Привет на всички!
Преди 2 дена се сдобих с този джип. Първия джип който съм имал някога и още съм много бос. Бих искал ако може по старите тук да ми кажат слаби места на какво да обърна внимание частите (прочетох темата за частите). Общо взето ще глдам бързо да го разуча (общо казано). Питам защото по сервизи не ходя преди карах само БМВ-та и общо взето от бмв форума и от познатите там се оправях сам с колите без намеса на майстори!
Първото което забелязах е проблема със седалките. Клатушкат се и като съм седнал не се движи напред, като стана и седалката се движи. Намерих една тема дето видях че гредите се разцепват, и мисля тези дни да сваля седалките и да ги оправя
Другия проблем който забелязах е че на таблото налягането на маслото ми седи на 5.4 а по принцип трябва да седи на 3 (на средата) Поразрових се и по този въпрос и мисля че е заминал датчика за налягане на маслото, защото в момента който го запаля и стрелката отива след 5.4 , другата възможност е клапана на маслото да е дал фира но ако е той би трябвало постепенно да става а не изведнъж.
Приятели заклети бмв сектанти почнаха: Що го купи тоя боклук знаеш ли как се чупи няма части дрън дрън...
Та общо взето попивам всякаква информация
Преди 2 дена се сдобих с този джип. Първия джип който съм имал някога и още съм много бос. Бих искал ако може по старите тук да ми кажат слаби места на какво да обърна внимание частите (прочетох темата за частите). Общо взето ще глдам бързо да го разуча (общо казано). Питам защото по сервизи не ходя преди карах само БМВ-та и общо взето от бмв форума и от познатите там се оправях сам с колите без намеса на майстори!
Първото което забелязах е проблема със седалките. Клатушкат се и като съм седнал не се движи напред, като стана и седалката се движи. Намерих една тема дето видях че гредите се разцепват, и мисля тези дни да сваля седалките и да ги оправя
Другия проблем който забелязах е че на таблото налягането на маслото ми седи на 5.4 а по принцип трябва да седи на 3 (на средата) Поразрових се и по този въпрос и мисля че е заминал датчика за налягане на маслото, защото в момента който го запаля и стрелката отива след 5.4 , другата възможност е клапана на маслото да е дал фира но ако е той би трябвало постепенно да става а не изведнъж.
Приятели заклети бмв сектанти почнаха: Що го купи тоя боклук знаеш ли как се чупи няма части дрън дрън...
Та общо взето попивам всякаква информация
Коментар