Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

    Здравейте,всички!В множество теми,посветени на нашия капризен любимец,по специално-"трудно палене" говорим за различно време на въртене при палене.Със сигурност това зависи от много фактори-съст. на батерия,двигател,външна темп.стартер , и много други/гориво и т.н.т./Знаем ли обаче,ако вс. е о.к. и външната т е 0 гр. колко време-2-3 или повече сек.са нормално време?Над каква ,примерно стойност трябва да търсим причина?Пиша това защото.ГР.Чероки 2.7 срд 2002 , бат.Варта 100 ач. на две г. преспива в топъл гараж/6-7 гр./и пали сутрин след около 3-4с.Скоро смених свещи,рециклирах дюза , смених и г.филтър,както вече писах в "грешка Р0190"в този форум.Ще бъда благодарен ако споделите мнения!
    Grand Cherokee 2.7crd Limited

  • #2
    От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

    Моя пали веднага дори и в най-големите студове (завърта 2-3 пъти)...да не взема да го урочасам сега...
    Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
    Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

    LZ1FLY

    Коментар


    • #3
      От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

      Абе ти сигурен ли си, че е 3-4 секунди? Това е много време. Затвори очи и брой 1001, 1002, 1003, 1004... предполагам, че на стартер колата би направила 10-15 оборота на двигателя...
      Ако е така - значи има проблем според мен.
      Моята палеше трудно, но след смяната на маркучите пали без проблеми... почти без разлика - дали е на 5-6 градуса в гаража или на -15 (както беше миналата седмица) навън. Пали на 1-2-3 оборота на двигателя (пу-пу, да не му е уроки...)
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #4
        От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

        Засичам утре със секундарник и докладвам.Може четири сек. да са много,наистина,но три със сигурност!
        Grand Cherokee 2.7crd Limited

        Коментар


        • #5
          От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

          Всеки самоуважаващ се дизел трябва да пали за половин оборот, айде един да е. На четвърт е най-добре.

          Коментар


          • #6
            От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Всеки самоуважаващ се дизел трябва да пали за половин оборот, айде един да е. На четвърт е най-добре.
            Тоя лаф лично аз го слушам от 20-тина години.
            Ако някой, обаче може да ми обясни как точно го усеща този четвърт или половин оборот ще съм му благодарен.
            Аз съм пробвал с уши, с гъз и със силата на волята (като Люк Скайуокър). Малко е смешно, ама наистина не мога да усетя колко оборота е направил двигателя.
            Е - ако са повече от 2-3 вече ясно. Ама четвърт... не знам. Или до сега не съм карал дизел, който да пали като уважаващ себе си (а съм карал много дизели, бога ми) или ушите, очите, гъзъ и силата на волята ми не са достатъчни...
            Мога да кажа кога един Симсон запалва още на първия оборот. Почти същото може да кажа и за Априлията. Ама за 5 цилиндров дизел, който се развърта от стартер с редуктор... не знам.
            Хубаво е решил човека да си измери времето. Аз да кажем реших да измеря колко му трябва на моя - беше по-малко от секунда.
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #7
              От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

              По мои лични наблюдения комънрейла пали най малко на втория оборот,ако всичко му е на ред.Наблюденията са в/у Тигуан нов.

              Коментар


              • #8
                От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                Тоя лаф лично аз го слушам от 20-тина години.
                Ако някой, обаче може да ми обясни как точно го усеща този четвърт или половин оборот ще съм му благодарен.
                .
                Ами за мен това е когато двигателя запали след завъртането на ключа. Още с първия цилиндър В ГМТ в такт сгъстяване.
                Половин - от втория, един оборот - чак четвъртия.
                Нека колегата да опита да подгрее два пъти един след друг.

                Коментар


                • #9
                  От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Ами за мен това е когато двигателя запали след завъртането на ключа...
                  Тия новите не са като старите. В смисъл, трябва му време да помисли.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Тия новите не са като старите. В смисъл, трябва му време да помисли.
                    Е какво толкоз мисли? Докато грее няма ли време за размисъл?

                    И в тази връзка да попитам коледата: лампата ли гледа или чака релето да разпадне?
                    Последно редактирано от Пенчо; 25-02-11, 17:18. Причина: доп

                    Коментар


                    • #11
                      От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Е какво толкоз мисли? Докато грее няма ли време за размисъл?
                      Той по скоро мисли бързо, даже светкавично, но избира кога, колко и т.н.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Той по скоро мисли бързо, даже светкавично, но избира кога, колко и т.н.

                        За какво ли си карам още кочината? Мразя да мислят вместо мен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                          Днес 1001,1002 и запали.Винаги зимата подгрявам два пъти,изчаквам няколко сек. и тогава въртя.Не знам,вече се побърквам явно нещо с този дизел.Не че се извинявам,досега съм карал само бензин,но на всяко зареждане се кръстиш,на всяко палене-пак.Ние да сме живи и здрави!!!
                          Grand Cherokee 2.7crd Limited

                          Коментар


                          • #14
                            От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                            Компресия мерена ли е на скоро?

                            Коментар


                            • #15
                              От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                              Какво значи 1001, 1002?
                              На комън рейл подгряване му трябва рядко. При много ниски температури. При температури като сегашните трябва да пали даже и без подгряване.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X