От: Показания на борд компютъра - WJ
На празен ход (предполагам имаш предвид когато автомобила не се движи) разхода е безкраен, тъй като разхода е отношение между изразходвано гориво и изминат път. Пътя е нула, разхода е безкраен. Ако разхода се представяше литри на час, щеше да си показва адекватни стоиности.
За преходните режими - при принудителен празен ход разхода е равен на нула - в цилиндрите не се подава гориво. Разбира се това не се вижда от шофьора, защото разхода на дисплея е среден, а не моментен.
А иначе данни се подават постоянно и то с много голяма точност. Както сам си писал количествата са в хилядни от кубичния милиметър: 0.000010416л. = десет хилядни от кубичен милиметър. При толкова точни стойности и бързи компютри е абсурдно да се разработват механични измерители.
На празен ход (предполагам имаш предвид когато автомобила не се движи) разхода е безкраен, тъй като разхода е отношение между изразходвано гориво и изминат път. Пътя е нула, разхода е безкраен. Ако разхода се представяше литри на час, щеше да си показва адекватни стоиности.
За преходните режими - при принудителен празен ход разхода е равен на нула - в цилиндрите не се подава гориво. Разбира се това не се вижда от шофьора, защото разхода на дисплея е среден, а не моментен.
А иначе данни се подават постоянно и то с много голяма точност. Както сам си писал количествата са в хилядни от кубичния милиметър: 0.000010416л. = десет хилядни от кубичен милиметър. При толкова точни стойности и бързи компютри е абсурдно да се разработват механични измерители.
Коментар