Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за Исузо Тропер 2000г. 3.0 ТДИ автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса за Исузо Тропер 2000г. 3.0 ТДИ автоматик

    На лоста за скоростите има едно голямо копче от горе и едно малко от долу. При натискане на долното - малко копче, на таблото светва О/С изключено. Кога се натиска и какво изключва?

    Показателя за изминалите километри е дигитален. При натискане се изписва темп-1, при повторно темп-2, а при трето натискане се връща в изсходна позиция. Как се пуска дневния километраж? Имали някакъв комп, който да показва разход на гориво (моментен или общ и тн.)? Можели в движение да се включи 4WD от копчето на таблото? Можели в движение да се превключи скоростният лост от положение L в положение D?
    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

  • #2
    До: Няколко въпроса за Исузо Тропер 2000г. 3.0 ТДИ автоматик

    Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
    .....и едно малко от долу. .... Кога се натиска и какво изключва?
    ........ При натискане се изписва темп-1, при повторно темп-2, а при трето натискане се връща в изсходна позиция. Как се пуска дневния километраж?
    ....... Можели в движение да се включи 4WD от копчето на таблото?
    ....... Можели в движение да се превключи скоростният лост от положение L в положение D?
    Малкото е вероятно не О/С а О/Д (овърдрайв) тук е писано с гЕгабайти инфо ...на кратко кутията ти е 4 скоростна (напред) ІІІ-та е около ІV-та на "ръчките", а ІV-та ти е сходна с V (т.е. "бърза") Ако влачиш нещо тежко, или си в натоварен трафик "автомата" понякога се шашка ІІІ ли да избере или ІV (ОД-то) превключва често и не е приятно и здравословно, за това в такива случаи натискаш бутона, светва "ОД ОФФ" и нямаш ІV-та.
    По втория въпрос, мисля (НЕ СЪМ СИГУРЕН) че до 100км/ч.го разрешават, но на всичките ми коли (които са 4WD) си го включвам в спряло състояние с лост на "Р или N" (съответно съединител за ръчкалките) обратното от х4 на х2 става при всеки режим и скорост, ако си с автоматични хъбове пак трябва да спираш и да връщаш назад, а при ръчните да слизаш и да ги отключваш
    За километража пробвай (карам го на обща теория ) да задържиш бутона натиснат малко по дълго време: Примерно натискаш го два пъти кратко, излиза "ТЕМП2" (темпорален, временен, дневен километраж 2) тогава натискаш и задържаш бутона 4-5 сек. обикновенно се нулира и от този момент започва ново отчитане.
    По третия въпрос, от "L" към "D" отиваш без проблеми, когато си на "L" си забранил на "автомата" да включва повече от І-ва, т.е. вървиш някъде из калта бавно. после като излезеш на чисто го буташ на "D" и отпрашваш Обикновенно механичните защити на "автомата" (големия бутон на скоростния лост за който пишеш) са направени така че превключването "N-D" (и в двете посоки) и превключването от "L към D" става без да го натискаш, с леко бутане, докато при всички други превключвания се усеща "упора" и трябва да го натискаш и да се съобразяваш със скорост и т.н......ако имаш други въпроси звънкай че е по-лесно .... но преди това ползвай търсачката и чети
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: Няколко въпроса за Исузо Тропер 2000г. 3.0 ТДИ автоматик

      Кратко обяснение на въпросите Ви, което можете сам да прочетете в книжката на колата Ви.
      Когата копчето O/D не е натиснато или е в положение "OFF" разполагате с 4 скорости и нямате спиране от двигателя. Когато натисненте копчето, тогава разполагете с 3 скорости и лека спирачка от двигателя. Използва се при лоши пътища или в градски условия.

      Километражът Ви има 3 положения.
      1- Пробега на автомобила
      2- "trip" дневен километраж за по-дълъг пробег (смяна на масло например)
      3- Дневен километраж
      Двата дневни километража се зануляват всеки по отделно с дълго натискане на копчето.

      От 4х4 на 2х2 и обратно се превключва посредством бутона на таблото при скорост до 100 км/ч.
      От къси на дълги скорости се превключва след като е натиснато копчето 4х4 на таблото на позиция на скоростния лост "Р" или "N" само в спряло положение.
      Можете да превключите без проблем от "L" на "D". Но внимавайте с обратната манипулация. "L" може да се включи само когато автомобилът се движи с по-малко от 25 мили.

      Коментар


      • #4
        До: Няколко въпроса за Исузо Тропер 2000г. 3.0 ТДИ автоматик

        Благодаря и на двама Ви. Ако има нещо пак ще питам.
        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X