Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cheroke 3.0 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Четкодържател
    1004336598
    по Bosch (спрян от пр.2015).

    Четки комплект 4 бр, 1004320228 по Бош(аналози от един билюк други производители).
    Туй ако стартерът е 0001115053 и поляци,руснаци и литовци не лъжат.Онлайн каталогът на Бош се обновява в момента(не че и той е изряден).
    За наличност и доставки-Fugo , Fransizkup и пр.

    https://voltag.ru/catalog/group/volt.../?q=0001115053
    https://voltag.ru/components/list/?q=0001115053

    https://fransizkup.bg/
    https://www.fugo.bg/bg/searchresult?...8&numberType=0



    Коментар


    • #92
      Мерси!Ще го мислим,но нещата отиват първо на разглобяване...

      Коментар


      • #93
        Това май е лесната част...

        Коментар


        • #94
          Набързо да разкажа за стартера:Парт номера на четкодържателя е 6000.801.072!Следва маалко по-сложното,а именно демонтажа на самия стартер.Сваля се акумулатора,пластмасовата тава под него,първата кутия/до него/ с бушони и релета/разкачват се буксите на кабелите и се демонтира цялата кутия/ разкачва се от мястото и втората кутия/от към купето/ с бушони и релета,но не се разкачват кабелите/няма такава възможност,лесна/,а самата кутия вече виси свободно и, когато трябва се мести да не пречи...Разкача се захранващия кабел на стартера/вече има що годе лесен достъп/,разхлабва се болта/доста е дълъг,достатъчни са около два см за да се движи свободно/ на лапата на двигателя/от към купето и се развиват четирите болтчета на лапата от към двигателя.След тези нещица се развиват двата болта на стартера от към скоростната кутия.Камък 18,каре и дълго рамо/дори и двете от комплекта /!Хубаво е да има втори човек да държи контра на дългия болт на лапата/отново 18/ и да придържа стартера при отвиването на болтовете му и да разкачи буксата на управляващия кабел на бобината.А и лаф да става,че само "Мамата"...Монтажа е по обратния ред и много по-лесен!Може да се свали пластмасовия капак на двигателя и напречната греда м/у амовете,но това по желание...От цялата галимация при мен се установи,че четките са в перфектно здраве/по размер се доближават до новите/и затова заложих на подмяна на бобината.Смазах и редуктора,защото беше сух на барут!Сега всичко е наред,но ако се появи проблем ще трябва да се търси друг заподозрян...Толкоз!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X