Колеги,
Качвам се сутринта на джипката, паля и цак....резервоара на 0-ла и лампата свети. Знаех,че имам 15-20 литра.
Реших да заредя все пак, ако съм пропуснал нещо. Сипах още 20 литра - никаква промяна. Това вече потвърди проблема. С ключа проверих
грешките на компютъра и съответно имаше - P0460, което след бърз преглед в документацията се оказа Fuel Level Sensor Circuit Malfunction.
Позачетох форумите, отворих всичко което имам за джипката и горе-долу разбрах за какво иде реч. Днес свалихме резервоара (добре,че брат ми разбира от разкостване
на разни железа) и още преди да се наложи да мерим волтажи и съпротивление стана ясно какъв е проблема. На варистора който поплавъка мести има две пистички и две
палчета които контактуват по тях. Едното от палчетата се беше счупило, от там няма контакт и греда. В Балканстар казаха,че поплавък няма на склад и никога не е поръчван. За 2 седмици и 240 лева могат да го доставят. Веднага потърсих морги, но на Ломско шосе където четох,че има 2 Liberty-ta, се оказа, че вече нямало (а може и да не съм попаднал на точното място). Другия донор в Нови Хан се оказа 2007-ма година и Fuel Sending Unita на който е закачен поплавъка е абсолютно различен от моя който е 2004-та преди обновлението на модела.
Засега го сглобихме така и ще се огледам в нета от къде да поръчам само поплавъка.
А отделно, че резервоара ме смая. Ами вътре бяха открили колелото! Един пръст тиня, нещо като водорасли на дъното. Аз го карам от Април в БГ и само от скъпата нафта сипвам,
Шел v power, ОМВ. Иначе е Италианец...там какво е ставало не знам. Въпросът е, че го почистихме перфектно с всички мрежички, филтри и тн. Поне от това съм много доволен
Ето и една снимка, вижда се къде липсва палчето.
Качвам се сутринта на джипката, паля и цак....резервоара на 0-ла и лампата свети. Знаех,че имам 15-20 литра.
Реших да заредя все пак, ако съм пропуснал нещо. Сипах още 20 литра - никаква промяна. Това вече потвърди проблема. С ключа проверих
грешките на компютъра и съответно имаше - P0460, което след бърз преглед в документацията се оказа Fuel Level Sensor Circuit Malfunction.
Позачетох форумите, отворих всичко което имам за джипката и горе-долу разбрах за какво иде реч. Днес свалихме резервоара (добре,че брат ми разбира от разкостване
на разни железа) и още преди да се наложи да мерим волтажи и съпротивление стана ясно какъв е проблема. На варистора който поплавъка мести има две пистички и две
палчета които контактуват по тях. Едното от палчетата се беше счупило, от там няма контакт и греда. В Балканстар казаха,че поплавък няма на склад и никога не е поръчван. За 2 седмици и 240 лева могат да го доставят. Веднага потърсих морги, но на Ломско шосе където четох,че има 2 Liberty-ta, се оказа, че вече нямало (а може и да не съм попаднал на точното място). Другия донор в Нови Хан се оказа 2007-ма година и Fuel Sending Unita на който е закачен поплавъка е абсолютно различен от моя който е 2004-та преди обновлението на модела.
Засега го сглобихме така и ще се огледам в нета от къде да поръчам само поплавъка.
А отделно, че резервоара ме смая. Ами вътре бяха открили колелото! Един пръст тиня, нещо като водорасли на дъното. Аз го карам от Април в БГ и само от скъпата нафта сипвам,
Шел v power, ОМВ. Иначе е Италианец...там какво е ставало не знам. Въпросът е, че го почистихме перфектно с всички мрежички, филтри и тн. Поне от това съм много доволен
Ето и една снимка, вижда се къде липсва палчето.
Коментар