От: Галактическата крава на Alexfield
Уикенда на една сравнително невинна разходка счупих задния диференциал - пръсна се. Рече, че е проектиран за 90 к.с., а не за моите извращения от 150-170 к.с. и се предаде. На връщане докато стигна до асфалта само на предно и десният хъб каза, че и той вече не иска да си играе с мен и се предаде. Продължих на преден ляв хъб, но вече всяко невинно баирче си беше предизвикателство, та ми се наложи на почти равно да опъна 5-6 лебедки. Добре че поне дърветата не се бяха разбягали и съдействаха.
После пък на асфалта (50 км) си беше предизвикателство да удържам волана: дадеш газ - тръгва надясно, върнеш газта - тръгва наляво. Но пък се прибрах на собствен ход.
Следва монтаж на задния мост от Фронтерата и вече най-истинските хъбове - Айсин.
Уикенда на една сравнително невинна разходка счупих задния диференциал - пръсна се. Рече, че е проектиран за 90 к.с., а не за моите извращения от 150-170 к.с. и се предаде. На връщане докато стигна до асфалта само на предно и десният хъб каза, че и той вече не иска да си играе с мен и се предаде. Продължих на преден ляв хъб, но вече всяко невинно баирче си беше предизвикателство, та ми се наложи на почти равно да опъна 5-6 лебедки. Добре че поне дърветата не се бяха разбягали и съдействаха.
После пък на асфалта (50 км) си беше предизвикателство да удържам волана: дадеш газ - тръгва надясно, върнеш газта - тръгва наляво. Но пък се прибрах на собствен ход.
Следва монтаж на задния мост от Фронтерата и вече най-истинските хъбове - Айсин.
Коментар