Привет на всички.Днес си купих Г.Ч. 2.7 CRD и може би късно,но реших да погледна във форума и в интерес на истината не останах доволен от това което прочетох за това американско творение.Моля някой който има добри впечетления от този модел да пише,интересуваме дали е толкова страшно колкото редица писимисти са злословили за CRD .БЛАГОДАРЯ.....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
може би нов член....
Свий
X
-
От: може би нов член....
Аз пък бях останал с впечатление, че злословят срещу 3.1.
Ама след като си го купил, какво се шашкаш, така или иначе вече е твой.Не се притеснявай арна е колицата, пък и при втора ръка коли всичко е въпрос на късмет.Успех и безаварийно.Grand Cherokee WJ 4.7 V8
Това е положението.
Коментар
-
От: може би нов член....
Честита придобивка! И не се коси предварително за неща, които може никога да не се случат. 2.7CRD все пак е от по-новото поколение двигатели и е Common Rail дизел. Има някои специфични особености, които трябва да имаш предвид. Закарай го някъде, където да ти проверят дюзите. Особено внимание трябва да обърнеш на индикация за пропуск в леглата на дюзите /в основата на самата дюза, където се натрупва нещо като кокс/. Ако не се отстрани навреме този пропуск се стига до ситуация, при която вследствие на натрупаното в леглото и коксирало гориво става почти невъзможно да се извади дюзата. Стига се и до скъсване на частта и, която е вътре в главата. Освен това е необходимо и специално сервизно оборудване за изваждането на дюзите и за обработка на леглата им. Малко по-труднодостъпни са дюзите на последните два цилиндъра, които са разположени отзад в коша, под отсека с въздуховодите на парното и предното стъкло. Може да се огледат и горивопроводите около мотора и горивния филтър. Случва се да се напукат или пък да има пропуск в някоя снадка, откъдето да дърпа въздух. А до горивоподкачващата помпа системата работи на засмукване и няма налягане, поради което няма теч на гориво и не се вижда веднага къде е пропуска. Това би предотвратило евентуални проблеми с паленето след по-продължително време на престой. Ако нямаш достоверна информация кога са сменяни маслата в мотора, скоростната кутия и диференциалите е желателно да ги смениш с предписаните такива. Не прави компромиси и не икономисвай от тези неща защото после може да ти излязат доста скъпо ремонтите. Но пък, след като сервизираш всичко това, ще си спокоен и ще можеш да караш дълго време една машина от сравнително по-ново поколение, с добра динамика, комфорт, проходимост и същевременно с приличен разход на гориво за теглото и размерите си. Спазвай и изискването, след движение по-дълго време с натоварване на мотора, да изчакаш с гасенето на мотора и да го оставиш няколко минути да работи на място. Това е с цел да се охлади малко турбокомпресора, който се загрява повече при продължително натоварване на двигателя на високи обороти. Тези препоръки, за изчакване с работа на мотора на място ги има в User Manual-а на повечето съвременни дизели.
Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: може би нов член....
Честито и от мен .Аз за разлика от теб четох , рових из този форум и къде ли още не и.... пак купих това , което бях решил 2.7 CRD - любов от пръв поглед си беше ,а тя е много луда!
И до момента (вече 8 мес. ) не съжалявам за покупката си !Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар