Колеги, знам че е има подобни теми, но са разводнени с какви ли не мнения, за това пускам нова тема.
Проблема е следния:
Секторната течеше и я отворихме за да сменим семерингите ( при отварянето бележихме местата на хебела и на оста към волана за да не ги объркаме), сложихме новите, сглобихме и си такова мамата.... Сега секторната освен че пак тече и не ще да се върти волана... На изгасен мотор се върти супер трудно ( въпреки че колата е на подемник), а като запаля и волана сам се навива до крайно дясно положение и до там - няма връщане на зад....
При първия опит да навъртим волана на обратно нещо каза "прас", отворихме пак, не се вижда нещо да е счупено, имаше само едно като О пръстен от тефлон който е на парчета...
Варианта с фирма "Жизет" вече го знам, дайте други предложения, какво може да сме объркали и как да го оправим...
Проблема е следния:
Секторната течеше и я отворихме за да сменим семерингите ( при отварянето бележихме местата на хебела и на оста към волана за да не ги объркаме), сложихме новите, сглобихме и си такова мамата.... Сега секторната освен че пак тече и не ще да се върти волана... На изгасен мотор се върти супер трудно ( въпреки че колата е на подемник), а като запаля и волана сам се навива до крайно дясно положение и до там - няма връщане на зад....
При първия опит да навъртим волана на обратно нещо каза "прас", отворихме пак, не се вижда нещо да е счупено, имаше само едно като О пръстен от тефлон който е на парчета...
Варианта с фирма "Жизет" вече го знам, дайте други предложения, какво може да сме объркали и как да го оправим...
Коментар