Колеги, понеже съм разсеян и съм си поръчал диференциал 4.11, вместо 4.10, сега нещата излизат така, че трябва да карам отпред с 4.10, а отзад с 4.11. Което означава, че предните ми гуми ще се въртят с 0.2% по-бързо от задните. Някой карал ли е с различни диференциали и знае ли каква е допустимата разлика? Мерси
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Свий
X
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
не съм сведущ , но това за коя от колите ти е? за перманентно 4х4 или за парт тайм на пресечен терен говориш? на асвалта ако е проблем, в калта може и да не е до там, но до калта трябва все някак да се иде... пък за парт тайма може и от полза да е -ако се ползва 4х4 основно на хлъзгава повърхност. знае ли човек.не бързам за никъде...
XJ 2.5TD '98
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
При износването на гумите често се получават разлики в диаметъра на предни и задни, по-големи от 0.2%. Ако си мърляч - и доста над 1%. Това води до пак толкова разлики в скоростите на въртене. Не, че е хубаво, но като цяло машините толерират такива отклонения. Това е и за парттайм, и за фултайм. Ако има вискомуфа някъде в схемата, може би трябва да се внимава повече, но май толкова никой не внимава и те пак си вървят.
А с какъв брой зъби е това 4.11 ?
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеА с какъв брой зъби е това 4.11 ?Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Звучи като УАЗ. Хич не е хубаво. На асфалта ще ти трие гумите, додето ги изравни по диаметър, при еднакви налягания. После ще стане крайно неустойчива на скорост, особено в завой със спиране. А на слаб грунд ще ти прави гнусни мръсотии, с голям ущърб за проходимостта. Все едно, терена под тия и под ония колела ще е по-различен много по-рано, отколкото за всички останали.
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
УАЗ преди всичко пътува по пътя с изключен преден мост и всичките тези беди са му спестени. А като включиш предния мост, ще се окаже, че предните ти гуми са традиционно с 1% по-малки от задните и тази разлика в предавателните числа е даже недостатъчна, за да ги компенсира.
Въпреки всичко, историйката звучи зле. Нещо като горублянски предпродажбен ремонт.
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Чак пък да покаже? В най-най-най лош случай ще затъваш по-лесно в пясък и ще се отнасяш по-лесно по лед. Ти така и не каза за коя кола разказваш.
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнениеВъв всички случаи съм решил да ги слагам и да давам газ. Ако нещо не е наред, то ще си покаже0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
КОлата трябва да е американска си мисля. Той Свилен такива кара...
Да кажа и моят опит-поради крива предница предните ми гуми са доста по-износени от задните. А и съм мързелив, и не ми се играе с налягания за да ги изравня, и си карам така. Тази разлика от една стотна е по-малка от разликата при мен. И нямам проблеми-така карам вече може би година.
Доста повече усещам постоянно блокирания диференциал отзад. Според мен няма да имаш проблем, разликата е минимална. Слагай, и карай, и после задължително да кажеш какво си почувствал.
Отсега си знам, че нищоИма ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Първоначално публикуван от gun Преглед на мнениеНа времето караш една Лада Нива която е фул таим и бях със различни гуми по въсочина предните бяха по -високи от задните поне със 4 см .И нищо и нямаше.
Иначе и според мен разликата е пренебрежимо малка и би могла да се усети (ако изобщо се усети) само на сух асфалт.Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Има нещо гнило тук..Затова числото на дифа се дава до третия знак. В случая става дума за един и същи диф, но даден до втория знак - единият път стотните са закръглени надолу, а другият нагоре.
Сметнете сами - какво трябва да се промени в дифа, за да му се промени отношението със стотна?!?
Типичен случай, пиньон с 8 зъба и корона с 37 = 4.625. Ако променим само с един зъб короната числото става съответно 4.75 и 4.5.
Числото се променя през 0.125
За да се променя със стотна, зъбите на двойката трябва да са часовникарски
Коментар
-
От: Малка разлика в предавателните числа на преден и заден диференциал
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеИма нещо гнило тук..Затова числото на дифа се дава до третия знак. В случая става дума за един и същи диф, но даден до втория знак - единият път стотните са закръглени надолу, а другият нагоре.
Сметнете сами - какво трябва да се промени в дифа, за да му се промени отношението със стотна?!?
Типичен случай, пиньон с 8 зъба и корона с 37 = 4.625. Ако променим само с един зъб короната числото става съответно 4.75 и 4.5.
Числото се променя през 0.125
За да се променя със стотна, зъбите на двойката трябва да са часовникарски0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар