Карам 2.5CRD 2002г.,при по сериозно ускорение ми гаси мотора,на празен ход работи идеално,на място се форсира отлично,ако някои може да даде съвет ще съм много благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Свий
X
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Къде ще въде изписана и къде да я прочета???Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнениеКогато ти изгаси двигателя, ще ти даде грешка.Прочети я. Тя най вероятно ще е недостиг-липса на гориво.
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Как къде....под километража на малкия електронен дисплей. Правиш номера с ключа за визуализиране на грешката (ако не се лъжа 5 пъти бързо на контакт - предходнто положение - контакт и т.н. Има го описано в много теми тук) и я пишеш тук да я разчитаме. Другия вариант е да отскочиш до някой от колегите със сервизи тук (раздел търговски партньори) и за 30-50 лв да прочетат грешката и да дадат предложение за ремонт. Едн е да я прочетеш...друго е да знаеш от какво е предизвикана.Първоначално публикуван от vankosdeal Преглед на мнениеКъде ще въде изписана и къде да я прочета???Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Кога си сменял за последно горивния филтър?Първоначално публикуван от vankosdeal Преглед на мнениеКарам 2.5CRD 2002г.,при по сериозно ускорение ми гаси мотора,на празен ход работи идеално,на място се форсира отлично,ако някои може да даде съвет ще съм много благодарен.
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Ако има проблем с помпата за високо налягане директно ще му светне Check Engine лампата. Това е Common rail дизел и на rail-а има датчик за налягането. Възможно е наистина да е задръстен филтъра и при по-голямо натоварване да не достига гориво, налягането в rail-а да пада и мотора да изгасне. Но трябва да не е сменян отдавна този филтър, още повече че отдолу на филтъра има утайник, където се събират боклуци и евентуално вода, ако има такава в горивото. Има и датчик за наличие на вода в утайника, а на всичкото отгоре утайникът е и прозрачен, та може да се види и отвън какво има в него. Но, за да се установи точно какъв е проблема, сигурно ще се наложи да се направи диагностика и да се видят евентуално какви грешки е записал. Може да се окаже и датчик на коляновия или на разпределителния вал и т.н. Така от разстояние трудно може някой да познае точно какъв е проблема.
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Ако позволиш да те допълня,че налягането в рейла може да се повлияе(орицателно) и при дефект на соленоидния клапан на помпатаПървоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнениеАко има проблем с помпата за високо налягане директно ще му светне Check Engine лампата. Това е Common rail дизел и на rail-а има датчик за налягането. Възможно е наистина да е задръстен филтъра и при по-голямо натоварване да не достига гориво, налягането в rail-а да пада и мотора да изгасне. Но трябва да не е сменян отдавна този филтър, още повече че отдолу на филтъра има утайник, където се събират боклуци и евентуално вода, ако има такава в горивото. Има и датчик за наличие на вода в утайника, а на всичкото отгоре утайникът е и прозрачен, та може да се види и отвън какво има в него. Но, за да се установи точно какъв е проблема, сигурно ще се наложи да се направи диагностика и да се видят евентуално какви грешки е записал. Може да се окаже и датчик на коляновия или на разпределителния вал и т.н. Така от разстояние трудно може някой да познае точно какъв е проблема.
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
а може проблема да е от дюза , а може и да е от самата помпа за високо налягане. Трябва да се види грешката.Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Аз съм 2.7crd имах същият проблем, с "малко усложнения", който надълго и на широко съм описал тук.
Дано да съм бил полезен.[FONT=Arial]"Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса..."[/FONT]
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
Kawasaki KLE 500
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Оказа се запушена цедката в резервоара,след почистването няма проблеми но трудното палене особено сутрин остава,всички подгряващи свещи работят но неще и неще.Първоначално публикуван от goshko2 Преглед на мнениеЗдравей, преди да се усъмниш на ГНП, дюзи и датчици, провери да ли идва гориво до помпата. Според мен, проблема идва от запушен горивен филтър или запушена цедка в резервуара.
Коментар
-
От: При ускорение гаси мотора 2.5CRD
Съвета е читав сервиз със съответното оборудване. Ако няма такъв, Бош сервиз не може да няма. Диагностиката и тестовете ще кажат какво му е. После става по лесно -системата е проста и ремонтопригодна.Първоначално публикуван от vankosdeal Преглед на мнение...ако някои може да даде съвет ще съм много благодарен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар