имах малък теч на бензин от изходния маркуч за гориво от резервоара(за голямото налягане метална тръбичка ). Днес смених целия нивомер, но сложихме от дизел.
Дизеловият има един щуцер в повече, беше изолиран, всичко друго отговаря,един макуч за високото към двигателя и един за излишното, който влиза встрани в самия резерван(не в нивомера). Вадих резервоар после го поставих, после запалих и всичко ОК .
След 7-10км каране и поне 10минути работа на място няма проблем, изгасяне и след 2-3часа паля и замирисва на бензин, но е от двигателя,



шах и мат едно правя друго се разваля ,тече от клапанрегулатора за голямото налягане, който трябва да отвори при достигане на определеното за системата налягане за връщане на излишното гориво в резервоара по маркуча за излишното.
ПИТАНЕТО е дали може да има нещо общо с ваденето на резервоара?
Дизеловият има един щуцер в повече, беше изолиран, всичко друго отговаря,един макуч за високото към двигателя и един за излишното, който влиза встрани в самия резерван(не в нивомера). Вадих резервоар после го поставих, после запалих и всичко ОК .
След 7-10км каране и поне 10минути работа на място няма проблем, изгасяне и след 2-3часа паля и замирисва на бензин, но е от двигателя,





ПИТАНЕТО е дали може да има нещо общо с ваденето на резервоара?
Коментар