има подробности по различията и преработките.
Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
Първоначално публикуван от golf19td Преглед на мнениеТ.е. в смисъл ,че от Гранд не става или въобще не става? 242 само на автомат ли ги има?Има ли други модификации? Тъкмо се бях зарадвал,че другата зима ще си карам на смесено трасе ,без да се притеснявам като видя сух асвалт....
Трябва да се избере раздатка с нужният брой шлици и да се направи по къс входящ вал за да стане на ръчната кутия AX-15.
Успех с начинанието ще следя темата.
Коментар
-
Re: Раздатка NP 242 на Чероки 2.5 тд-98 година
А не може ли да се постави входящия вал от 231 то на 242 и тогава да се разменят ?Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
http://www.facebook.com/JeepBG
LZ1GGC
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар