Здравейте,
имам следния проблем с 2001 Гранд Чероки:
1. преди няколко дни беше умрял за ток
2. заредих акумулатора
3. запали, всичко ОК и на другата сутрин няма никой
4. занесох акумулатора на сервиз, заредиха го, тестваха го и уж е ОК (да ги цитирам "бетон е акумулатора")
5. Утре ще го сложа и ще отида с джипа да го тестват за оттечки
6. Тъй като най-вероятно ще има такива ми се иска да разбера кои са обичайните заподозрени за да мога да насоча електричаря който ще трябва да го гледа после
7. Ако някой знае за добър авто-електричар в София, ще му бъда много благодарен.
8. Минус клемата на кабела на колата е леко пукнат, но само отвън, отвътре където прави контакт с полюса на акумулатора няма пукнатина. Едва ли е от това, но все пак утре ще сменя и клемата.
9. Като четох по форума видях много подобни проблеми, но в повечето случаи или ставаше въпрос за заминали акумулатори или симптомите не бяха точно като моите.
10. Може ли да е от алармата? Тъй като от скоро съм с този джип и се съмнявам да не би да съм извадил ключа без да е завъртян стартера до край на Lock? Чух някои колеги да споделят, че ключа понякога може да се извади и на работещ автомобил. Сега ще го проверя дали става така на моя, но не искам да слагам акумулатора до утре, защото няма да мога да се замъкна до сервиза.
11. Елиминирах други консуматори като забравен плафон, радио или нагреватели на седалките. В смисъл елиминирал съм ги дотолкова, че не са били включени, иначе те пак може да си харчат ток.
12. Деня преди да умре за първи път използвах запалката на таблото за да включа радар детектора. Възможно ли е да е дала на късо нещо и от там да дърпа ток?
13. Забражих да спомена, че при зареден акумулатор, преди да запаля ми показа на таблото около 12 волта и след като запалих се вдигна на 14, което ми говори че алтернатора си работи, или не съм прав?
Благодаря ви предварително за всички споделени мнения и препоръки и най-вече ако може да ме насочите към свестен електричар, защото 90% няма да се мине без ходене при такъв.
Тони
имам следния проблем с 2001 Гранд Чероки:
1. преди няколко дни беше умрял за ток
2. заредих акумулатора
3. запали, всичко ОК и на другата сутрин няма никой
4. занесох акумулатора на сервиз, заредиха го, тестваха го и уж е ОК (да ги цитирам "бетон е акумулатора")
5. Утре ще го сложа и ще отида с джипа да го тестват за оттечки
6. Тъй като най-вероятно ще има такива ми се иска да разбера кои са обичайните заподозрени за да мога да насоча електричаря който ще трябва да го гледа после
7. Ако някой знае за добър авто-електричар в София, ще му бъда много благодарен.
8. Минус клемата на кабела на колата е леко пукнат, но само отвън, отвътре където прави контакт с полюса на акумулатора няма пукнатина. Едва ли е от това, но все пак утре ще сменя и клемата.
9. Като четох по форума видях много подобни проблеми, но в повечето случаи или ставаше въпрос за заминали акумулатори или симптомите не бяха точно като моите.
10. Може ли да е от алармата? Тъй като от скоро съм с този джип и се съмнявам да не би да съм извадил ключа без да е завъртян стартера до край на Lock? Чух някои колеги да споделят, че ключа понякога може да се извади и на работещ автомобил. Сега ще го проверя дали става така на моя, но не искам да слагам акумулатора до утре, защото няма да мога да се замъкна до сервиза.
11. Елиминирах други консуматори като забравен плафон, радио или нагреватели на седалките. В смисъл елиминирал съм ги дотолкова, че не са били включени, иначе те пак може да си харчат ток.
12. Деня преди да умре за първи път използвах запалката на таблото за да включа радар детектора. Възможно ли е да е дала на късо нещо и от там да дърпа ток?
13. Забражих да спомена, че при зареден акумулатор, преди да запаля ми показа на таблото около 12 волта и след като запалих се вдигна на 14, което ми говори че алтернатора си работи, или не съм прав?
Благодаря ви предварително за всички споделени мнения и препоръки и най-вече ако може да ме насочите към свестен електричар, защото 90% няма да се мине без ходене при такъв.
Тони
Коментар