Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колата ми влиза в авариен режим...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Колата ми влиза в авариен режим...?

    Напрежението не зависи от капацитета на батерията.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #17
      От: Колата ми влиза в авариен режим...?

      Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
      ...само, че вие говорите за WJ. ...
      И то с определен мотор и кутия - 2,7ЦРД и 722,6 кутия.
      При ZJ няма да имаш подобни проблеми.
      А иначе напрежението зависи от капацитета косвено - малък акумулатор, много консуматори и в един момент = пад на напрежението при стартиране например.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #18
        От: Колата ми влиза в авариен режим...?

        Колега, направете диагностика с осцилоскоп на всички електрически вериги към кутията.
        Има случай, в който много проблеми идват от пробити и вътрешно окислени кабели!
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #19
          От: Колата ми влиза в авариен режим...?

          Аз , както ме посъветвахте , си пуснах нова тема , http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=107783 , но понеже там нямам отговори , пък тази явно вече не е актуална за автора , си позволявам да пиша пак тук.
          Значи според диагнозата в Балканстар кутията е 42RLE , проблем има с датчика за температура на маслото в кутията - показва ту 50 градуса , ту -20.
          Попаднах на информация , че този датчик (TTS-transmission temperature sensor) е интегриран в TR (transmission range sensor-a) .
          Та въпросът ми е къде е този сензор - вътре в кутията или отвън , дали мога да го прегледам и евентуално почистя/сменя сам. В книгата на HAYNES за OBD-2 пише , че ако е регулируем този датчик (TR) , после ще е трудно да се настрои - какво му се настройва.

          Коментар


          • #20
            От: Колата ми влиза в авариен режим...?

            Ха , явно ми е вечер - извиках неволята и ето : http://www.scribd.com/doc/23066699/4...C-TRANSMISSION , но въпреки това всяка помощ ми е добре дошла.

            Коментар


            • #21
              От: Колата ми влиза в авариен режим...?

              ДОБЪР ДЕН НА ВСИЧКИ,АЗ СЪМ БЪЛГАРИН НО ЖИВЕЯ В БЕЛГИЯ,.ИМАМ ЕДИН КРАЍСЛЕР ВОЯДЖЕР 2.5 ТД ЛЕ 1999Г.
              КУПИХ ГО ОТ СИЛИСТРА ПОНЕЖЕ СЪМ ОТ СИЛИСТРА,.ДОВОЛЕН СЪМ ОТ ВАНА НО ОТ 2 СЕДМИЦИ ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С НЕГО.
              СВЕТИ МИ ЛАМПАТА НА ТАБЛОТО ALARM SET И НЕ МОГА ДА СТАРТИРАМ ДВИГАТЕЛЯ.ПРОБВАХ СУМАТИ РАБОТИ НО НЕ УСПЯХ.АКУЛУМАТОРЪТ Е ЧИСТО НОВ,КУПИХ И ДРУГ ПАК НЕ СТАНА,ДАДОХМЕ ЧРЕЗ КАБЕЛИ ТОК ОТ ДРУГ АВТОМОБИЛ И ПАК НЕ СТАНА,ДЪРПАХМЕ Я ЗАПАЛИ И ПАК ОГАСНА,И СВЕТНА ЛАМПАТА ЗА АЛАРМАТА.ДОСТА ЧЕТОХ В НЕТА ЗА ПРОБЛЕМА НО НЕ УСПЯХ ДА ОТКРИЯ НЕЩО.МОЛЯ ВИ АКО ЗНАЕТЕ НЕЩО МИ КАЖЕТЕ.МАРИЯН АНГЕЛОВ..

              Коментар


              • #22
                От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                Централното работи ли.
                Може да ти се е повредил транспондера в ключа. Решение - в сервиз. Може да има повреда в блока на имобилайзера. Пак в сервиза. Или пък проблем в инсталацията. Пак в сервиза. И въобще докато свети тази лампа, няма да запали.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #23
                  От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                  Здравейте, за да не отварям нова тема имам следния проблем Джипа ми Гранд Чероки 2,7 ЦРД вчера и днес като го запаля свети индикацията за Malfunction Indicator Light и колата е в авариен режим. Така като го покарам 5-10километра се оправя и лампичката угасва. Вчера беше минус 9, днес минус 12 в Плевен. След това няма проблеми, дори и да изстине пак всичко си е ок само сутрин го прави
                  Последно редактирано от ivailo7406; 04-01-16, 11:41.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                    Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
                    Здравейте, за да не отварям нова тема имам следния проблем Джипа ми Гранд Чероки 2,7 ЦРД вчера и днес като го запаля свети индикацията за Malfunction Indicator Light и колата е в авариен режим. Така като го покарам 5-10километра се оправя и лампичката угасва. Вчера беше минус 9, днес минус 12 в Плевен. След това няма проблеми, дори и да изстине пак всичко си е ок само сутрин го прави
                    Слаб или тръгнал да си ходи акумулатор.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                      Баш тва е, може и да не си е тръгнал съвсем и да изкара още две години но не на тази кола. В момента на паленето за секунда пада до 10V напрежението и ето ти го аварийния режим. За да се убедиш че е това - дай му ток от силен акумулатор и с хубави кабели, нищо че сега върти и не създава видими ядове. Просто закачаш още един акумулатор и палиш, ако след такова палене го няма този ефект за който говориш - това е причината, търсиш си друг акумулатор а този го използваш още на някоя друга по-малко капризна от към това кола.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                        благодаря ви много ще пробвам, сега се сещам че нещо клемата на минуса не можеше да се затегне като хората, завита е докрай и се върти ще пробвам нещо и с нея, при минус два пет градуса не го прави

                        Коментар


                        • #27
                          От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                          Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
                          ... при минус два пет градуса не го прави
                          Ако не е добре затегната клемата, при ниски температури метала допълнително се свива.Вярно с малко , но и това е достатъчно да влоши контактната площ . При това положение е логично и напрежението при палене допълнително да пада, под 10,5 V , което със сигурност води до появата на грешка. Както добре го е описал колегата quadra . Имам опит с няколко автомобила, при които причините бяха клеми, маси и разни кабели..... винаги недозатегнати или повредени. Резултата - грешки ! Твърде елементарно, но понякога костващо доста средства докато се разбере, че причината е тази.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                            Затегнах клемите и сутринта при минус 12градуса запали без да се появява грешка. Въпреки всичко четох друга тема и Дядо Владо е написал че при слаб акумулатор стартера "мячи" така се случва при мен, но поне засега пали. Благодаря ви за бързите отговори

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X