Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

    Здравейте на всички,

    Запалих се по тази джипка. Проблема ми е кой двигател да избера. Бюджета е около 5к евро като годината е 99-00. Имам няколко конкретни въпроса:

    1. Има ли разлики в 4х4 системите? Ако има как да ги разпознавам - ВИН?
    2. Кой от двата двигателя е безпроблемен и за предпочитане?
    3. Добро ли е окачването и на двата модела?

    Задължително искам бензин. Кажете ми какво да очаквам от такъв джип.

    Благодаря.

  • #2
    От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

    За двигателя - колкото повече, толкова повече ...

    Разлика в 4х4 системите има. Тук има подробна информация конкретно по-въпроса, а сайтът като цяло е отличен източник на информация за Гранд Чероки WJ, включително и за най-типичните проблеми.

    Какво можеш да очакваш от джипа ще зависи в много голяма степен в какви ръце е бил, преди да попадне при тебе.

    Сред най-типичните проблеми по рождение на този модел от 1999-2000 са повреди на клапите на климатроника (ако има такъв), проблеми с предните спирачни апарати, проблем с предния кардан (оригинално не се предлагат отделно карета и маншони, а само цял кардан).
    Разгледай раздел Jeep тук, както и американския сайт и ще намериш доста информация.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      ...Сред най-типичните проблеми по рождение на този модел от 1999-2000 са повреди на клапите на климатроника (ако има такъв), проблеми с предните спирачни апарати, проблем с предния кардан (оригинално не се предлагат отделно карета и маншони, а само цял кардан)...
      Да продължа: предни шарнири, предни и задни долни носачи (тампони), заден шарнир, "шими" ефект (амортисьор на кормилото, панхард), прекалено клатене (комплексен проблем, нерешим), разпъната верига, виещи диференциали (по-скоро преден), проблеми по кабеляците...

      Стига, че много писимистично стана.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #4
        От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

        Вие ще ме откажете още преди да съм тествал. Освен предния кардан, другите неща скъпи ли са за оправяне? Не разбирам от джипове, но примерно от тия години коя марка е за предпочитане?

        Коментар


        • #5
          От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

          Не се притеснявай колега, няма нищо нерешимо. Въпросът е колко пари си подготвил за решаване на проблеми?
          Х`американките са доста по-евтини от множеството английски и японски джипове. WJ особено с 242 раздатка и LSD заден диф, е много добро попадение. Да Патрола GR e по-добър за гора, но на пътя е пълна скръб.
          Сравнението е като: Кокошарник и Мустанг!
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #6
            От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

            Първоначално публикуван от sky Преглед на мнение
            Вие ще ме откажете ...
            Нямахме предвид да те отказваме, а да наблегнеш на тези неща при огледа.
            Нали не си представяш, че тези проблеми ще ги има на един екземпляр.
            Едни шарнири например издържат стотина хиляди километра ( може би и повече), тампоните примерно - 50-60хил., веригата - 200-250хил. Въпроса е да не се съберат много работи наведнъж, че тогава става проблем.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #7
              От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
              Не се притеснявай колега, няма нищо нерешимо. Въпросът е колко пари си подготвил за решаване на проблеми?
              Х`американките са доста по-евтини от множеството английски и японски джипове. WJ особено с 242 раздатка и LSD заден диф, е много добро попадение. Да Патрола GR e по-добър за гора, но на пътя е пълна скръб.
              Сравнението е като: Кокошарник и Мустанг!
              Grand Cherokee WJ - Последният Мохикан за мен - 2 моста и мин. 4000 кубика под капака,и супер раздатка 242 както каза Влади, който може да ти помогне много с огледа както помогна на мен ! А Патрола е един голям японски вагон който се движи на задно и когато падне от пътя включваш 4x4 за да излезеш пак на него и да продължиш отново на задно !
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • #8
                От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                Досега четох темата на Чавдар. Доста полезни неща и дано не се случват често. Явно колегата е нямал късмет.

                Колата смятам да я вкарам от Холандия. Коли от БГ не купувам вече. Имам един въпрос само. С каква раздатка да я търся? Като гледам повечето са Quadra II. Това върши ли работа или да търся Quadra Drive?

                Ето няколко на които съм хвърлил око.

                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lscbksyorjxe

                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lsdhtlxkngza

                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lsdgltwkoe4d

                Коментар


                • #9
                  От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                  Колега,
                  Тези , които си си харесал са на доста километри. Прояви повече търпение и си намери читава машина за предпочитане от Германия.
                  Първото и най-важното на което трябва да обърнеш внимание - дали автомобила е 4х4.
                  Ако лично ще го гледаш - погледни, как се четат грешките от ECU-то (компа) на двигателя с помощта на контактния ключ, климатроника, как може да провериш работата на АСК, раздатката, блокажите (задължително ако е QD) и т.н.
                  Относно 4х4 системите отговорът не е едностранен и е писано доста.
                  Select Trac - с разновидност на 242 раздатка позволява да се кара само на заден мост, но понякога за да преодолееш препятствие (качване на тротоар) е необходимо да блокираш дифа на раздатката (4H режим).
                  Quadra Drive системата - с NV247 раздатка и три самоблокиращи (0 - 100% теоретично) диференциала е причина за по-голям разход, повече "шум" в цялата трансмисия, изисква четири еднакви гуми, но може да те измъкне безпроблемно в сравнение с предходната система при равни други условия.
                  За мен лично AW-4 (Select Trac) в сравнение с 42RE (Quadra Drive) e по-добрата автоматична скоростна кутия, като усещане за каране, работни режими и т., но това е лично мое мнение.
                  От друга страна карането с QD по заледена повърхност и навалял сняг е изключително приятно удоволствие.
                  Имай предвид, че много често WJ/WG на Запад се кара с оригинални Goodyear гуми, които почти винаги са източник на шум.
                  Това е накратко.
                  Покупката на втора употреба автомобил винаги носи риск, така че не се вманиачавай.
                  YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                  XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                  WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                  KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                    Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
                    ... Тези , които си си харесал са на доста километри. .
                    Каква е вероятността да намери кола на 10-11 години от Зап. Европа, която да е на малко реални километри?

                    Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
                    ... За мен лично AW-4 (Select Trac) в сравнение с 42RE (Quadra Drive) e по-добрата автоматична скоростна кутия, като усещане за каране, работни режими и т., но това е лично мое мнение.
                    ...
                    WJ с 4-литровия двигател e с 42RE, а не с AW4.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Каква е вероятността да намери кола на 10-11 години от Зап. Европа, която да е на малко реални километри?

                      По правило с изключенията разбира се това не е ежедневен автомобил. Респективно се кара 1-2 пъти в седмицата и е напълно логично да "навърти" 10 - 15000 на година.
                      Има доста често подобни оферти в немското мобиле, но бързо се купуват.
                      YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                      XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                      WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                      KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                        Дори да не е ежедневен автомобил, което не е вярно, защото в западна Европа се сцепват да си карат колите пак реалния километраж не пада под 160 000, поне на тия дето пише 210 000- 250 000 знаеш, че са си реални, не както повечето внесени в България които са на "168 000" а всъщност са на над 300 000... Така, че качваш се на джипката с някой по- знаещ и след огледа решаваш кефи ли те или не...
                        R 727cc BB KIT
                        ZJ V8
                        WK2 V6

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                          Благодаря на всички за коментарите. Километрите няма как да са по-малко, понеже бюджета е такъв. Джипа ще ми е втора кола и ще го карам из града да не ме е яд като ме ударят.

                          Никой не ми каза за двигателите освен, че колкото повече толкова по-добре. Тези които поддържат такива двигатели не знаят ли какво най-често се сменя по тях? Аз лично искам 4.7, но ако е проблемен и 4.0 ще взема. До колкото разбрах 4.7 е по нов и се слага от 99 нагоре.

                          За раздатките ще гледам да е QD. Друга едва ли ще намеря. Искам и друго да попитам, тоя джип като го дават 180 макс скорост вдига ли ги? Стабилен ли е на завои и какво му е поведенито на магистрала? Не че ще го карам там, но ще има и такива пъти. Шумен ли е вътре в купето при такива скорости?

                          Сменя ли се маслото на автоматика или не? Тоя автоматик с колко скорости е и има ли ръчен режим?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                            Първоначално публикуван от sky Преглед на мнение
                            ... Джипа ще ми е втора кола и ще го карам из града да не ме е яд като ме ударят. ...
                            Ако само това ти е мотивът да взимаш джип - май си сбъркал модела. Ако те ударят, с лъскав Гранд ще те е яд най-малко толкова, колкото и с коя да е лека кола. Още повече, че той не е особено по-висок от голяма лека кола.
                            Ако искаш да не ти пука - взимаш един дръгел, очукан като войнишко канче, и караш. Броят на мераклиите да те натискат, засичат или да предприемат други действия, поставящи ги в опасна близост до теб, ще намалее доста сериозно.

                            Преди 2 седмици, на Цариградско шосе една Вектра ме удари странично. Ако бях с Jeep-а, със сигурност щях да имам за ремонт калници и 1 или 2 врати и да си късам нервите със застрахователи и тенекджии. За късмет бях с японския вагон с големите гуми, който даже не мръдна от удара, и единственото, което имам да правя, ако не ме домързи, е да зачистя боята на опела от гумите и лявата врата. В същност, от гумите ще я почисти калта при някоя следваща разходка.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кой двигател да избера - Jeep Grand Cherokee 4.0I или 4.7I V8

                              4,7 не е по-проблемен от 4,0

                              сменя се маслото и не то само на скоростите.........освен това маслата са специални.

                              не, няма ръчен режим на автоматика.

                              а, и вземи попрочети малко в раздела, доста неща ще ти се изяснят
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X