Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръчни хъбове за 2001 Исузу Трупър 3.0 дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръчни хъбове за 2001 Исузу Трупър 3.0 дизел

    Здравейте,
    Някой слагал ли е ръчни хъбове на този модел, ако може препоръка за добри(здрави) такива и откъде?Нямам проблем с 4х4 но искам да мога да карам на бавни само на заден мост а и не ми харесва че когато е на бързи дясната полуоска е постоянно зацепена към колелото.

  • #2
    Аз съм слагал но на по-стария модел. Мисля, че са същите. На лични ще ти пратя линка на търговеца от където ги взех. Цената е добра и с качеството нямам проблеми.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от bach Преглед на мнение
      ...но искам да мога да карам на бавни само на заден мост...
      Това е много добър начин да си строшиш задния мост.

      Първоначално публикуван от bach Преглед на мнение
      а и не ми харесва че когато е на бързи дясната полуоска е постоянно зацепена към колелото.
      Ако има вакуумен разделител на едната полуоска, хъбовете са абсолютно безсмислени. Разлика във вървеж и разход няма да усетиш - въртят се само сателитите в дифа, не се върти карданът и не се въртят карантиите на раздатката, а ако чакапш от това да се износи каре или нещо такова - има да почакаш. Каре се износва/троши скъсан маншон и пълнене с боклуци. Ненатоварено и със здрав маншон колкото и да се мандахерца, нищо му няма. Ако се надяваш маншона да изкара по-дълго, пак няма да ти се получи - тъкмно напротив. Докато стои без да се върти, гумата му се намества по статично положение и после даже се товари повече. А ще се върти дори когато си с изключени хъбове и на 4х4.

      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • bach
        bach коментира
        Редактиране на коментар
        С 285/75/16 гуми съм, ако карам на бавни и 4х4 по сух терен се натоварва много по завоите, а понякога се налага - много стръмни участъци или много лош път, другия ми вариант е да карам на задно и полусъединител,мисля, че риска да счупя нещо е много по-голям тогава.За икономия на гориво или маншони и дума не може да става, гледам че АВМ хъбовете са по 320 лв, не знам кога ще се избият от гориво , интересуваше ме ако някой е слагал да каже какви пасват на модела.Карането на бавни и заден мост ще бъде много ограничено - примерно по лош черен път - ще имам по богат избор от предавки на които да се движа (бавно).
        Благодаря!

      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Спарки , кажи що ще се строши тоя заден мост ? На Тойоти LJ70 , BJ70 & Исузу Trooper ,тъй съм карал по стръмни завои . Не съм успявал да строша нещо

    • #4
      На лош черен път е хубаво да караш на двата моста. Виж на стръмен бетонен път / изкачването на Калин / и аз карам на бавни само на заден мост. Защото завоите са почти обратни и се товари предния мост.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #5
        [QUOTE=aldr;n6793411 Виж на стръмен бетонен път / изкачването на Калин / и аз карам на бавни само на заден мост. Защото завоите са почти обратни и се товари предния мост.[/QUOTE]
        Точно това имах предвид, товарят се излишно полуоски, карета,кардани, раздатката и дори задния мост повече отколкото ако само той е двигателен.Благодаря на всички отзовали се колеги , днес поръчах АВМ , утре ще пиша дали пасват и ако да кой е модела

        Коментар


        • #6
          Хъбовете са монтирани, същите са като на по-стария модел, пише че стават и за други модели Исузу и Опел - със седемнадесет шлица.Сложих AVM, разликата в цената с другите беше около 100лв, включват и изключват много добре, засега съм с добри впечатления.Ето описание на моделите на които пасват, т.е са взаимозаменяеми.
          ISUZU D-MAX 2003 - 2012, ISUZU D-MAX RT50 2012 - 2015, ISUZU PICK-UP (1988-2003), ISUZU RODEO 1988 - 1996, ISUZU RODEO 1997 - 2001, ISUZU TROOPER 1992 - 2004, OPEL, OPEL CAMPO R7 (1988-1996), OPEL CAMPO R9 (1997-2002), OPEL FRONTERA A (1992-199, OPEL FRONTERA B (1998-2004), OPEL MONTEREY (1992-2004), Хъбове ISUZU D-MAX 2003 - 2012, Хъбове ISUZU RODEO 1988 - 1996, Хъбове ISUZU TROOPER 1992 - 2004, Хъбове за ISUZU D-MAX RT50 2012 - 2015, Хъбове за ISUZU PICK-UP (1988-2003), Хъбове за ISUZU RODEO 1997 - 2001, Хъбове за OPEL CAMPO R7 (1988-1996), Хъбове за OPEL CAMPO R9 (1997-2002), Хъбове за OPEL FRONTERA A (1992-1998, Хъбове за OPEL FRONTERA B (1998-2004), Хъбове за OPEL MONTEREY (1992-2004)

          Коментар


          • #7
            AVM са правилни . Баш такива сложих навремето на моя Трупър . Някой ме оттърва от автоматичните ми , дето все бяха няква драма (ей тъй осъмнах една сутрин с липсващи хъбове , пред къщи) , халал да са му
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #8
              Правилни са Aisin. Бившият ми Трупър беше с такива и държаха на всякакви издевателства.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #9
                Да ,просто AVM са бюджетни и нямах ядове . Има ли въобще Трупър от завода с ръчни хъбове ? Скрапе , твоите винаги ли са си били на колата ?
                Айсин си е марка . Тойотите ми са с таквиз , и Хеви и Лайт дъти
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                  Да ,просто AVM са бюджетни и нямах ядове . Има ли въобще Трупър от завода с ръчни хъбове ? Скрапе , твоите винаги ли са си били на колата ?
                  Айсин си е марка . Тойотите ми са с таквиз , и Хеви и Лайт дъти
                  2.0 са заводски с автоматични хъбове. 2,3 и 2,6 са заводски с ръчни.Моята Тойота също е с Айсин. Трупър отдавна нямам.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #11
                    Моя беше 2,6бензин (мн ми допадаше двигателя) и беше с автоматични хъбове . Разбира се , возилото придобих няколко петилетки , след като е излязло от завода и след като е сменило N собственика ,та с кви хъбове е било изначално....
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #12
                      AVM има оригинални бразилски (около 400 лв) и китайски (около 250 лв).

                      Аз карах с китайски на бившата ми Кия - за 4 години нищо им нямаше, но и не съм издевателствал над тях. Обаче Янко от Ямбол им видя сметката, та се наложи да ги преправя. Но той експлоатираше неговата Кия юнашки.

                      Мога да дам съвет да им намажеш тънките болтчета на капачката с грес по цялата дължина и да не ги пренатягаш много. Защото при контакт на различни метали (в случая стомана и алуминий) тръгва корозия, болтчетата запичат и става кофти. Греста до някъде пази

                      Също на оригиналните хъбове на Кията ми имаше гумен опръстен откъм главината. Докато китайския AVM нямаше такъв. За това си изрязах гарнитура от плътен картон и я намазах с грес, да легне към главината.

                      Свалял съм няколко пъти хъбовете. Болтчетата се отвиваха нормално и вътре вода не беше влизала.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • bach
                        bach коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не знам моите какви са, купих ги сега нови за 320лв, отвътре изглеждат неизползвани, стикерите са видимо стари, пише че са правени в Бразилия но не дойдоха с гумен пръсен а с гарнитури към главината - прикачам снимки в отделен пост , тук не виждам такава опция
                        Благодаря!

                    • #13
                      Не знам моите какви са, купих ги сега нови за 320лв, отвътре изглеждат неизползвани, стикерите са видимо стари, пише че са правени в Бразилия но не дойдоха с гумен пръсен а с гарнитури към главината - вижда се на снимките, надявам се да са качествени

                      Коментар


                      • bullet_pk
                        bullet_pk коментира
                        Редактиране на коментар
                        Точно тази гарнитура я няма при китайските. Значи може и да са бразилски наистина.

                    • #14
                      Здравейте. Темата е много близка, та реших да напиша коментар... А и не разбрах как да започна нова дискусия - нещо ми е неясно управлението тук.... Та : имам Исузу Трупър 2001 3,0 дизел. В добро състояние за годините си. Сменен двигател, стария е в купето на части. Всичко изглежда наред, но... Не пали. Софтуеърен проблем, доколкото успях да разбера. Не чете оборотите. Сменяхме датчици - не е от това. Молбата ми е - или някой да ми предложи вариант за човек, който разбира от тази машина, и ще я подкара, колкото и да струва... Или предложение - ако някой иска да го купи както си е, непалещ, с чисто нови гуми и двигател и 2/3 налични. Няма ръжда или изгнило, всичко изглежда работещо... Контакти с мен : 0885 429 666 - Данаил Русев. От Русе съм.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X