Здравейте, ходих да гледам едно Чероки тия дни, 92 година с 4 литров двигател и 242 раздатка, автомат. Возията ми се стори добра, завива много добре (като мерцедес
). Отдолу е доста поръждясало по ламарината, но рамата (ако така се казват металните греди) е добре. Проблемите които забелязах:
1. Малко трудно прехвърля режимите на раздатката, не винаги става от първия път (то и собственика не знаеше много на какво положение на АСК се прехвърлят режимите)
2. Тая раздатка нямаше режим на бавни скорости 4х4. Това скъпо ли е да се поправи и изобщо ще ми трябва ли този режим, при положение, че Черока няма да се кара оффроуд, най-много по някое малко хълмче да го кача?
3. Като включих климатика за 1 път, колата се разтресе цялата, но нямаше някакъв по-особен шум. След 2-3 секунди тресенето изчезна. При следващите пускания нямаше разтрисане. Предполагам котвата не е притеглила вала на компресора добре?
4. Като проверих маслото на скоростите, то беше ЖЪЛТО! Предполагам, кутията е AW4, ама има ли масло за нея, което да е жълто? Всички автоматици които съм виждал са с червено масло... По превключването на кутията не забелязах някакви проблеми, само на място превключваше малко по-твърдо. Маслото било сменено преди 2 месеца в някакъв сервиз.
5. Между АСК и двигателя беше доста омазнено, може би това е от смяната на маслото (там е пробката)? Там трябва ли да се сменя някакво уплътнение?
Искат му към 4 бона, дали си заслужава при описаните проблеми и евентуално някаква ориентировъчна цена да кажете? Благдаря на всички.

1. Малко трудно прехвърля режимите на раздатката, не винаги става от първия път (то и собственика не знаеше много на какво положение на АСК се прехвърлят режимите)
2. Тая раздатка нямаше режим на бавни скорости 4х4. Това скъпо ли е да се поправи и изобщо ще ми трябва ли този режим, при положение, че Черока няма да се кара оффроуд, най-много по някое малко хълмче да го кача?
3. Като включих климатика за 1 път, колата се разтресе цялата, но нямаше някакъв по-особен шум. След 2-3 секунди тресенето изчезна. При следващите пускания нямаше разтрисане. Предполагам котвата не е притеглила вала на компресора добре?
4. Като проверих маслото на скоростите, то беше ЖЪЛТО! Предполагам, кутията е AW4, ама има ли масло за нея, което да е жълто? Всички автоматици които съм виждал са с червено масло... По превключването на кутията не забелязах някакви проблеми, само на място превключваше малко по-твърдо. Маслото било сменено преди 2 месеца в някакъв сервиз.
5. Между АСК и двигателя беше доста омазнено, може би това е от смяната на маслото (там е пробката)? Там трябва ли да се сменя някакво уплътнение?
Искат му към 4 бона, дали си заслужава при описаните проблеми и евентуално някаква ориентировъчна цена да кажете? Благдаря на всички.
Коментар