Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евентуална причина за проблем?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Евентуална причина за проблем?

    От известно време имам следния проблем с Джипа. В 5 от 10 от случаите в които подам газ (до стопера преди кик даун-а) колата ускорява много добре, развърта се от ниските обороти, турбото си фучи, изобщо всичко както си трябва. Преди месец правихме помпата (семеринги, маркучи, платформата за филтъра нова, нов филтър, че не можеше да пали), взех я, покарах я и се върнах да и пуснеме още гориво с почукване на помпата, че нещо ODB II не му работеше като хората. Та в момента горивото му е една идея в повече (на място работи на 750 об/мин не на 700 както беше) и все пак в 5 от 10 от случаите всичко е наред, в другите случаи има едно замисляне, тромаво ускорение чак до 2500- 2700 об/мин където започне да ускорява нормално. Аз си мисля, за нещо покрай горивото пак или турбо, ма няма логика след работа по горивото турбото да не развърта всеки път...
    R 727cc BB KIT
    ZJ V8
    WK2 V6

  • #2
    От: Евентуална причина за проблем?

    Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
    ... ма няма логика след работа по горивото турбото да не развърта всеки път...
    Има логика. Работата на "турбото" е функция на изгорелите газове, те пък са функция на гориво-подаването.
    И още маса взаимо-зависимости.

    Коментар


    • #3
      От: Евентуална причина за проблем?

      Всъщност си прав, значи да разбирам, че трябва да отида пак при майстора и да му казвам да си гледа какво е правил? Въпреки, че той каза, че повече гориво, не може да му подаде, даже в момента било в повече...
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #4
        От: Евентуална причина за проблем?

        Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
        Всъщност си прав, значи да разбирам, че трябва да отида пак при майстора и да му казвам да си гледа какво е правил? Въпреки, че той каза, че повече гориво, не може да му подаде, даже в момента било в повече...
        Майстора е отговорен, ако след неговата намеса по определен възел, работата по този възел се е влошила. Не казваш кое наложи да поискаш "да ти пусне повече гориво"?
        Както казах в тая тема и съседната, работите не са само "черно-бели" и има много зависимости, които спокойно могат да те пратят да бъхтиш в грешна посока.
        Правилното според мен при теб е прецизна компютърна диагностика. От човек който знае какво прави и иска да отдели време за детаилен преглед на данните. След това се прави анализ и се очертават насоки.
        За такива случаи аз ползвам услугите на професионален диагностик. Ако има интерес ми пиши на лични и ще те свържа с човека.

        Коментар


        • #5
          От: Евентуална причина за проблем?

          Отпускането на още гориво, беше заради това, че не беше достатъчно и той ме беше предупредил, след целия процес по подновяване на системите за гориво под капака. Каза ми да покарам да улегнат някой елементи и да отида след 3- 4 дена да го пусне на макс... Ще говоря с него другата седмица и ако се наложи ще направя комп. диагностика.
          R 727cc BB KIT
          ZJ V8
          WK2 V6

          Коментар


          • #6
            От: Евентуална причина за проблем?

            Ма то нагарче по клапата,или кофти вакуумче към нея-и няма от въздуха достатъчно,Много ще влияе при "малко горница горивце".Та майстора да има предвид и това турбо,ако е сигурен в помпата
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: Евентуална причина за проблем?

              Така, да кажа какво се случва с моето ускорение. Върнах джипа за повторен оглед, защо е тромав и защо турбото започва да развърта след 2500... Закачи ли са го с диагностика, не е имало никакви решки по основните агрегати и са пренастроили помпата "по учебник". Не съм я пробвал още, но като говорихме му казах, че преди турбото развърташе на 1800 всеки път и така съм свикнал да го карам джипа и той ми каза, че вероятно аванса му е бил по- малък. В общи линии ако и след тази настройка, като го пробвам и не ми хареса ще му кажа да направи по- малък аванса и на 1800 об/мин да си ме залепя както си беше. Та какво ще кажете, той ли е прав, че турбото трябва да си развърта след 2.3- 2.5 об/мин или 3.1 моторите попринцип към 1800 об/мин си се развъртат. Турбината не била с променлива геометрия и за това зависи от помпата. Каза ми, че малкия аванс не е добър пък за турбото и че много щяло да пуши, но аз не съм забелязал такова нещо преди да му я закарам за първата настройка... А и ми смени 2 подгревни свещи, че 2 боша си били заминали с 2 beru- та и го питах дали да ги сменяме всичките, каза, че няма никаква гаранция, че ще гръмнат по- бързо дори и да сложа 5 нови. А и beru- тата как са? Какво ще кажете по въпросите?
              R 727cc BB KIT
              ZJ V8
              WK2 V6

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X