Здравейте,всички!В множество теми,посветени на нашия капризен любимец,по специално-"трудно палене" говорим за различно време на въртене при палене.Със сигурност това зависи от много фактори-съст. на батерия,двигател,външна темп.стартер , и много други/гориво и т.н.т./Знаем ли обаче,ако вс. е о.к. и външната т е 0 гр. колко време-2-3 или повече сек.са нормално време?Над каква ,примерно стойност трябва да търсим причина?Пиша това защото.ГР.Чероки 2.7 срд 2002 , бат.Варта 100 ач. на две г. преспива в топъл гараж/6-7 гр./и пали сутрин след около 3-4с.Скоро смених свещи,рециклирах дюза , смених и г.филтър,както вече писах в "грешка Р0190"в този форум.Ще бъда благодарен ако споделите мнения!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Свий
X
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Абе ти сигурен ли си, че е 3-4 секунди? Това е много време. Затвори очи и брой 1001, 1002, 1003, 1004... предполагам, че на стартер колата би направила 10-15 оборота на двигателя...
Ако е така - значи има проблем според мен.
Моята палеше трудно, но след смяната на маркучите пали без проблеми... почти без разлика - дали е на 5-6 градуса в гаража или на -15 (както беше миналата седмица) навън. Пали на 1-2-3 оборота на двигателя (пу-пу, да не му е уроки...)Suzuki GSXR
VW Touareg
Mitsubishi Pajero II
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеВсеки самоуважаващ се дизел трябва да пали за половин оборот, айде един да е. На четвърт е най-добре.
Ако някой, обаче може да ми обясни как точно го усеща този четвърт или половин оборот ще съм му благодарен.
Аз съм пробвал с уши, с гъз и със силата на волята (като Люк Скайуокър). Малко е смешно, ама наистина не мога да усетя колко оборота е направил двигателя.
Е - ако са повече от 2-3 вече ясно. Ама четвърт... не знам. Или до сега не съм карал дизел, който да пали като уважаващ себе си (а съм карал много дизели, бога ми) или ушите, очите, гъзъ и силата на волята ми не са достатъчни...
Мога да кажа кога един Симсон запалва още на първия оборот. Почти същото може да кажа и за Априлията. Ама за 5 цилиндров дизел, който се развърта от стартер с редуктор... не знам.
Хубаво е решил човека да си измери времето. Аз да кажем реших да измеря колко му трябва на моя - беше по-малко от секунда.Suzuki GSXR
VW Touareg
Mitsubishi Pajero II
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнениеТоя лаф лично аз го слушам от 20-тина години.
Ако някой, обаче може да ми обясни как точно го усеща този четвърт или половин оборот ще съм му благодарен.
.
Половин - от втория, един оборот - чак четвъртия.
Нека колегата да опита да подгрее два пъти един след друг.
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеАми за мен това е когато двигателя запали след завъртането на ключа....
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТия новите не са като старите. В смисъл, трябва му време да помисли.
И в тази връзка да попитам коледата: лампата ли гледа или чака релето да разпадне?
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеЕ какво толкоз мисли? Докато грее няма ли време за размисъл?
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТой по скоро мисли бързо, даже светкавично, но избира кога, колко и т.н.
За какво ли си карам още кочината? Мразя да мислят вместо мен.
Коментар
-
От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ
Днес 1001,1002 и запали.Винаги зимата подгрявам два пъти,изчаквам няколко сек. и тогава въртя.Не знам,вече се побърквам явно нещо с този дизел.Не че се извинявам,досега съм карал само бензин,но на всяко зареждане се кръстиш,на всяко палене-пак.Ние да сме живи и здрави!!!Grand Cherokee 2.7crd Limited
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар