Няма грешки, сменено е маслото и двата маслени филтри, горивен филтър. Купих още 3 дюзи, но има разлика но недостатъчно подобрение, подмених уплътненията на дюзите към рейла и към бренерите с оргинални. При четене на живи данни с тинкдиаг дава налягане на реила около 600psi или около 4mpa което е ок.Озадъчава ме, че на обороти клапана за реглаж на високото налягане на маслото е на 18% отворен. Поръчах китайски датчик за налягане на рейла. Дайте съвет как да оправя този камйон. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Здравеите. Сдобих се с Isuzo trooper 3.0 tdi 2000г. Имам проблем тресе на обороти и няма мощност. Моля за помощ.
Свий
X
-
Аз бих започнал с оригинален датчик (преди време купувах от представителството на Опел, те ползват същия двигател на опел монтерей или софия франс ауто - сега те са представители на исузу).Сигурен ли си в дюзите с които си сменил твоите?Маслото трябва да е 5w30 или 10w30.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Иван Цънцаров Преглед на мнениеНяма грешки, сменено е маслото и двата маслени филтри, горивен филтър. Купих още 3 дюзи, но има разлика но недостатъчно подобрение, подмених уплътненията на дюзите към рейла и към бренерите с оргинални. При четене на живи данни с тинкдиаг дава налягане на реила около 600psi или около 4mpa което е ок.Озадъчава ме, че на обороти клапана за реглаж на високото налягане на маслото е на 18% отворен. Поръчах китайски датчик за налягане на рейла. Дайте съвет как да оправя този камйон. Благодаря предварително.
Коментар
-
АгриМ не се занимават с Исузу от близо две години, сега представител на Исузу са София Франс Ауто - на Карловско шосе в Пловдив.Аз съм проверявал дюзите на моето като отворя капака отгоре, монтирам тръбата за високо налягане и ги изключвам една по една(на неработещ двигател) , досега съм сменил две поради прекъсване и загуба на мощност, метода работи доказано.Както писах и в предишния пост бих започнал със смяна на датчика , моето го купих с подобни проблеми - на моменти работеше добре, на моменти почти угасваше от тресене и се оказа този датчик.Препоръчвам смяна само с оригинален , защото иначе не можеш да бъдеш сигурен в него.
Как започна проблема при теб - постепенно, изведнъж ли стана така или така си го купил?
Коментар
-
Самото изключване на буксата от дюзата става при неработещ двигател, след това палиш с изключената дюза и гледаш дали има разлика в работата на двигателя.Капака на клапаните(дюзите ) остава свален за да можеш да направиш това с четирите дюзи поотделно , но се слага тръбата за високо налягане на маслото към рейла за да може да работи двигателя.Почти не пръска масло(аз си мислех че всичко ще се олее когато го правих за първи път).Както писах и в предишния пост първо препоръчвам смяна на сензора, след това може да го запали по същия начин със свален капак и сложена тръба за маслото ( ще е нужно да повърти повече на стартер за да се напълни рейката(рейла ) с масло.
Коментар
-
Благодаря за отговорите, от един месец търся такава информация, а я намерих за 2 дни. Благодагря.
А моята предистория е : купувам джипката с описания проблем доста изгодно, предишният собственик не е чувал работата на джипа, сваля главата за смяна на гарнитура, майсторът му не успява да оправи проблема с мощноста и тресенето и сега започвам мъките аз. При рязко даване на газ изпушва слабо черно и се чува как надува турбото. Джипа няма номера и разходките са малко скъпи. Аз разполагам с технически умения и инструменти, липсва ми време. Готов съм да инвестирам време труд и пари, дори да сменя двигателя с друг, защото джипа ми е необходим за работа а и ми харесва. От доста години се каня да вляза във вашите редици, но засега си работя с един изгнил тотално Лансер, но трябва да го изхвърля след януари.
Коментар
-
Ето и от мен нещо полезно за модела .
https://www.zinref.ru/avtomobili/Isu...nglish/000.htm
Коментар
-
Мога да споделя с вас , моята радост . След напътствия от форум се оказа . че 3 закупени от мен дюзи са добре и смяна на 1та моя дюза с друга , джипката заработи перфектно и вървенето и е повече от задоволително , Мога да помогна с следното :
Да направя диагностика с тинкдиаг , триене на грешки и живи данни. Имам телефон на човек , който може да ремонтира и настройва тези дюзи. За информация на лични . Не е комерсиално.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар