Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МАСЛА и течности за нашите джипове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

    По-старите мерцови кутии(722.6 или така наречения 5G Tronik или NAG1/W5A580 според Крайслер) до 2002-4 например, се обслужват със 236.7 ако не се лъжа, просто защото не е имало по-актуална течност тогава. 2008ма година, когато пускат 722.9(7G Tronik) се появява и 236.12 и 236.14. Съответно излизат и бюлетини 722.6, както 722.9 да започнат се обслужва с вече по-актуалната течност. Крайслер не спускат този бюлетин за Jeep, защото са правили лаборатнорни тестове разбираш ли, а просто защото Даймлер така ги е информирал и те просто са си (пре)написали домашното.
    Та с две думи адски е просто - Мерцедесови кутии се карат с течности с Мерцедесови спесификации. В случая с WG 2.7 CRD всичко, което се води 236.14 може да се сипва в кутията. Факт е, че и АТФ+4 върши работа и кутията работи, НО това НЕ Е е маслото за тази кутоя. Аз лично не бих сипал АТФ+4, макар че първият път се оставих да ме обслужат така поради незнание.
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

      imarh - тотално протвоположно мислиш, мерцедесовото масло става, ама правилното си е АТF+4, Крайслер казват какво е правилното масло, не Мерцедес.

      Напълно заставам зад Кинекс за тези масла.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        imarh - тотално протвоположно мислиш, мерцедесовото масло става, ама правилното си е АТF+4, Крайслер казват какво е правилното масло, не Мерцедес.
        Та нали и аз казвам точно същото:

        Крайслер не спускат този бюлетин за Jeep, защото са правили лаборатнорни тестове разбираш ли, а просто защото Даймлер така ги е информирал и те просто са си (пре)написали домашното.
        Аз не мисля нищо. Просто чета и препредавам. А в една друга тема съм дал и самата позиция на Кайслер(както и тази на Мерцедес. И странно - двете съвпадат), който споменава с какво масло да се осблужва трансмисията, и при кои модели тази течност да не се ползва там! Прочети я, но не както Дяволът чете Евангелието

        Превеждам какво казва Крайслер:

        Забележка: Този сервизен бюлетин(бюлетин относно използването на ATF+4)не се прилага за скоростни кутии на Спринтер, Кросфайър, MK/PM машини със CVT кути и WG машини със дизелов двигател и W5J400 или NAG1 кутии. ATF+4 (9602) се използва за първоначално зареждане на скоростни кутии на КрайслерГруп(722.6 не е такава). АТФ+4 се препоръчва за машини със скоростни кутии на КрайслерГруп ОСВЕН ПРИ ТЕЗИ ИЗБРОЕНИ В ЗАБЕЛЕЖКАТА ПО-ГОРЕ
        .

        Четете бре хора.
        Последно редактирано от imarh; 13-03-16, 10:42.
        WG 2.7 CRD

        Коментар


        • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

          Здравейте,колеги
          след смяната на масло на АСК преди 2 дена ,днес проверих за течове и видях че има теч отдолу.Има някаква букса в която влизат много кабели и от там изпуска . Дали тази букса трябва да се смени или нещо друго? Гарнитура та и филтъра са сменени.Някакви съвети какво да правя?

          Коментар


          • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

            Никъде не пише ATF+4 да не се ползва в WG 2.7. Пише че не е задължително да се ползва! В същото време не пише какво е задължително да се ползва в WG 2.7.
            Не ти ли се струва малко съмнително, за шест модела на Jeep които са оборудвани с тази кутия, да е задължително ATF+4, само за WG 2.7 да не е задължително.
            Още повече че няма как в Грац, WG 4.7 да се зарежда с ATF+4, а следващата кола на поточната линия WG 2.7 да се пълни с друго.
            И като сменяте само това което изтече от картера, което е около половината масло в кутията, какво следва?

            Коментар


            • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ws_serve_pic.jpg
Прегледи:1
Размер:34.9 КБ
ID:5706363Това се сменя превантивно със смяната на филтър и гарнитура нищо ,че струва крупната сума от 15лв.!!

              Коментар


              • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]856561[/ATTACH]Това се сменя превантивно със смяната на филтър и гарнитура нищо ,че струва крупната сума от 15лв.!!
                Възможно ли е да изпуска от това масло?
                Имали някакво име или каталожен номер?

                Коментар


                • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Никъде не пише ATF+4 да не се ползва в WG 2.7. Пише че не е задължително да се ползва! В същото време не пише какво е задължително да се ползва в WG 2.7.
                  Не ти ли се струва малко съмнително, за шест модела на Jeep които са оборудвани с тази кутия, да е задължително ATF+4, само за WG 2.7 да не е задължително.
                  Още повече че няма как в Грац, WG 4.7 да се зарежда с ATF+4, а следващата кола на поточната линия WG 2.7 да се пълни с друго.
                  И като сменяте само това което изтече от картера, което е около половината масло в кутията, какво следва?
                  Пише "това масло(АТФ+4) да се използва еди къде с изключение на.......". Това не означава ли просто да не се използва там. Ето точно за тази интерпретация "Дявол чете Евангелие" преди малко говорех.
                  В кникжката за експлоатация на 2.7 CRD пише какво да се използва - Shell 3403(моя грешка- не е 236.7, а 236.10). А пък въпросният бюлетин е просто за АТФ+4 и в него отново е упоменато, въпросната течност къде да не се използва. Мопар АТФ+4 може и да е == МБ 236.14 по показатели. Няма да се учудя. Факт е че кутията работи и така. Но не това е маслото, което трябва да се сипва в тази кутия.

                  А отосно Грац.... Ти мислиш ли, че там имат само една поточна линия за всички Грандове и постоянно местят оборудване, течности и кашони с агрегати в зависимост от това какво се задава по линията?

                  Когато освежаваме половината масло го правим по-често от тези дето смянят цялото просто. Също така по-често си сменяме и филтъра

                  Виждам, че дискусията отново се превърща в емоционален и свободно интерпретируем спор. Никой не иска да прочете какво пише черно на бяло.
                  Започвам да се съмнявам, че това е някакъв защитен механизъм при всички сипали масло не по предписание, а по предпочитание.
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                    Първоначално публикуван от ilker80 Преглед на мнение
                    Възможно ли е да изпуска от това масло?
                    Имали някакво име или каталожен номер?
                    Да. Много е вероятно от там да испуска и да създава ел. проблеми по комуникацията с кутията.
                    Иначе намерих това:
                    NEW p/n 2035400253 - A/T Plug Adapter (Conductor Plate Connector) - MSRP $14.50

                    OLD p/n 1402700250 - A/T Plug Adapter (Conductor Plate Connector) - MSRP $8.50
                    Аз сменях въпросната букса преди ~3 седмици и изглежда баш по същия начин.
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                      ..... Но не това е маслото, което трябва да се сипва в тази кутия.

                      ......

                      Виждам, че дискусията отново се превърща в емоционален и свободно интерпретируем спор. Никой не иска да прочете какво пише черно на бяло.
                      Започвам да се съмнявам, че това е някакъв защитен механизъм при всички сипали масло не по предписание, а по предпочитание.
                      Днес реших да се консултирам с приятел от Бал... Ст... Варна. Поговорихме си относно маслото за АСК на 2,7 CRD WJ и специално за моята която е 2002г.
                      Ще цитирам по памет, но с достатъчно голяма точност
                      ..... принципно на тази кутия се слага компромисен вариант масло цена-качество марка ................ , тъй като ако се слага Мопар АТФ+4 ще излиза доста по скъпо.А именно това е маслото по предписание, само че малко хора могат да си го позволят. Много хора са ме питали за това какво масло ще сложим и като им кажем цената на Мопара и това другото се усмихват и ... - сложете от другото . Отдавна сме преминали на варианта масло ...........
                      ( извинявам се, но не мога да спомена марката, тъй като не е редно ) .
                      Няма да спомена и името на служителя от БС , тъй като и това не е редно.
                      Тук осъзнавам, че ще вляза в много пререкания с много от Вас, по повод този пост.Реших да направя запитване по неофициален начин, защото официалното запитване , респективно официалният отговор ще е друг .
                      Както каза колега по рано тук: .... има много икономически интереси свързани с маслото за АСК.

                      Коментар


                      • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                        Аз също имам познат в БС работещ към сервиз Jeep и той в прав текст си призна, за тази джипка маслото трябва да е по спесификации на МБ(изпрати ми линк към bevo-то), НО слагат това, което им доставят и наредят италианците без много много да мислят. Просто изпълняват. (между другото мопар атф+4 и мб 236.14 са на еднаква цена, а в БС няма да се учудя ако обслужването на мерцов Гранд е доста по-скъпо)Но това пак не променя нищо, за това и не съм го споменавал. Маслото по предписание Крайслер е написал в ръководството на автообила какво да е и какво да не е. По-късно 2007 год. пак е написал същото. Точка. Кратко и ясно. Какво толкова го дъвчите и какви са тези свободни съчинения с примери отляво и отдясно какво къде бил чул. Какво не ви харесва в официалният източник не разбирам. Всичко останало са интепретации. Независимо дали тук или от Великият БС.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screen Shot 2016-03-13 at 19.40.18.jpg
Прегледи:1
Размер:152.4 КБ
ID:5706400
                        Последно редактирано от imarh; 13-03-16, 18:47.
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                          BEVO - за Мерцедес, не за JEEP. От там идва и твоето объркване, не гледай производителя на кутията, а къде се вгражда. Забрави за Мерцедес. Забрави за спецификации по Мерцедес. Публикувал съм инфо за същата кутия в следващото Гранд Чероки - ATF+4. Кратко и ясно. Да го търся ли пак.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            BEVO - за Мерцедес, не за JEEP. От там идва и твоето объркване, не гледай производителя на кутията, а къде се вгражда. Забрави за Мерцедес. Забрави за спецификации по Мерцедес. Публикувал съм инфо за същата кутия в следващото Гранд Чероки - ATF+4. Кратко и ясно. Да го търся ли пак.
                            Видя ли скриншота, който съм постнал преди твоето мнение? Прочете ли бюлетина на Крайслер постнат пак преди твоето мнение?
                            В следващото дизелово(и 3.7 и 6.1 бензин) Гранд Чероки кутията между другото е абсолютно същата.
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар


                            • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                              Да. Много е вероятно от там да испуска и да създава ел. проблеми по комуникацията с кутията.
                              Иначе намерих това:

                              Аз сменях въпросната букса преди ~3 седмици и изглежда баш по същия начин.
                              При мен има теч на масло от кутията точно където е тази букса,не мога да разбера от тази букса масло ли минава че да изпуска ?
                              И ако не е тайна от къде го купи?
                              Благодаря предварително.
                              Това за Гранд 2.7 ли е?http://www.amazon.com/Mercedes-Trans.../dp/B00DOCVVVI

                              Коментар


                              • От: МАСЛА и течности за нашите джипове

                                Първоначално публикуван от ilker80 Преглед на мнение
                                При мен има теч на масло от кутията точно където е тази букса,не мога да разбера от тази букса масло ли минава че да изпуска ?
                                И ако не е тайна от къде го купи?
                                Благодаря предварително.
                                Купих буксата от Балканстар преди около 3 год., защото ми казаха, че била омаслена и си я возих с мен и карах така 3 год, без никакви грешки. Сега просто се присетих за нея на тази смяна на масло. В БС би трябвало да я държат на склад. Струва 20тина лева може би. В Ивайджет също би трябвало да я има. При Еди също предполагам. Както и по сервизите за автоматици. От Ebay идва за седмица.
                                WG 2.7 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X