Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

    Колеги загледал съм се в един такъв къс WRANGLER 4,0 L / 2004 или 2005 год. и ми се ще да си го купя...
    Ама не съм много запознат с марката - плюсове и минуси, и какво точно да гледам като отида да се пазаря.
    И затова се обръщам тук към вас, ако може да споделите своите мнения и впечатления от използването на такъв автомобил. Като най-важното в всеобщата криза е дали може на този двигател да му се сложи газов инжекцион (но не метан, защото не ми понася), има ли някакви особености по двигателя, има ли блокажи някакви и т.н.
    Скъпо ли е обслужването: ремъци, филтри, съединител и т.н., както и този двигател с верига ли е или е с ангр. ремък.
    Аз доколкото можех да разбера за този модел се чуват повече хубави неща: много здраво шаси, здрава трансмисия и окачване, цели мостове-също много здрави...
    Ще ми се, ако го взема, да го понаправя като за средно тежки изпитания по време на лов и риболов, както и за разходки в планината - лебедка, гуми...

  • #2
    От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

    Колега, гледай за Rubicon и хвърли едно око тука:

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27534

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Колега, гледай за Rubicon и хвърли едно око тука:

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27534
      По-скоро тук.
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

        А как мога да разбера коя разновидност е: Рубикон или другите(незнам какви са)?

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

          Рубикона ще го познаеш по трите блокажа а си и пише на него RUBICON

          скоро се продаде един такъв във форума http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=108791
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

            За съжаление не е RUBICON, няма ги тези надписи...
            А може ли да има блокажи без да е Рубикон, и къде са им копчетата?
            Може пък да имам късмет и да има блокажи... ще вървя да гледам!!

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

              а дано, ама надали.........

              ще има блокажи, само ако някой ги е слагал допълнително...... вземи го наснимай и качи снимки
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                а дано, ама надали.........

                ще има блокажи, само ако някой ги е слагал допълнително...... вземи го наснимай и качи снимки
                Това със снимките ще го направя, но като че ли съм се зарибил и ми се струва, че дори и да няма блокажи... като че ли е добър избор на оставащия фон...?!!
                Каякво пък - със или без блокажи, джипката си е добра нали? Ще и сложа едно инжекционно АГУ и айде по баира
                Защо обаче никой нищо не казва за това става ли с газ и има ли някакви други особености и проблеми, тайни и скрити неща дето да се гледат??

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                  Колега, заради тази машина на останалите им викат "джип" - това трябва да ти е достатъчно като инфо за качествата на този дзвер! Лифтва се много лесно в сравнение с други марки и модели, но поддръжката не е от най-евтините ако се прави с оригинални консумативи (В Балкан Стар кое ли е евтино), но кеф с пари се гаси, както обичат да казват някои колеги тук. И блокажи можеш да му сложиш, ако си толкова мераклия - за тази машина части за тунинг дал Господ.

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                    Ако всичко му работи ,вземай го няма да съжаляваш-ще те радва дълго.
                    Подръжката не е скъпа ,а и то няма какво толкова да му се прави.Двигателя е с верига и практически сменяш само масло , филтри и свещи (оригинален немски Bosch e 6-7лв. бр.)
                    Двигателя е лесен за газифициране.

                    Успех с покупката и да се похвалиш.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                      Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                      Ако всичко му работи ,вземай го няма да съжаляваш-ще те радва дълго.
                      Подръжката не е скъпа ,а и то няма какво толкова да му се прави.Двигателя е с верига и практически сменяш само масло , филтри и свещи (оригинален немски Bosch e 6-7лв. бр.)
                      Двигателя е лесен за газифициране.

                      Успех с покупката и да се похвалиш.
                      Благодаря за важната информация и вдъхването на кураж!
                      Това че двигателя е с верига много ми хареса, макар и тя все някога да се сменя...
                      Това че е лесен за "газифициране" значи ли че може да се сложи и обикновена уредба, а не задължително газов инжекцион? И няма ли да "гърми" после...
                      Утре отивам да се пазарим с продавача да видим какво ще стане...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                        Успех и от мен, 90% от пишещите тук мечтаят за такъв звяр, няма да сбъркаш!
                        Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                        тел. 0897818449

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                          Първоначално публикуван от cicovesko Преглед на мнение
                          ... значи ли че може да се сложи и обикновена уредба, а не задължително газов инжекцион?...
                          ЗадЪлжително инжекцион!По ред причини....
                          Успех в пазарлъка!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                            За този мотор газов инжекцион не е задължително ,може да се постяви и обикновенно газово.

                            Препоръчително е по-мощен изпарител. 170-220 kw и смесителна плочка за инжекцион.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за Jeep Wrangler 4,0 къса база, 2005г.

                              Допреди два месеца карах Вранглер YJ 1991 г. Накратко , какво те чака - части се доставят от три места Вест Ауто , Балкан Стар и Сорпион 13. Не се намират в наличност , чака се доставка през океана около 2-3 седмици. Не са евтини. Сложих му газова уредба/ обикновена / и двигателя си работеше чудесно, разход около 15 - 16 на сто / двигател 2500 кубика и 125 к.с./Возия като на УАЗ . Възможност за тунинг - безкраен.Това е джипа с най - големи възможности за това. Здрав и издръжлив. Ползвал съм го за лов и софт оф. Трудно се управлява при кал и коловози / не знам защо , може би заради разположението и тежеста на двигателя/. Основен проблем вече казах са частите за него, по скоро доставката им и досадата от чакането за доставката им.Задължително е да се подвигне , защото за мен заводското изпълнение ми малее. Ресьори и амортисьори за това - окооло 1200 и нагоре лева , без майсторски пари. За мен е повече ефектен , отколкото ефективен. Но както , каза и колегата по - горе , няма друг такъм джип. Огромен кеф е през лятото без покрив над главата . Визията е безспорно № 1 . От него тръгват всички джипове. По принцип думата " джип " е жаргонна дума , която американските войници са ползвали в разговор помежду си за военната кола Уилис , на въоръжение в армията. Тази думи по - късно е регистрирана като марка. А ти не се дели от акъла си , щом го искаш , вземи го . Аз в момента съм с ТЛК , но се обръщам след всеки Вранглер , който мине край мен. Нйкой ден като порастна ще си взема Рубикон , има ги във вариант за ловци и рибари и се мие с пароструйката отвътре.
                              Говори кратко . Искай малко .Тръгни си бързо . ПЕТЪР І

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X