Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

    Въпроса е дали ,Ви капе масло от там ??? Според мен няма.
    Jeep Grand Cherokee 2000 3.1 WJ
    Starcraft 21f 235 HP

  • #2
    От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

    До сега не ми е капало
    Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
    Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
    Audi Q7 3.0 TDi 08
    Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

    Коментар


    • #3
      От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

      Първоначално публикуван от velizarov Преглед на мнение
      Въпроса е дали ,Ви капе масло от там ??? Според мен няма.
      Капе от задния семеринг или от гумения уплътнител на алуминиевата плоча. Като увехне скоростната кутия - тогава ще го оправям.

      Коментар


      • #4
        От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

        Първоначално публикуван от HuKuTy^KeP4eB Преглед на мнение
        До сега не ми е капало

        Къде са ти я сменяли семерингата?
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #5
          От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

          Ами никъде. Просто до сега от както съм го купил няма теч. Предният собственик не ми е споменавал да я е сменял.
          Jeep Grand Cherokee 3.1 Td 2000
          Jeep Cherokee 2.5 Td L 1996
          Audi Q7 3.0 TDi 08
          Peugeot 306 1.8 16V 99 139dB

          Коментар


          • #6
            От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

            Първоначално публикуван от velizarov Преглед на мнение
            Въпроса е дали ,Ви капе масло от там ??? Според мен няма.
            Като го купих преди 2,5 години, капеше доста силно - правеше си малка локвичка. Скоро след това (преди около 2 години) правих основен ремонт на автоматика и смених и семеринга на коляновия вал.

            Оттогава капе само след дълго каране (особено при горещо време) - след загасяване на двигателя капват точно 3 капки - многократно съм проверявал, дори слагам вестник отдолу в гаража и броя капките, като придърпвам вестника. Точно три капки след дълго каране. Зимата обаче понякога капките са само 2.

            При кратки отсечки, например отида само да си купя цигари (около 1 километър), не капе изобщо, като изгася мотора. Не капе и докато работи двигателя - само веднага след като го загася.

            Доколкото съм забелязал, това видимо не се отразява на нивото на маслото - колкото сипя, толкова има и при смяната след 10 000 км (поне според щеката). То при близо 8 литра масло 2-3 капки на ден явно не могат да се усетят.
            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
            Volvo XC90 D5 Executive '12
            Volvo XC60 D5 Summum '11
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

            Коментар


            • #7
              От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

              то май ще си излезе вярна приказката че най -хубавото 3.1 е продаденото
              Михаил Войнов 0988814423

              Коментар


              • #8
                От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                Не капе само в каталога !
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • #9
                  От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                  Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение
                  то май ще си излезе вярна приказката че най -хубавото 3.1 е продаденото
                  Абе не знам за такава приказка, ама аз съм доволен като слон от тоя Жип - напълно безпроблемен автомобил, кефи ме отвсякъде и хич не искам да го сменям. Не гори много, поддръжката му е смешно евтина и минава отвсякъде. Все повече се убеждавам, че всички проблеми на тоя модел идват от калпава поддръжка и неправилна експлоатация.

                  Реално след някои ремонти в самото начало преди повече от две години вече 30 000 км само наливам нафта и сменям маслото.

                  А това, че капва по две капки масло, изобщо не ми пречи. Мъжкар, маркира си територията

                  Въпреки лошата си слава се оказа много по-надежден от някои нови коли, които сме имали в семейството - Шкода Остави я (купена чисто нова от Еуратек, която след безброй проблеми се запали и почти изгоря на пътя), Тойота Авенсис D-4D (чисто нова от ТМ Ауто, която ни скъса нервите още докато беше в гаранция и набързо се отървахме от нея).

                  В момента майка ми има нов Кашкай, която още на 12 000 километра фърли половината тампони на окачването и задните амортисьори, а Волвото ХС90 на баща ми е на 80 000 км и му е сменено практически цялото окачване, задните амортисьори (по 900 лева парчето), кормилната рейка (луди пари), некви активни тампони на мотора и т.н. Добре че са в гаранция, иначе е цифромания най-страшна.
                  ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                  Volvo XC90 D5 Executive '12
                  Volvo XC60 D5 Summum '11
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                  Коментар


                  • #10
                    От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                    Абе не знам за такава приказка, ама аз съм доволен като слон от тоя Жип - напълно безпроблемен автомобил, кефи ме отвсякъде и хич не искам да го сменям. Не гори много, поддръжката му е смешно евтина и минава отвсякъде. Все повече се убеждавам, че всички проблеми на тоя модел идват от калпава поддръжка и неправилна експлоатация.

                    Реално след някои ремонти в самото начало преди повече от две години вече 30 000 км само наливам нафта и сменям маслото.

                    А това, че капва по две капки масло, изобщо не ми пречи. Мъжкар, маркира си територията

                    Аз също поддържам мнеението че колата просто иска правилна подръжка. Моя не капе, но да добавя, лично си го докарах от Германия, а не е от Италианска морга. А за разхода- 11,5 средено, мился че е доста добре. Поздрави


                    Въпреки лошата си слава се оказа много по-надежден от някои нови коли, които сме имали в семейството - Шкода Остави я (купена чисто нова от Еуратек, която след безброй проблеми се запали и почти изгоря на пътя), Тойота Авенсис D-4D (чисто нова от ТМ Ауто, която ни скъса нервите още докато беше в гаранция и набързо се отървахме от нея).

                    В момента майка ми има нов Кашкай, която още на 12 000 километра фърли половината тампони на окачването и задните амортисьори, а Волвото ХС90 на баща ми е на 80 000 км и му е сменено практически цялото окачване, задните амортисьори (по 900 лева парчето), кормилната рейка (луди пари), некви активни тампони на мотора и т.н. Добре че са в гаранция, иначе е цифромания най-страшна.
                    Аз също поддържам мнеението че колата просто иска правилна подръжка. Моя не капе, но да добавя, лично си го докарах от Германия, а не е от Италианска морга. А за разхода- 11,5 средено, мился че е доста добре. Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                      Аз като взех моя видях че има омасляване но знам че е нормално, щом капе значи има масло. Обаче след няма и месец започна да тече, работи на място 30 минути и изтекоха поне 100мл. Тогава точно ми се скапа и съединителя та го вкарах веднага в гаража и го разглобих.
                      Оказа се че капака (фланеца) на мотора за който се хващат и скоростите се е спикал почти на половина и от там тече като луд. Странно ми стана от какво се е спикал. Както и да е, заварка, щлайфане от твете страни. Имаше 2 десети изкривяване и го сложих. Не съм сменял СЕМЕРИНГА (не семерината както някои му казват) и дори не мазах със силикон или други лепила никъде. Но май това беше грешката. пак прокапа но 1-2 капки виждам на капака отдолу. Скоро ще сменям лагер в скоростите и ще махна капака отново да видя от къде капе. Та според мен за няколко капки няма смисъл да се пипа за глупости.
                      Z06 = Seven liters of pure troublemaker!

                      Коментар


                      • #12
                        От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                        Миналата седмица разглобих колата, свалих капака. намазах със силикон Опръстените и челото на капака. Стегнах и вече 200км няма нито една капчица масло да се е стекла от там.
                        Z06 = Seven liters of pure troublemaker!

                        Коментар


                        • #13
                          От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                          Като го купих преди 4 години, не капеше, в последствие се появиха капки, след 90 000 километра мой пробег започна да тече и хоп алуминиевия капак.Оказа се че има седем пукнатини, а нов е 1525 лв в БС.В момента е вбокса, и се пасват нещата че след тези заварки имаше голямо усукване в капака.А семеринга си е калпав,сменя се задължително и о пръстените.Ако някой знае за по евтин капак но нов да казва.

                          Коментар


                          • #14
                            От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                            http://www.mmaautoparts.com/5015044ab.html
                            http://www.autousparts.fr/autoparts/...d=mmjskwrdtzca
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #15
                              От: АНКЕТА : ИМА ЛИ НЯКОЙ СЪС ЗДРАВА СЕМЕРИНА НА КОЛЯНОВ ВАЛ НА 3,1 WJ

                              Просто не мога да съм по съгласен с колегата. Идентична история с капките и мнението ми за колата е абсолютно същото.
                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                              Абе не знам за такава приказка, ама аз съм доволен като слон от тоя Жип - напълно безпроблемен автомобил, кефи ме отвсякъде и хич не искам да го сменям. Не гори много, поддръжката му е смешно евтина и минава отвсякъде. Все повече се убеждавам, че всички проблеми на тоя модел идват от калпава поддръжка и неправилна експлоатация.

                              Реално след някои ремонти в самото начало преди повече от две години вече 30 000 км само наливам нафта и сменям маслото.

                              А това, че капва по две капки масло, изобщо не ми пречи. Мъжкар, маркира си територията

                              Въпреки лошата си слава се оказа много по-надежден от някои нови коли, които сме имали в семейството - Шкода Остави я (купена чисто нова от Еуратек, която след безброй проблеми се запали и почти изгоря на пътя), Тойота Авенсис D-4D (чисто нова от ТМ Ауто, която ни скъса нервите още докато беше в гаранция и набързо се отървахме от нея).

                              В момента майка ми има нов Кашкай, която още на 12 000 километра фърли половината тампони на окачването и задните амортисьори, а Волвото ХС90 на баща ми е на 80 000 км и му е сменено практически цялото окачване, задните амортисьори (по 900 лева парчето), кормилната рейка (луди пари), некви активни тампони на мотора и т.н. Добре че са в гаранция, иначе е цифромания най-страшна.
                              V10

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X