Обява

Свий
Няма добавени обяви.

този форум за какво е

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • този форум за какво е

    Доста време го чета този форум и в един момент се питам - този форум за какво е?
    Пускам една тема и нормално и човешки се опитвам да чуя мнения на хора,които също като мен карат исузу и най-вече как си решават проблема с резервните части.Вместо нормален диалог се развихря типична балканска простотия.Накрая мъдро администратора заключва темата.
    Та отново питам-за какво е този форум?Може би за да си се похвалим кой къде се е набил в калта и е излезнал от нея с осанка на герой!
    А това,че от исузу наистина разбират страшно малко хора отдавна съм го разбрал.
    Защо администратора заключи темата,или може би е доста глупава ,за да и се обърне внимание!?

  • #2
    Администратора т.е. аз нямам нищо против нито темата нито ISUZU. Но имам много против начина на водене на диалог, употребените изрази и отношението към събеседника. Темата тръгна добре но се изроди в махлеско кръчмарски разговор който определено не му е тук мястото. Затова я и заключих!

    Моля да откриете нова тема по въпроса а аз и модераторите се ангажираме че всеки "страничен" диалог ще бъде отстраняван...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Глупави бяха съжденията по темата ,а не темата и за това я заключиха с право.Моя съвет е :Отвори си нова "Исузу" тема ,с конкретни изисквания какво искаш да знаеш,като помолиш за отговори само притежатели на такъв автомобил,или бивши собственици.Иначе пак ще има "това е боклук,не става "изречено от хора които не са и виждали исузу на улицата.
      Всеки си хвали неговото.И се превръщат темите в бля-бля.Затова и ги заключват.
      B+

      Коментар


      • #4
        Съжалявам - извинявай, че те обидих Vroom...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: този форум за какво е

          Извинявам се че се намесвам в темата на колегата но след дълго лутане из форума и моделите попаднах на един такъв екземпляр 88 година, 2,6 бензин/газ на достъпна за мен цена, попрочетох доста за тези джипове но при покупка не успях да открия какви други проблеми освен корозията мога да търся, уреда за маслото колко трябва да показва, нещо друго по двигател и трансмисия без общите мъки като пушеци, шумове и мизерии в маслото и антифриза? Колата я гледах в един гараж без да я подкарам, собственника е познат и ми каза че теглела на дясно, каква е вероятността да бъде проблема по ходовата чат или по скоро може да е подало шасито?

          Коментар


          • #6
            До: този форум за какво е

            първо трябва да се огледа и тогава да се правят заключения дали е криво шасито
            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

            Коментар


            • #7
              До: този форум за какво е

              Това ще го направя съвсем скоро но все пак въпросният уред за маслото къде трябва да стои при студен и топъл двигател и дали се влияе от вискозитета, дайте и други мнения какво да се гледа, Благодаря!

              Коментар


              • #8
                До: този форум за какво е

                Моят урoд (4ZC1) държи на топло на малки обороти приблизително 2кг/см. При средни около 4. При по-високи повече При студен двигател стрелката отива докрай. Хлабините на маслената помпа, байпаса и лагерите са в нормите, предписани от производителя.
                EGR - ампутиран. Кара се на LPG.
                Маслото е полусинтетика 15w50.
                Показанията са за двигател на около 20 000км. от ремонт.
                При каране в обороти, всекидневно по магистрала със 120-140км/ч., има малък разход на масло. (около 300г/1000км) При градско разход практически не се забелязва. Няма пушеци и течове.
                Буталата са Teikin сегментите някякви си (маслените са разградски, взети от Fly free)
                Това, че колата тегли надясно не означва непременно криво шаси.
                Проверява се с проверяване, като се преглежда първо окачването.
                Малко вероятно е да изкривиш шаси, въпреки, че с мерак всичко се постига.
                Виж останалите неща по трипера, най вече откъм гнило шаси - двигателят е лесен и нескъп за ремонт, безпроблемен и икономичен.
                (около 700лв. за части)
                Диференциалите, както СК и РК, при правилно масло не създават ядове.
                Шарнирите и каретата имат гресьорки и ако си играеш повече с такламита, ще си играеш по-малко с други инструменти.
                Важно е колко и какви интервенции има по автомобила.
                Трябва да се огледа..
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  До: този форум за какво е

                  Благодаря за отговора колега, днес го изкарахме от гаража за да го разтъпчем, седял е там близо 8 месеца, малко прискърцва тук там но предполагам че с такламита ще се оправи. Тегленето се оказа от скапан тампон на нещо като стабилизираща щанга а уреда за маслото показава на място около 3 и малко, при подържане на по високи обороти качва малко над 4, като цяло това което успях да видя не е много изгнил, работи на газ и на бензин, добре ускорява, има малко луфт във волана, не знам дали е нормално и може би защото за пръв път се качвам в джип ми се стори като че ли е леко нестабилен, някакси като че ли задницата подаваше като завия по рязко, може и така да ми се е сторило, просто слизам от кола с по твърдо окачване и може би се заблуждавам, дифовете не вият, горе долу за сега е товам другата седмица отиваме при един познат монтьор и ако всичко е горе долу добре го взимам!

                  Коментар


                  • #10
                    До: този форум за какво е

                    Познатият ти монтьор трябва да е виждал джипки...
                    Един уж корифей обясняваше на собственик на Патрул, че хъбовете били блокажи и полуоските били кухи...
                    Трупърът е що годе устойчив, ако окачването и амовете са читави.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      До: този форум за какво е

                      Еми поне каза че е правил и джипове, не съм убеден на 100%, ако няма да те затрудня би ли могъл да ми помогнеш, става дума за това че когато говорим за автомобили, нещата горе долу са ми ясни, ремонтирам си ги в повечето случаи сам, но тоя джип го гледам буквално като теле в теменужки, тъмна Индия ми е, ако имаш възможност да ми дадеш твой телефон за връзка да поговорим, ако ти е възможно и да те закарам да го видиш цена няма да имаш. Голям мераклия съм отдавна но просто не ми беше на първа линия джипа, сега ми изпадна и съм полудял, но и малко ме е шубе да не се набия с някой гроб, ако не ти се занимава ще разбера .

                      Коментар


                      • #12
                        До: този форум за какво е

                        0886242493 - Николай.
                        Джипката е доволно проста откъм устройство и поддръжка. Подводните камъни при трупъра се свеждат предимно до корозия, при това по рамата.
                        Имай предвид, че вероятността 20+ годишна кола да има доста и всякакви болежки е съвсем реална. Зависи от цената, която си готов да платиш за нея и от какво изходно състояние я почваш.
                        Предишният ми трупър беше в кошмарно състояние, когато го взех. (300лв)
                        Реанимирах го с доста труд (ръжда) и стана приличен. Просто си намерих отличен откъм ръжда друг екземпляр с убит двигател. Той стана лесно, бързо и евтино. Служи ми безотказно и вярно.
                        Ако искаш ще го огледаме заедно и ще преценим дали си заслужава.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: този форум за какво е

                          Колеги отказах се, въпросния джип го огледах обстойно отдолу и останах поразен, шасито беше станало на халва, предните извивки бяха пред разпад и се предадох, ще продължа да търся по добър вариянт, благодаря на колегата Николай(Scrapheap) за помоща която ми даде по телефона, ако има скоро някакво развитие ще пиша пак!

                          Коментар


                          • #14
                            До: този форум за какво е

                            Друга възможност е да питаш колегата Лозан (Isuzu). Мисля, че той имаше шаси (КБ) в задоволително състояние и да почваш дълго и тъжно да прехвърляш джипката на здравото шаси.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X