Започвам да се притеснявам и отварям тема с идеята някой да ме успокои...
Както споменах в Какво направих по джипа днес?, а именно една Голяма Глупост от невнимание - с гидорето без да искам укъсих плюса на акумулатора и корпуса на ECM (Engine Control Module) модула. Излезна Мъжка искра. Веднага врътнах ключа да видя за поражения и не забелязах. Колата запали, всичко ок. Прегледах и бушоните (тези под капака) и забелязах, че бушона Diesel Glow (50A) е заминал. Викам добре е, ако мина само с това... търсих в няколко бензиностании въпросния бушон, но там "такова нещо" не бяха виждали.
Принудих се да припоя една жица за пробата (бушона ако е пригорял на вътрешния кръг, може и с 2 квадрата кабел да се закъси без това да игра роля, има 2 други места където ще изгори при 50+ ампера натоварване.
Преди това видях, че лампата на подграването на свещите не светва и си казах - от бушона ще е... да ама не, бушона го поправих, а тя никаква не пали
Въпроса ми е следния (те май всъщност са няколко):
- възможно ли е някое от релетата за подграване да е изпушило?
- ако да, мога ли сам да ги замеря някак или трябва да ходя в сервиз?
- ако трябва да ходя в сервиз, кажете кой да бъде той...
- ако ECM-а е заминал, би ли трябвало да се усети при работата на двг, аз не усещам разлика?!?
Благодаря на всички отзовали се, общо взето ситуация е спешна, че ако хванат студове не знам как ще паля... а може и други драми да породи евентуален проблем с ECM-a.
Както споменах в Какво направих по джипа днес?, а именно една Голяма Глупост от невнимание - с гидорето без да искам укъсих плюса на акумулатора и корпуса на ECM (Engine Control Module) модула. Излезна Мъжка искра. Веднага врътнах ключа да видя за поражения и не забелязах. Колата запали, всичко ок. Прегледах и бушоните (тези под капака) и забелязах, че бушона Diesel Glow (50A) е заминал. Викам добре е, ако мина само с това... търсих в няколко бензиностании въпросния бушон, но там "такова нещо" не бяха виждали.
Принудих се да припоя една жица за пробата (бушона ако е пригорял на вътрешния кръг, може и с 2 квадрата кабел да се закъси без това да игра роля, има 2 други места където ще изгори при 50+ ампера натоварване.
Преди това видях, че лампата на подграването на свещите не светва и си казах - от бушона ще е... да ама не, бушона го поправих, а тя никаква не пали

Въпроса ми е следния (те май всъщност са няколко):
- възможно ли е някое от релетата за подграване да е изпушило?
- ако да, мога ли сам да ги замеря някак или трябва да ходя в сервиз?
- ако трябва да ходя в сервиз, кажете кой да бъде той...
- ако ECM-а е заминал, би ли трябвало да се усети при работата на двг, аз не усещам разлика?!?
Благодаря на всички отзовали се, общо взето ситуация е спешна, че ако хванат студове не знам как ще паля... а може и други драми да породи евентуален проблем с ECM-a.
Коментар