Здравейте,
Тъй като съм голяма блейка и след 8 месеца забелязах, че не ми свети лампата на Check engine. И се започна едно голямо чудене светила ли е някога или не...или пък по време или след тунинга е спряла да свети. Под свети имам предвид при контакт разбира се. Закарах Jeep-a за диагностика и се оказа, че има аларма от някакъв температурен датчик. Изчистиха я и разглобиха таблото......светодиода за Check engine изобщо го нямаше. Сложиха нов и е индикирал отново грешка от температурен датчик. Напръскали са буксата (по техна информация леко позеленяла) с контактен спрей, дори ми бяха оправили скоростомера да показва реална стойност (досега беше с 10 км под реалната).
Казаха ми да се върна след 500 км да видят дали ще се размине с подмяната на въпросния датик. Доволен си тръгнах, но вечерта при подаване на контакт....Check engine отново не светна. По-късно светна....днес отново светна сутринта. Преди малко ..... отказа. Някаква идея как може един светодиод ту да свети ту-не? И още един въпрос - четох, че мога да визуализирам грешка чрез контакт - изключване - контакт - изключване - контакт....като през това време задържам натиснат бутона cancel на автопилота, но при мен не се получи. Дали бъркам процедурата? Благодаря предварително и поздрави.



Тъй като съм голяма блейка и след 8 месеца забелязах, че не ми свети лампата на Check engine. И се започна едно голямо чудене светила ли е някога или не...или пък по време или след тунинга е спряла да свети. Под свети имам предвид при контакт разбира се. Закарах Jeep-a за диагностика и се оказа, че има аларма от някакъв температурен датчик. Изчистиха я и разглобиха таблото......светодиода за Check engine изобщо го нямаше. Сложиха нов и е индикирал отново грешка от температурен датчик. Напръскали са буксата (по техна информация леко позеленяла) с контактен спрей, дори ми бяха оправили скоростомера да показва реална стойност (досега беше с 10 км под реалната).
Казаха ми да се върна след 500 км да видят дали ще се размине с подмяната на въпросния датик. Доволен си тръгнах, но вечерта при подаване на контакт....Check engine отново не светна. По-късно светна....днес отново светна сутринта. Преди малко ..... отказа. Някаква идея как може един светодиод ту да свети ту-не? И още един въпрос - четох, че мога да визуализирам грешка чрез контакт - изключване - контакт - изключване - контакт....като през това време задържам натиснат бутона cancel на автопилота, но при мен не се получи. Дали бъркам процедурата? Благодаря предварително и поздрави.

Коментар