Пускал съм и друга тема за моя "убавец" но в тази мисля да пиша и качвам инфо за промените които му правя.
след като усетих, че стоковите брони са слаби, и след като ми подариха едни тръби, взех си "П" лайзен горещо валцован 120х60мм взех си и черна горещо валцована ламарина 3мм (от нея ми остана половин квадрат, та на някой ако му притрябва - може да се разберем)
От снимките ще видите как сме качили тръбите. "подкартерната" защита още не е довършена, фиксирана е само за допълнителни измервания и доуточнения.
след монтаж на предната тръба подрязахме и излишното от калниците, че ме дразнеше....
та джипа е и подстриган.
По време на работа възникнаха и някои въпроси:
1- може ли тръбата да се огъне в краищата, без да се режат планките?
2- да търся ли начин да затворя получилия се отвор между предната тръба и "подкартерната защита"
2.1ако не го затворя - има ли опасност от там да влезе нещо и да спука радиатора
2.2ако го затворя - ще попреча ли на охлаждането










след като усетих, че стоковите брони са слаби, и след като ми подариха едни тръби, взех си "П" лайзен горещо валцован 120х60мм взех си и черна горещо валцована ламарина 3мм (от нея ми остана половин квадрат, та на някой ако му притрябва - може да се разберем)
От снимките ще видите как сме качили тръбите. "подкартерната" защита още не е довършена, фиксирана е само за допълнителни измервания и доуточнения.
след монтаж на предната тръба подрязахме и излишното от калниците, че ме дразнеше....

По време на работа възникнаха и някои въпроси:
1- може ли тръбата да се огъне в краищата, без да се режат планките?
2- да търся ли начин да затворя получилия се отвор между предната тръба и "подкартерната защита"
2.1ако не го затворя - има ли опасност от там да влезе нещо и да спука радиатора
2.2ако го затворя - ще попреча ли на охлаждането
Коментар