Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секцио :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Секцио :)

    Здравейте ,
    Момчета имам нужда от лек съвет - то вече е късно но да питам все пак - купих един V8 от Defender и искам да го пусна в коша на Cherokee 89-та къса база. Въпроса ми е според вас много ли ще боли припасването на кутията от Cherokee към V8-ка от Defender-а.
    Това е в общи линии главоболие, като знам, че донора е без серво, но това е лесно решим проблем. Двигателя още не съм го виждал - чакам доставка идва пълен комплект със съединителя и ... абе всичко
    Ако някой може да каже нещо положително много благодаря, а на останалите - само благодаря

  • #2
    От: Секцио

    Първо чероците са се една база,без значение с колко врати са са еднакво дълги.Как ще го куплираш си нямам и на идея,ти май ще си първия.А какъв двигател живее оригинално в черока,защото ако е 2.1 мися ,че с 8-мака ще му сготвиш трансмисията....
    "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
    Mark Twain
    СтоЕнчA

    Коментар


    • #3
      От: Секцио

      В интерес на истината и аз се сетих, че дизолавата трансмисия ще сдаде багажа, но за моя радост е бензинова Става въпрос за малкия бензинов 2.5 / 4-цилиндровия Не я знам и нея колко ще ударжи, но поне имам надежда. По-голям филм ми е кутията към двигателя - аиде фланец ще измислим, въпроса е шлиците дали ще съвпаднат, че там още ми е много боса тема. Ако стане ще пусна снимки Стискайте палци и давайте съвети

      Коментар


      • #4
        От: Секцио

        Ако раздатката е 231 (парт тайм) - ще издържи! По-здрава е от 242, която се монтира на 4 литровите (и нагоре) представители на Jeep. Хубавото при нея (231) е, че има един кит с шест сателита (оригинално е с три), който я прави практически неубиваема (няма такъв двигател, с такива нютонметри, който да я озори след тунинга). За съжаление това е единствената добра новина. Щом ще се слага V8, значи оригиналния мотор е или 2,1 или 2,5 (иначе не виждам смисъл да се маха 4 литровия практически вечен двигател, който си има и мощност, и всичко), от което следва, че постепенно или едновременно ще дадат фира оригиналните: скоростна кутия, кардани, дифове (мостовете като цяло), карета и прочее чаркове придаващи въртящия момент по линията: двигател-колела. Големия мотор предполага слагането и на по-големи гуми, което допълнително утежнява ситуацията, за изброените чаркове. Друг проблем е теглото на осмака. Ако не се пипне окачването (смяна на пружините с подсилени такива), двигателя ще смачка пружините и джипката ще забие нос в земята, превръщайки я по-скоро в драгстер (на външен вид и като просвет), от колкото в автомобил 4х4... В сметката въобще не съм сложил хамалогията и "клъцни-срежи"-то, което ще се наложи, за да се намести двигателя в коша на черока (поне място има). Казаното няма за цел да обезкуражи колегата, а да му помогне да си направи сметката с какво се е захванал.

        Поздрави

        Коментар


        • #5
          От: Секцио

          Ако скоростите са от 2,1 ТД няма да издържат , ако са от 2,5 тд ще издържат . Упражнението да сложиш ЛР в чероки ще е приключение при всички положения . По-лесният вариант е да сложиш редовият шестак на мястото на дизела . Аз за зимата съм си запазил тази закачка и ще слагам 4 литровия на мястото на 2,5 тд .

          ПП на бензиновият 2,5 и на 2,1 тд скоростната кутия е AX5 , на 4 литровият бензин и на 2,5 тд е АХ15 (по-здравата)
          Последно редактирано от Rado__; 04-09-11, 08:23. Причина: пп

          Коментар


          • #6
            От: Секцио

            Първоначално публикуван от Piperkow Преглед на мнение
            ... Двигателя още не съм го виждал ...
            А като не си го виждал, имаш ли представа дали ще се събере в коша и къде ще му дойдат тампоните? Дори при замяна двигател на Jeep със същия, само че произведен в различна година, може да се налага яко преработване, защото блоковете са различни и тампони на двигателя, алтернатор и т.н. не могат току-така да се свалят от единия и да се монтират на другия.

            Ел. инсталацията и компютър също си вървят с мотора и могат да бъдат източник за сериозни главоболия.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Секцио

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Друг проблем е теглото на осмака. Ако не се пипне окачването (смяна на пружините с подсилени такива), двигателя ще смачка пружините и джипката ще забие нос в земята, превръщайки я по-скоро в драгстер....

              Поздрави
              Аз в момента слагам V8 на Ланд ровър Класик.Двигатела е алуминиев и доста по-лек от ВМ-а който махнах,и на половина по-висок.Двигатела седи доста ниско в коша.В Черока мисля,че присаждането ще бъде одисея,като знам какви проблеми се срещат при присаждането от дизел на бензин и то при Ланд Ровър,а двигатела е смъкнат от такъв джип.

              Коментар


              • #8
                От: Секцио

                Интересна тема. Аз си мися дали няма да се окаже по лесно да сложиш и скорости от ЛР и да се мъчиш
                с закачането на раздатката от Ч. Нямам никаква идея дали това е възможно, но е добре да се помисли.
                Щом V8-ка е от Дефендър то има два варианта- или е 3.5 карбуратор или мин. 3.9 инжекция. Ако е карб то
                няма да е много проблем за трансмисията с издържането. Като знам колко е голям коша на черокито ми се струва че има мнооого
                за мерене и рязане докато се вкара осмака. Що се отнася до тегло. Екипиран осмак на Ровър го дават около 177кг което е много малко
                спрямо примерно дизеловия който е 218))
                Поздрави и успех в играта. И аз насаждах ама от Рейндж на Диско и като цяло не беше много трудно...
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #9
                  От: Секцио

                  Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                  . Като знам колко е голям коша на черокито ми се струва че има мнооого
                  за мерене и рязане докато се вкара осмака. ...
                  В тубата има клип на Черок с вграден 6 литров мотор от Шеви. Щом той влиза, не виждам драма с осмака от Дифендера?!! Не знаех само, че му е толкова лек мотора, което е един плюс повече! Определено ако се вземе и скоростната кутия от Дифендера ще стане по-лесно. Според мен много по-лесно ще се напасне и върже раздатката към присадената скоростна кутия, от колкото да се "оженят" осмака и скоростната кутия на Черока. На Черока карданите са слаби по дифолт и не съм много убеден, че осмака няма да ги скъса при по-сериозен напън. Не знам как ще се отрази по-големия въртящ момент и на ЛСД-то ако има такова и най-вече на дифа на предния мост, който най-вероятно не приплъзва..?!! Абе има си доста неизвестни и определено ще има много "дупки за запушване", защото като се присади мотора, то ще си покаже само, кое е за смяна (след като се счупи).

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    От: Секцио

                    Колега Марто ти винаги ме изумяваш с теориите си (незнам колко и какви двигатели си сменял и преправял , аз до момента в 3 такива филма с двигатели съм се вкарвал) Какво общо имат карданите и ЛСД със саденето на мотора от друга марка автомобил ? В случая го чака големият филм с пасването както вече каза Чавдар . Черокито с 2,5 ВМ и 4 литров двигател е с 300 Нм въртящ момент (не знам колко е на ровъра , но не мисля че е толкова ) . Аз лично смятам , че нещото което няма да издържи това е скоростната кутия защото 1во при правенето на фланеца за захвата трябва добре да се спази съосието и да се нагоди съединителя 2ро както вече казах АХ5 е слабата скоростна кутия , за садене на джиповата раздатка на ровърска кутия мисля , че ще е прекалено голяма заигравка която не си заслужава . Няма невъзможни неща , но заслужава ли си цялото усложнение е въпроса . Аз лично предпочитам да ползвам автомобил донор комплект когато правя такива заигравки и обикновено донорът ми е от същата марка .

                    На колегата ще пожелая успех и ще следя процеса ако го споделя ще ми е интересно .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Секцио

                      Първоначално публикуван от Rado__ Преглед на мнение
                      Колега Марто ти винаги ме изумяваш с теориите си ...
                      И тебе ли?От всичките му мнения,които съм прочел във форума само в две имаше смисъл...
                      Та по темата.
                      Малкия осмак (3.5)на ровър-а му дават 203nm.По големия (3.9)...абе я направо-

                      Engine Data
                      Engine Type 90 deg pushrod aluminum V8, steel cyl liners
                      Displacement 3532cc (1987-8
                      3950cc (1989-95 SWB models)
                      4200cc (LWB)
                      Bore/Stroke (inches) 3.50/2.80 (to 198, 3.70/2.80 (1989-95 SWB models), 3.70/3.30 (LWB)
                      Compression Ratio 8.1:1 (to 198, 8.13:1 (1989-92), 9.35:1 (93-95), 8.95:1 LWB
                      Power (hp @ rpm) 150 @4750 to 1988, 178 @4750 from 1989, 200@4850 LWB
                      Torque (lb-ft @ rpm) 195 @3250 to 1988, 225 @3250 1989 on, 251 @3250 LWB
                      Engine Management Lucas multiport fuel injection
                      Ignition System Electronic, distributor w/magnetic pickup
                      Fuel Premium Unleaded
                      ето и конвертор-http://www.boltscience.com/pages/convert.htm
                      Място за осмака ще има със сигурност.Коша му е с една педя по-голям от на Гранд(а там слагат 5.2 и 5.9 ама рядко).Колегата каза че си е поръчал мотор,а не мотор със скорости,така че куплирането с чероковите остава.И аз ще следя с интерес.
                      "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                      Mark Twain
                      СтоЕнчA

                      Коментар


                      • #12
                        От: Секцио

                        Ами момчета това е двигателчето - 3.5 арбуратр А Черокито е 2.5 - ако беше 4 литра можеше и да оставя нещата само за ремонт, но прекалено много ми се искаше да чуя V8 под капака А за скоростната кутия - още не е проблем да взема от дефендера, но там играта за мен ще е по-голяма сякаш - дефендера е постоянно 4Х4, а черокито не незнам да дойде двигателя, че още е в англия и ще почва "съвкуплението"
                        Надявам се снимките да излязат
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          От: Секцио

                          А относно тази раздатка със 6-те сателита, т.е кита за раздатката - ще потърся, но ще се радвам на малко повече информация, относно намирането му предварителни благодарности

                          Коментар


                          • #14
                            От: Секцио

                            Колега не се плаши от скоростните кутии .
                            На моя стар черок беше сложена оригинално АХ15 и то на 2.1дизел.
                            Имам една кутия от 2.8 бензинов черок които е В6 а беше с кутия АХ5 .
                            На 2.5 бензин също е АХ5.
                            Тази кутия купих само заради това че е с по бавна 5 скорост щях да я качвам на дизеловото чероки но по стечение на обстоятелствата стои така и чака . Имам камбана с лагер и вилка.
                            Ако имаш камабана от ровера и тя е алуминиева ще стане лесно мериш колко растояние ти е необходимо между скоростите и мотора режеш на струг двете камбани и заваряваш .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Секцио

                              Писали сме заедно и ти си постнал пръв.
                              Сега като гледам снимките ще ти трябва камбана иначе става мнго сложен фланеца.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X