Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кантар на спирачките 2001 Isuzu Trooper 3.0D - Load sensing valve

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кантар на спирачките 2001 Isuzu Trooper 3.0D - Load sensing valve

    От известно време ми прави впечатление , че не спира добре, установих , че само предните спирачки държат, което бе потвърдено и при технически преглед, оказа се че кантара на спирачките ми е заседнал в едно положение.Въпросът ми е някой ремонтирал ли е такова нещо или купувал , ако е купувал дали има номер на частта и откъде?Благодаря предварително!

  • #2
    Не се ремонтира.На нов не съм попадал,по скоро втора ръка по моргите.Замерихте ли налягането в апаратите?Пробвайте с настройка(снимката-от ръководството)
    Ако сработи,смяна на спирачна течност и обезвъздушаване.ПоздравиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20230525_184613.jpg
Прегледи:259
Размер:474.8 КБ
ID:6924916
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      Виж дали палеца/буталцето на крана се мърдат при натискане/отпускане на спирачката. Ако мърдат - раздвижи ги на ръка докато усетиш че имат пълен и плавен ход. После регулирай.
      Ако не мърда крана - трябва да го накараш да мърда или да го смениш с "мърдащ".

      Най-често блокира в положение разтоварена задница и почти няма спирачно усилие на задния мост.

      Коментар


      • #4
        Благодаря на отзовалите се колеги , ще пробвам уикенда!

        Коментар


        • #5
          Проблема със спирачките е разрешен чрез смяна с друг клапан втора употреба, новия е 1000лв с около месец доставка, сега обаче възникна друг проблем - скъсах маховика на съединителя, търся втора употреба такъв или някъде където могат да ремонтират Исузуто е 2001 с 3 литра дизел двигателя.

          Коментар


          • isuzo
            isuzo коментира
            Редактиране на коментар
            Какво стана с маховика

        • #6
          Вчера го взех от майстора, засега всичко изглежда супер.Маховика е направен твърд и е сложен феродов диск от 3.5 бензин същата година.Маховика е шлайфан и балансиран, притискателния също.Оказва се че феродов диск за 3.5 бензин е същия като на Нисан Патрол.Нов маховик има само от София Франс ауто на цена над 4000лв с поръчка, заместители на Blueprint излизат около 2000лв но няма наличност. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230727-121047.png
Прегледи:145
Размер:97.9 КБ
ID:6931790

          Коментар


          • #7
            Тези дни го покарах доста Исузуто - около 1000 км с отремонтирания (вече твърд маховик), засега всичко изглежда ОК, единствената разлика с преди е , че със стария можех да карам с 1200 - 1300 оборота без да усещам никакви вибрации от двигателя по главното предаване, с този трябва да съм поне 1500 оборота за да няма вибрации, но с това се свиква бързо а и като цяло е по-добре и за двигателя.Изглежда диска с пружини няма способността на демпферния маховик да гаси вибрациите, но като цяло е добро и приемливо решение (особено при липсата на друго).

            Коментар


            • #8
              Днес го оглеждах отдолу и ми направи впрчатление, че на двете цебтрални скоби(снимка 1) които държат купето към рамата липсват гумените тампони (незнам дали някога изобщо е имало там) както на другите скоби отстрани (снимка 2)? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pic1.JPG
Прегледи:80
Размер:99.1 КБ
ID:6935112 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pic2.JPG
Прегледи:78
Размер:109.9 КБ
ID:6935113

              Коментар


              • #9
                Няма. Това са предпазни обтегачи.
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • #10
                  Благодаря !

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X