Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

    И така днес ми влезна една муха дали мога да турбинирам гранд чероки 4.7.
    Мислех си да потърся турбина от някакъв камион примерно и да я монтирам долу където се събират изпускателните колектори и стават в едно да изведа маркучи до горе до смукателния колектор и на входа на турбината да сложа спортен ф-р.Мазане за нея ще взема от масления радиатор а охлаждане от някой от маркучите.За монтажа и всички други неща нямам проблем ще ги наместим някак ама друго се питам след като започне да надува на какви стойности трябва да бъде, след като ще влиза повече въздух как ще се регулира бензина и дали този компютър ще успее да се самоадаптира към новото количество въздух.
    Абе ще съм благодарен на всички съвети относно тази заигравка.
    OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
    www.offroadprimorsko.com
    0899883765

  • #2
    От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

    Идеята е добра. Мотора е с ниска компресия 9.0 което е добре. Според мен турбо-то не трябва да е от камион а по скоро от някой малолитражен мотор до 2.5 литра дизел защото има по-големи отвори на охлюва . Теоритично този мотор може да достигне 300 к.с само с 0,4bar. пълнене без кулер за 350 к.с са достатачни 0,6bar. с кулер. Относно реакцията на MAP/MAF сензора предполагам, че няма да има никакви проблеми дори и да има ядоеве въпрос на тунинг е
    ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

    Коментар


    • #3
      От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

      По въпроса, който задаваш, се разбира, че трудно ще се справиш. Трябва да се преработва и двигателя. Не се засягай, а попрочети повече за турбокомпресорите.
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #4
        От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        По въпроса, който задаваш, се разбира, че трудно ще се справиш. Трябва да се преработва и двигателя. Не се засягай, а попрочети повече за турбокомпресорите.
        С турбо компресор може да е по-лесно но там вече трява модул който се синхронозоран с екю-то и да си елиминираш компресора за климатика практически не ти трябва и кулер ако го изнесеш над капака типично за америкаците Взаимствай идеите от Dodge Dakota/Durango има и оригинални turbo charge китове.
        ZJ`99 4.0 LAREDO 2''

        Коментар


        • #5
          От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

          Първоначално публикуван от bonev_d Преглед на мнение
          С турбо компресор може да е по-лесно но там вече трява модул който се синхронозоран с екю-то и да си елиминираш компресора за климатика практически не ти трябва и кулер ако го изнесеш над капака типично за америкаците Взаимствай идеите от Dodge Dakota/Durango има и оригинални turbo charge китове.
          Не те разбирам какъв трябва да е този модул за синхронизация,( екю-то) имаш предвид компютъра.И защо трябва да елиминирам компресора на климатика.Абе би ли обяснил по подробно целия си пост че не те разбирам.
          OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
          www.offroadprimorsko.com
          0899883765

          Коментар


          • #6
            От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

            Не се занимавай с турбокомпресори.
            Маха се целия всмукателен колектор, и на негово място се слага винтов механичен компресор. Задвижва се с ремък от коляновия вал. Нищо по мотора не се пипа, освен дюзите, ако имаш желание. Продават цели китове със всичко необходимо. Монтажа става за два часа и резултата е много добър.

            Нещо подобно:
            http://www.streetfire.net/video/hemi...er_2042464.htm
            Последно редактирано от onufriz; 08-12-10, 22:57.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #7
              От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              Не се занимавай с турбокомпресори.
              Маха се целия всмукателен колектор, и на негово място се слага винтов механичен компресор. Задвижва се с ремък от коляновия вал. Нищо по мотора не се пипа, освен дюзите, ако имаш желание. Продават цели китове със всичко необходимо. Монтажа става за два часа и резултата е много добър.

              Нещо подобно:
              http://www.streetfire.net/video/hemi...er_2042464.htm
              Този винтов компресор "маслен" или "безмаслен" е? Под безмаслен имам предвид да има само мазане на лагерите
              Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

              Коментар


              • #8
                От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Не се занимавай с турбокомпресори.
                Маха се целия всмукателен колектор, и на негово място се слага винтов механичен компресор. Задвижва се с ремък от коляновия вал. Нищо по мотора не се пипа, освен дюзите, ако имаш желание. Продават цели китове със всичко необходимо. Монтажа става за два часа и резултата е много добър.
                Е разбирасе че има супер чарджари ама нали знаеш че ние българите сме от нищо нещо.Може и нищо да не стане важното е да опитаме.Ако имаш инфо и ги разбираш тия турбомпресори дай си мнението.Винаги съм следял твои теми и постове и доколкото си спомнямм си отворен в дадени области.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-12-10, 09:14. Причина: Корекция на цитат
                OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                www.offroadprimorsko.com
                0899883765

                Коментар


                • #9
                  От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                  Eaton компресори. Винтови компресори. Обсъждани са тук:
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=19209&page=1

                  Коментар


                  • #10
                    От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                    Благодаря Тихомир. Проспал съм я тази тема. Жалко, че повечето дадена информация е по-скоро търговска, отколкото техническа. Като гледам през винтовете минава смес гориво/въздух и от това следва, че компресора е "безмаслен". От него обаче излиза само една шийка на единия винт както е при "маслените". Следователно би трябвало да има кутия със зъбна предавка. Тези компресори са адски прецизни и не ми се мисли какво би станало при проблем с някой от лагерите - двата винта се допират и се заваряват и следва нов компресор. Ще е интересно някой, който експлоатира подобен компресор по-дълго време да си каже мнението.
                    Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                    Коментар


                    • #11
                      От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                      Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
                      Благодаря Тихомир. Проспал съм я тази тема. Жалко, че повечето дадена информация е по-скоро търговска, отколкото техническа. Като гледам през винтовете минава смес гориво/въздух и от това следва, че компресора е "безмаслен". От него обаче излиза само една шийка на единия винт както е при "маслените". Следователно би трябвало да има кутия със зъбна предавка. Тези компресори са адски прецизни и не ми се мисли какво би станало при проблем с някой от лагерите - двата винта се допират и се заваряват и следва нов компресор. Ще е интересно някой, който експлоатира подобен компресор по-дълго време да си каже мнението.
                      Значи такива са компресорите на Мерцедес Е200/230 compressor и според това, което съм чувал са безпроблемни. За подробности тук можеш да прочетеш нещо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                        Турбо от камион не е подходящо - камиона се кара на 1500 оборота. Такова турбо е голямо и тежко - много е инертно, ще има голям лаг. Турбо с променлива геометрия също не е подходящо - изисква прицизно управление. Най добре би било турбо от голям стар дизел от лека кола - примерно от Мерцедес 300TD. Такова турбо има уест-гейт и лесно се настроива. Ако няма да отваряш мотора трябва надува да не е много - 0,2-0,3 бара. Иначе се получават детонации и се чупи мотора. Бензинов мотор задължително трябва да има блоу-оф клапан, иначе се чупи турбото. Кулер не е задължителен, но ако има ефекта е голям.

                        Турбото трябва да е възможно най близко до горивните камери. Обикновенно колекторите се събират и чрез една тетка влизат в турбото. При теб ще има ли място?
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #13
                          От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                          Ами аз мисля да я монтирам долу където се събират двата колектора и да отведа въздуха с маркучи до смукатела.
                          OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                          www.offroadprimorsko.com
                          0899883765

                          Коментар


                          • #14
                            От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                            Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
                            Ами аз мисля да я монтирам долу където се събират двата колектора и да отведа въздуха с маркучи до смукатела.
                            Ако ще е турбо ще ти трябват повечко маркучи. Турбото има гореща и студена част горещата използва изгорелите газове да развърти перките а студената нагнетява през кулера към дросела. Има също два маслопровода за смазване и две водни тръби за охлаждане на турбината. Трябва да обмислиш как ще я захраниш с вода и масло. Соленоида потдържа стабилно налягането в системата а блоу офа изхвърля излишното. Има и опостена система без соленоид и дори без кулер.
                            Твоя вариант е по-скоро механичния компресор. Ако всепак има човек който би се захванал да монтира турбото аз мога да помогна с разнообразни турбокитове.
                            http://www.youtube.com/watch?v=Xp-EVOPBhIo
                            HONDA XR400

                            Коментар


                            • #15
                              От: ВЪПРОСИ ЗА ТУРБИНИРАНЕ НА ГРАНД 4.7

                              Здравейте.

                              И аз съм мислил на този вариант..

                              Съгласен съм с колегата ONUFRIZ. Но за да са къси пътищата ще ти трябват 2 компресора. Всеки на ред цилиндри.
                              И най лесно ще е ако се газифицира.. После през компа на газовия инжекцйон си настройваш времената за дюзите.(Повечето имат 3 таблици и можеш да си избираш с какъв надув да караш) А и газта е по-високооктанова и можеш да направиш по-голям надув от с бензин.

                              Идеята е добра.. Стига да ти се намира време.. Успех.
                              WJ 4.7 Limited
                              0889 70 70 42

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X