Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

    Имали ли сте подобен проблем? Възможно ли е да има връзка между смяната на акумулатора и неравномерна работа на автоматика? На следващия ден от поставянето на новия акумулатор забелязах, че Джипа /WJ 4.0/ започна да задържа повече на първа скорост и да вдига над 2000-2500 оборота, докато смени на втора и продължи да ги изрежда. С другите скорости няма такъв проблем. Прави го по-често, когато не е загрял, но и не само в тези случаи. Трябва да си призная, че маслото в АСК-то е на около 50000км. и възнамерявам да го сменя скоро, но дали това ще реши проблема?
    Ще съм ви благодарен, ако споделите мнение по въпроса.

  • #2
    От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

    Дали пък няма записани някакви грешки още по време на стария акумулатор, които да бъркат нещата? Защо не му пуснеш една диагностика?
    Има и нещо друго - в по-стари теми беше коментирано, че на компа му трябва определено време да си хване настройките .... не помня колко километра, но дай му шанс едни 500 км например. Между другото на Liberty този проблем го няма или поне между участниците в този форум - и аз съм сменявал акумулатор и всичко си е О.К.
    Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

      Определено според мен няма нищо общо проблема с скоростите и смяната на акумулатора.
      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

        Откачи клемите на акумулатора и остави колата да преспи така.Така се изчистват натрупаните грешки.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

          Нуждае се от "самообучение". Или трябва да се покара известно време, както писа Тодор, или да се проведе процедурата, описана в съответния service manual - кратко шофиране с определени "мурафети". Ако откачиш акумулатора, ще се върнеш назад - пак ще си забрави настройките.
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

            Всички разсъждения са логични. След самодиагностика не отчита грешки. Така или иначе ще го карам, докато ми пристигне маслото и ще видя кое ще реши проблема.
            Между другото, някои колеги бяха поръчали Мопар АТФ+4, за съжаление аз не успях да се включа. Имате ли идея, освен от Балканстар, може ли да се поръча от друго място, както филтъра и гарнитурата?

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

              точно от маслото за скоростите недей да пестиш! а за проблема, Кинекса ти е близо, а и не мисля, че ти откаже консултация на живо

              според мен самообучението няма връзка...... при мен, по принцип, когато е студено, ако не изчакам да позагрее маслото в скоростите, си задържаше на 1-ва
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

                Първоначално публикуван от p_chankov Преглед на мнение
                Всички разсъждения са логични. След самодиагностика не отчита грешки. Така или иначе ще го карам, докато ми пристигне маслото и ще видя кое ще реши проблема.
                Между другото, някои колеги бяха поръчали Мопар АТФ+4, за съжаление аз не успях да се включа. Имате ли идея, освен от Балканстар, може ли да се поръча от друго място, както филтъра и гарнитурата?
                Пак в темата за поръчка на масло:
                Първоначално публикуван от bonev_d Преглед на мнение
                Аз си обслужвам двете джипки с това масло Coastal ATF+4 и съм доволен не намирам никаква разлика с Mopar имам пробег около 30 000км. слагам го на АСК, хидравлика и раздатка. Маслото си е сертефицирано, и в щатите се ползва като сериозно масло литъра излиза около 12лв. http://www.coastal.bg/transmisionni.php
                Ама, ако не ти се "оправи" с наливане на такова, ще започнат угризения дали, аджеба, не е проблемът пак в малото.
                Иначе за филтър - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=110699

                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

                  А най-добре докарай хАмериканеца на Стоян в Пловдив и лежи спокоен.
                  В повечето случаи излиза най-еФтино.

                  На автоматите в Мерцедес наливат Фуч. Не знам дали е по-хубаво.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    На автоматите в Мерцедес наливат Фуч. Не знам дали е по-хубаво.
                    Това какво е? Да не би да имаш предвид марката "Fuchs" (Фукс = лисица) ?
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Това какво е? Да не би да имаш предвид марката "Fuchs" (Фукс = лисица) ?
                      Точно. Моя грешка при писането.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с АСК след смяна на акумулатора...възможно ли е?!

                        Като е студен е напълно в реда на нещата да задържа на 1ва, и аз така се шашнах първите няколко пъти! Направи тест - остави я да подгрее добре и после тръгни, да видиш дали ще го направи номера. Поне при така описания проблем не би трябвало да има връзка със смяната на акумулатора.
                        Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

                        LZ1POP

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X