Колеги въпрос:Смених маслото на скоростната кутия и след 1000 километра започна да работи по шумно.Кутията е автоматична и маслото е FUCHS ATF TITAN 4400.В каталога на фукс дават маслото да отговаря на Crysler ATF +4.кАКЪВ МОЖЕ ДА Е ПРОБЛЕМА? СМЕНИХ И ДВАТА ФИЛТЪРА ЕСТЕСТВЕНО.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Свий
X
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Eстествено малко си четел по форума. Ас искарах поне 7 дни по темите на форума ни и прочетех ного полезни неща.
Ас сам от Струмица Македония и специялно идвах за София да си купя оригинални масла от Балкан Стар като що пишеше kinex. При мен се пойавиха шумове в задниа диф и реших да снемям всички масла по трансмисията. Единствено потходящо масло за раздатката е mopar NV 247 , в дифовете може и castrol sx 75W140 с добавката що си е жьтре или на mopar 75w140 (оригинално и малко по скьпичко)сьс добавката (задьлжитено)що се купува отделно. За автоматичната скоросна кутия АСК баш днес ме навиваха за FUCHS ATF TITAN 4400. Хврлай това масло от АСК и купи си оригинално да не свляш АСК до скоро.
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Първоначално публикуван от zafirchov Преглед на мнениеКолеги въпрос:Смених маслото на скоростната кутия и след 1000 километра започна да работи по шумно.Кутията е автоматична и маслото е FUCHS ATF TITAN 4400.В каталога на фукс дават маслото да отговаря на Crysler ATF +4.кАКЪВ МОЖЕ ДА Е ПРОБЛЕМА? СМЕНИХ И ДВАТА ФИЛТЪРА ЕСТЕСТВЕНО.
Силно препоръчително е да смените маслото с такова /ATF+4/, докато не е станало късно и да се наложи ремонт на кутията. Филтрите от къде ги взехте, и дали правилно са поставени, особено този в картера на кутията. Задължително е гуменото уплътнение /нещо като "О"пръстен/ да се постави на мястото му отдолу на помпата в картера, след което да се монтира самия филтър. В никакъв случай не трябва уплътнението да се слага на филтъра и същия да се поставя на място. Пише, че ще се стигне до повреда в кутията.
Сменят се естествено и двата филтъра - това е този, който е на пътя на маслото от охладителя към кутията.
Тук има доста теми за това, какви масла и добавки се препоръчват за агрегатите на Jeep, както и за проблеми, предизвикани от употреба на разни други заместители и аналози. Това важи и за диференциалите, както и за раздатъчната кутия /там също е ATF+4/
За диференциалите може да се ползвас и Castrol, ако е с LSD - SAF-XJ 75W-140 с добавка за LSD, а за тези без LSD - Castrol SAF-J 75W-140. Дано не се е повредило нещо в кутията. Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Е той, ако поне нивото на маслото не е докарал до необходимото при смяната, и не го е проверявал досега, какво тогава въобще ще е и обслужването на тази кола изобщо!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Е не знам,няма как да знаем кой и как е работил по нея.Малко ми се видя това 1000 километра и според мен не е от маслото / не трвьрдя,че е правилното масло ако да покрива нормите /.Едно време пусках една тема сьс смяна на маслата на една поляна та от там сьм запомнил и това за филтрите и се сетих след като прочетох писаното от колегата преди мен.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Така или иначе, ще се налага да се свали картера на кутията. Тогава поне ще може донякъде да се огледа в какво състояние е, дали няма видими проблеми по монтажа на филтрите. От Chrysler пишат, че при неправилен монтаж на големия филтър в картера ще има повреда в кутията. Правилната последователност е първо да се постави гумения уплътнителен пръстен на входа на помпата, да се натисне с подходящ инструмент /дават за пример дебелия край на чук /, след което да се постави филтъра върху тялото с клапаните и помпата и да се фиксира. Евентуално тук може да са сбъркали при монтажа. Мисля си, че ако се постави неправилно уплътнението, то това би довело до лошо уплътняване на филтъра към входа на помпата и от там - влошаване на засмукването на масло към помпата и съответно към кутията. А за вида на маслото - все още смятам, че автоматите на Chrysler са чувствителни към вида и качеството на ATF -а и затова е препоръчително да се ползва именно ATF+4. Според мен, а и според доста колеги тук във форума, е желателно да се купят консумативите /ATF+4 и филтри/ от БС, а смяната може да се направи и някъде другаде, където все пак са наясно какво правят, колко да налеят и как да го проверят дали е точно нивото. Проблеми ще има и при недостатъчно ниво /ако не се мери в необходимата позиция на лоста/, както и при препълване - не е спазено изискването да се гледа нивото на съответната отметка за COLD / HOT /студена или загряла кутия./ Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Здравей zafirchov. Не е проблем да се отвори и филтъра да се монтира отново, но смени маслото. Предполагам, че по филтъра ще има полепнало от старото масло, но едва ли ще е фатално за новот да не кажа хич. Единствено ме притеснява, че уплътнението може да е заминало и е хубаво да се подготвиш с едно ново за да не ти остане Jeep-a в сервиза а ти да тичаш да търсиш. Успех и пиши какъв е резултата. Ще бъде полезно вярвам за всички нас.Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Проблем обаче ще е това, че кутията събира около 8 л. а при сваляна на картера изтичат около 4л. Това означава, че вътре в кутията и торкконвертера ще са останали почти половината. Ако това масло е неподходящо за нея, ще трябва да се източи колкото се може повече от него и да се замени с ATF+4. Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Първоначално публикуван от zafirchov Преглед на мнениеКолеги въпрос:Смених маслото на скоростната кутия и след 1000 километра започна да работи по шумно.Кутията е автоматична и маслото е FUCHS ATF TITAN 4400.В каталога на фукс дават маслото да отговаря на Crysler ATF +4.кАКЪВ МОЖЕ ДА Е ПРОБЛЕМА? СМЕНИХ И ДВАТА ФИЛТЪРА ЕСТЕСТВЕНО.
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнениеС такова масло на Fuchs вече 2000км никакви проблемиБългария е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: Шум в скоростите на JEEP CHEROKEE 2.8 CRD
Първоначално публикуван от KillY0u Преглед на мнениеМаслото си е супер, мойта работи повече от перфектно с него и източих 6л и толкова налях ! Смяна 220лв , а БС 500 лв ??? смяната не е нищо сложно !!!България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар