Обява

Свий
Няма добавени обяви.

още един новобранец в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • още един новобранец в клуба

    да се похваля от вчера съм собственик на Jeep Cherokee (XJ) 2.1 дизелче.
    доста изчетох за този мотор и че слабеел, но поне за разходките които аз ще ползвам джипката е супер.
    ето го и Дъдли Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26072010149.jpg
Прегледи:1
Размер:138.5 КБ
ID:5898554Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26072010148.jpg
Прегледи:1
Размер:143.7 КБ
ID:5898555Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26072010150.jpg
Прегледи:2
Размер:139.7 КБ
ID:5898556
    сега и един тъп въпрос... къде са му аварийките или тоя джип не е предвидено да аварира...?
    и още един въпрос: зад преднич мост има 2 като щанги дълги около 30см, до колкото разбрах са някакви тампони, та ако може да ме ориентирате с цени и може ли от тях да потропва...?
    благодаря предварително.
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

  • #2
    От: още един новобранец в клуба

    Честита придобивка. Със здраве да си караш Jeep-a и много безаварийни километри!
    Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

    Коментар


    • #3
      От: още един новобранец в клуба

      Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
      ... къде са му аварийките или тоя джип ..?
      и още един въпрос: зад преднич мост има 2 като щанги дълги около 30см, до колкото разбрах са някакви тампони, та ако може да ме ориентирате с цени и може ли от тях да потропва...?
      благодаря предварително.
      Обикновенно на колоната на кормилото ....звънни да го чуем
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        От: още един новобранец в клуба

        ще звънна но след седмица поне, че сега ще се ходи на море и джипчето ще постои в гаража, днес му направих и първото кръгче вече като моя собственост... от зор да му се порадвам щях да направя беля, стария собственик ми каза да му сменя ремъците за алтернатор, водна помпа и хидравлика, но аз зор да карам.... скъса се посредата на нищото ремъка.... ей какви чудеса прави един женски чоропогашник не е истина.... скоро и още снимки ще кача
        I'm not Lost, I'm Discovering !

        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

        Коментар


        • #5
          От: още един новобранец в клуба

          Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
          да се похваля от вчера съм собственик на Jeep Cherokee (XJ) 2.1 дизелче.
          доста изчетох за този мотор и че слабеел, но поне за разходките които аз ще ползвам джипката е супер.

          сега и един тъп въпрос... къде са му аварийките или тоя джип не е предвидено да аварира...?
          Първо, честита придобивка. Дано да не ти се налага да разучаваш устройството на Джийп-а, закупувайки последователно различни части за смяна.

          Включването на "аварийните светлини", както каза Дядо Владо, става посредством бутона, разположен на колоната на кормилото. (ограденото с червено кръгче на снимката)

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21255936402227106_9.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:28.9 КБ
ID:5200500

          Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
          ....
          и още един въпрос: зад предния мост има 2 като щанги дълги около 30см, до колкото разбрах са някакви тампони, та ако може да ме ориентирате с цени и може ли от тях да потропва...?
          благодаря предварително.
          Това, което си видял, вероятно са долните носачи на предния мост.



          Ако "хлопат" на желязо, се сменят или целите носачи (ако са износени)....



          или само т.нар. сайлънт-блокове (продават се в магазините за американски части; на снимката съм показал такива, закупени от мен преди около половин година):



          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF5642-1.JPG
Прегледи:1
Размер:176.7 КБ
ID:5200501

          Ако имаш други неща за споделяне, пиши тук, но не забравяй и да четеш повечко из този раздел.
          ПП. Пиши в профила - от къде си.
          proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
          NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
          Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

          Коментар


          • #6
            От: още един новобранец в клуба

            благодаря за подробното обяснение, аварийките и аз ги открих но не работят, както и да е, тях ще ги измисля, на първо четене са ремъците и както вече разбрах долни носачи на преден мост. ремъците са ясни 20-25лв но ще съм много благодарен да ме ориентирате и за цените на целите носачи комплект с т.нар. сайлънт-блокове защото съдейки по видът на носачите са си доста заминали
            поздрави
            I'm not Lost, I'm Discovering !

            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

            Коментар


            • #7
              От: още един новобранец в клуба

              За целите носачи, не знам - каква е цената, защото ги купих от колега във форума "втора употреба".
              Когато планирах смяната, първоначално бях купил от магазин 4 бр. нови сайлънт-блокове на цена от 30 лв./бр.

              Ремъците - добре, но този двигател на Рено (J8S) е с две обтяжни ролки, които струват повече от всички ремъци, взети заедно.

              За аварийните светлини - погледни, дали не е изгорял предпазителя (блокът се намира в краката на водача, под таблото).
              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

              Коментар


              • #8
                От: още един новобранец в клуба

                Моя няма оптяжни ролки .
                Ремъка на водната помпа се опъва от компресора на климатика .
                Ремъка дето върти хидравликата се опъва от хидро помпата и от хидро помпата тръгва ремък които отива за алтернатора и се опъва от него голяма простотия .
                Тия двете ремъчета за хидро помпата и алтернатора са много нежни ако карам само по асвалт не създават проблеми но след всяка по кална разходка се разхлабват а при второто опъване вече са за смяна .
                Имам едни стари носачи които съм рязал и заварявал докато си правех лифта и са грозни втулките са им понапукани но са здрави .
                Ако мислиш че ще са ти от полза подарявам ти ги .

                Коментар


                • #9
                  От: още един новобранец в клуба

                  при мен нещо е преправяно и в момента водната помпа и алтернаторът са на 1 ремък а хидравликата е на отделен, трябва да го снимам за да ви го покажа
                  павле ще съм благодарен ако ги дадеш тея носачи ще се черпим
                  тази седмица ме няма, но след 24-ти съм в София дай телефон за връзка или пък звънни на 0886 966 599 Филип
                  благодаря за помощта
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #10
                    От: още един новобранец в клуба

                    Всъщност, не съм се изразил достатъчно точно снощи.
                    Става въпрос за двете обтяжни ролки /idler/ на т.нар. Timing belt, популярен у нас като а(н)гренажен ремък.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5040.jpg
Прегледи:1
Размер:86.8 КБ
ID:5200764

                    Иначе, при мен трапецовидните ремъци са три, както е приложената схема, поради наличието на компресор за климатик и нямат обтегачи.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:321123.JPG
Прегледи:1
Размер:13.0 КБ
ID:5200770
                    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                    Коментар


                    • #11
                      От: още един новобранец в клуба

                      Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                      Моя няма оптяжни ролки .
                      Ремъка на водната помпа се опъва от компресора на климатика .
                      Ремъка дето върти хидравликата се опъва от хидро помпата и от хидро помпата тръгва ремък които отива за алтернатора и се опъва от него голяма простотия .
                      Тия двете ремъчета за хидро помпата и алтернатора са много нежни ако карам само по асвалт не създават проблеми но след всяка по кална разходка се разхлабват а при второто опъване вече са за смяна .
                      Имам едни стари носачи които съм рязал и заварявал докато си правех лифта и са грозни втулките са им понапукани но са здрави .
                      Ако мислиш че ще са ти от полза подарявам ти ги .

                      колега как мога да се свържа с теб за носачите.
                      поздрави.
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • #12
                        От: още един новобранец в клуба

                        искрени благодарности на колегата павле за носачите
                        един странен шум по джипката по-малко
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #13
                          От: още един новобранец в клуба

                          хайде пак въпроси от новобранеца
                          разглеждах раздатката и задния диф на дзверо и възникнаха някои въпроси
                          раздатката е np231 и за нея става ли масло ATF230 (мисля че 230 беше наличното)
                          а за дифа който е dana 35С въпросите са повече първо има ли и къде е отдушника защото не го открих и второ има ли LSD или няма(мисля че има защото открих малка табелка на която пише да се ползва само масло с ограничено приплъзване или нещо подобно беше). Ако има по късно ще търся и отговор на въпроса как да го отремонтирам ако е заминало, също и как да разбера заминало ли е. а пък и малко повече инфо относно двата агрегата. търсих и изчетох доста из форума и за двете но все пак..
                          прилагам снимки от раздатка и дифа.
                          http://mmtrance.snimka.bg/automobiles/jeep.534927
                          Прикачени файлове
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • #14
                            От: още един новобранец в клуба

                            ATF 230 е нещо, което не съм виждал...
                            Виж, ATF+4 е масло, подходящо за раздатката NP231. Можеш да погледнеш - как стана при мен, преди около година: http://www.offroad-bulgaria.com/show...463#post940463.
                            Задният ти диференциал много вероятно е LSD. Можеш да го провериш, като повдигнеш целия заден мост и при освободен скоростен лост, да завъртиш едно от колелетата. Ако другото се върти в същата посока - имаш LSD. Ако се върти в обратната посока - нямаш.
                            За това - какво масло да сложиш в задния мост, можеш да прочетеш например тук:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...39#post1244339
                            Изобщо, всякакво масло с индекс SAE 75 W 140 за LSD (например Кастрол) и добавка за такъв диф, са подходящи.
                            Хубаво е, ако можеш да наливаш маслото като паркираш джийп-а под наклон напред, за да може да събере повече масло.
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #15
                              От: още един новобранец в клуба

                              въпросът ми беше повече за задния диф, как се сменя маслото, как се източва по скоро и как се ремонтира лсд-то ако има нужда от ремонт
                              за останалото инфо мерси надявам се до довечера вече да е с нов ремък (ангренажен), ново масло в раздатката. А в събота качих и нов съединител (за последното специални благодарности на колегата niki p )

                              edit:
                              имам налично масло ATF220 - таз раздатка NP231 колко е всеядна и колко това масло ще стане за нея, четох тук из форума че колеги са слагали такова.
                              Последно редактирано от mmtrance; 20-09-10, 11:15.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X