Имам проблем с джипа, Чероки 2,5 98 г. Както се движа гасне, като опитам да завъртя ключа не пали, трябва да върна ключа и тогава пали. От какво се получава това някой може ли да ми каже къде вероятно е повредата?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с Чероки 2,5 98 г.
Свий
X
-
От: Проблем с Чероки 2,5 98 г.
На много возила,трябва да изключиш от контакт,за да може пак да завърти стартера.Ма,защо гасне в движение едва ли ще може да ти кажем ....
Бензин ли е джипа,дизел ли?Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
-
От: Проблем с Чероки 2,5 98 г.
http://www.intrepid.ru/XJ.rar , http://ineedfile.com/download/872896...ice-manual-rar , http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/index.htm пробвай тези.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Проблем с Чероки 2,5 98 г.
Не предендирам за особен опит ,но евъзможно да е електромгнитен клапан на помпата.
Незнам откъде си колега ,но ако си от София вероятно маже да ти се помогне.Опитай при Пламен специалист по ДГА на LUCAS и BOSCH".Човека е известен в дизел средите като кадърен и компетентен.Между другото именно той ме отказа от 2.5дизел на чероки,което не значи ,че не му е ясен.Намира се близо до Шел на бул.Сливница посока Люлин.Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15
Коментар
-
От: Проблем с Чероки 2,5 98 г.
нека да напиша какво имах предвид, че някой ми е задал въпрос, но не тук а като го е добавил към репутацията ми...
имах предвид, че при този мотор ако има проблем с ел. инсталацията, то този проблем няма да доведе до мигновенно изгасяне на двигателя... още повече след това като врътнеш и да запали. Ако след като мине през дупки и изгасне, а после врътне и запали, според мен е нещо по системата въздух/гориво, защото ако е ел. проблем все в някой от случаите след изгасяне лошата връзка няма да прави добър контакт и няма да запали. Възможно е и да е имобилайзер на предела на живота си (както е писал колегата). Както е писал Тодор Нинов по-горе - колкото повече информация дадеш, толкова по-добре.
Коментар
-
От: Проблем с Чероки 2,5 98 г.
Помпата е с електронно управление и е много възможно да е проблем в ел. инсталацията. Клеми и връзки, компютър (а защо не и самият ключ на запалването). Още повече че един от масовите дефекти на Чероки е в конекторите ( информация от форумите ). Малко вероятно е да е във веригата на гориво/въздух при цялото ми уважение към Y.Stoqnov. Най-добре е първо да се започне с веригата на ключа, което ще бъде и най-малката болка, но и най-вероятната.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар