Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сензор на педала за газта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сензор на педала за газта

    Здравейте,от къде мога да си поръчам оригинален датчик за педала на газта?Имам вече два(моргаджийски),който не стават.
    Единия е от Е-bay(китайски),който със слагането беше забил на 2500об,другия работи един месец,и пак старата песен-на нов глас.Не ми се иска да събирам повече,буклуците на хората,обаче в нито един магазин за авточасти не го намирам.
    Поздрави!

  • #2
    В представителствата на Опел пита ли ?

    Коментар


    • #3
      Звънях, обаче го няма никъде наличен и не става да се поръча.

      Коментар


      • #4
        Пробвай тук, тези продават читави части
        https://www.milneroffroad.com/isuzu-...-ee0023/EE0023
        Ако става въпрос за грешката която ти е записал компа възможни причини според чуждите форуми са:

        Potential causes of a P0510 code include:
        Wiring harness open circuit or loose/dirty connection - проблем с окабеляването, лоша или прекъсната връзка
        Faulty closed throttle position switch - развален сензор за педала на газта
        Throttle body idle set screw tampered with - ненастроена за празен ход дроселова клапа
        Faulty ECM - проблем с компютъра
        Възможно е да имаш проблем и със сензора за положението на дроселовата клапа, не съм много сигурен но мисля че при смяна на някои от тези сензори се извършва настройка на компютъра на колата към тях.
        Дано решиш проблема!


        Коментар


        • Иванов Иван
          Иванов Иван коментира
          Редактиране на коментар
          Прави се адаптация. Т. е. компютъра трябва да бъде "запознат" с новата част, иначе не я "вижда".

      • #5
        Благодаря за информацията!
        Датчика на педала го смених(втора употреба), въпреки че,компа не е записвал грешки свързани с него и на живи данни на диагностика работи добре.Имаше запаметени грешки P 0510-за отворения кръг и P 1485-нисък волтаж на TPS.
        Сега смятам да сменя дроселовата клапа,заедно със стъпковото моторче и тпс(ако намеря)за да видим какво ще се получи. Вчера пък след като е свалих и почистих, мотора престана да загасва плавно.Дано да не се окаже нещо по кабелите,че тогава не виждам кой ще я оправи.
        Ще съм много благодарен, ако ме светнете,как се прави въпросната адаптация или запознаване на компютъра.

        Коментар


        • #6
          Опитай да откачиш акумулатора за няколко минути. На някои коли така се получава.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #7
            Опзнаването става с Tech 2 доколкото съм чел, не ми се е налагало, в Пловдив София Франс Ауто са представители на Исузу, друг вариант е Бойко от Своге, по мое мнение много компетентен и мисля , че има въпросния уред.

            Коментар


            • #8
              Благодаря колеги!
              Това с акумулатора го направих,след това като се замислих,ми светна,че на живи данни по време на движение диагностиката ги чете. Следователно (по пътя на логиката),значи компютъра ги разпознава,или се бъркам!?
              Утре,така или иначе, чакам да ми изпратят дроселовата клапа заедно с моторче и тпс,смятам да е монтирам без да разглобявам нищо по нея(евентуално само почистване от нагар),апък да видим какво ще каже.

              Коментар


              • #9
                Тая пущина,вече не мога да я разбера какво иска!През почивните дни,замених дроселовата клапа (комплект с моторчето и тпс),сега се получава така,че при запалване на студен мотор държи малко под 1000 оборота.Загрее ли оборотомера пада под средата(малко над първата черта),при изфорсиране до 3000об. отива,една идея преди 1000об.Странното е че,дори в движение с високи обороти,при освобождаване от скорост или в момента на превключване между предавките,стрелката пак пада до там(под средното положение).До някъде съм склонен да мисля ,че проблема е именно в дросела, защото проблема с високите обороти и изфорсирането изчезна.На живи данни показва че,оборотите са толкова,колкото иска компютъра,ама защо аджеба ту иска високи-ту ниски!?
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #10
                  Колега , не мисля че има за какво да се притесняваш повече щом си решил другия проблем, и моят беше така а и някой друг тук във форума беше описал подобно поведение9Различни обороти на празен ход).Казвам беше защото напоследък не го прави, като се замисля това спря да се случва след като му изключих ЕГР клапана(беше се спукал ЕГР кулера и вкарваше по малко антифриз в смукателните тръби и двигателя).Вчера го пробвах на место (изфорсирах го няколко пъти), оборотите падат до по ниското положение(това което си снимал).Има логика отварянето на ЕГР клапана да променя оборотите и не мисля че има нещо нередно.

                  Коментар


                • #11
                  Колеги ще погадая и аз
                  1 Оборотите са различни защото така ги е заложил производителя Докато двг достигне заложената температура държи по високи об след това ги сваля за икономичност това че ги вдига след подаване на газ е защото предполагам го вкарваме в ненормален за компа режим когато включим климатика се очаква натоварване и об се вдигат Това е когато всички параметри на датчиците са наред ако има проблем ситуацията се променя и става сложно и скъпо
                  2 Дроселова клапа Тая клапа не е като оная Ще опиша какво съм видял При малки обороти когато компа реши я затваря наполовина приблизително и отваря ЕГР за околната среда доизгаря отработени газове ДВГ сменя леко звука ТПС отчита дали заповедта е изпълнена Когато гасим ДВГ тя затваря напълно и спира достъп на въздух Никога не съм я видял да помръдне когато е подадена и най малко газ Така че мисля тя няма вина за проблемите
                  3 Неконтрулимуето повишаване на об Е тук става гадно Почти всичко в колата се управлява с маси На ДВГ масите са от компа и ходят по жици и букси ако някъде има лоша връзка или оголен кабел сетете за какво става дума Много е гадно Решинието е почистване и проверка на всичо Обикновенно проблема е на последното и най гадно място Съвета ми е да опитате със смяна на датчика на педала на газта

                  Коментар


                  • Stbd
                    Stbd коментира
                    Редактиране на коментар
                    Рециркулацията се ползва за намаляване на кислородното съдържание при натоварен двигател и висока температура на горене. За да не се образуват азотни окиси. Не си отгатнал правилно.

                • #12
                  Здравейте колеги!
                  След доста четене,по чуждестранните форуми,описаните проблеми с оборотите на тези камиони,не са рядкост! Варианти който посочват колеги от форума в Австралия:
                  ​​​​ 1 Стъпково моторче или тпс
                  2 Уплътненията на дроселовата клапа 3 Проблем в егр
                  4 Гарнитура на смукателен колектор
                  5 Вакумен теч
                  6 Най интересното!-Датчик за температурата на охладителната течност!Тея пущини били с два такива датчика.
                  1 Дава информация на уреда на таблото(еднопинов)
                  2 Въпросния(двупинов) дава информация на компютъра за температурата на охладителната течност,а от там компа определял колко трябва да е "богата" горивната смес.
                  Двата датчика,нямат нищо общо помежду си, възможно е този на таблото да работи (показва точно),но ако другия не подава точна информация на компа, ставало голям "качамак"
                  Това поне пишат хората от онзи другия свят!

                  пп Датчици за педала на газта смених 3бр,промяна имаше след смяна на стъпковото моторче.Самоче от едната крайност,сега отидохме на другата.От прекалено високи обороти,сега сме на твърде ниски.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X