Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Променливо налягане на маслото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Променливо налягане на маслото

    Пикапа е Исузу Кампо 2.3 бензин с двигател 4ZD1.
    Преди седмица лампата на маслото взе да примигва и стрелката да трепти м/у
    2-3bar.Изгасих двигателя веднага и прибрах колата на буксир.На следващия ден реших да запаля за проба и дефекта го нямаше.Оставих я да загрее-нищо,подкарах я пак нищо
    държи си обичаиното налягане.Предположих ,че е от лош контакт на датчиците,почистих ги и стегнах кабелните обувки.Близо седмица го карах с едно на ум но нищо и онзи ден пак същия дерт.Като престио час два паля и вдига налягане след десетина минути ,стрелката започва да трепти и лампичката свети слабо,полека лека налягането пада до
    нулата и лампата светва ярко.Две седмици преди първия инцидент смених филтъра и маслото /Приста супер дизел 15W40/,вчера отворих малкия картер да проверя смукателя на помпата-чист,смених масления филтър с нов,дане би да е бил дефектен,
    отворих и разтоварващия клапан-подвижен без задирания.Днес отворих и маслената помпа видимо няма никакви повреди и фрапантни износвания.Вече взех да се бия с питанки ако можете дай те акъл.Благодаря Ви.
    Гори ама въри к'о мързи ви да наливате ли?

  • #2
    До: Променливо налягане на маслото

    Първоначално публикуван от Plamen Lilov Преглед на мнение
    /Приста супер дизел 15W40/
    хайде пак смени маслото като начало нищо против братята (май се казваха) Бобокови и фирмите им .....ама купи си по-скъпо масло пък и потърси тук за "присадки", добави и тях.....иначе може и с биелни лагери да се разминеш само .... ама може и основни
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      До: Променливо налягане на маслото

      Възможно ли е някоя маслена магистрала да се е запушила и от там да идва проблема.Успех дано го отстраниш овреме
      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
      КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

      Коментар


      • #4
        До: Променливо налягане на маслото

        Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
        Възможно ли е някоя маслена магистрала да се е запушила и от там да идва проблема.
        По скоро не Датчиците обикновенно се слагат на изхода на маслената помпа и филтъра (това по обща теория),ако е запушено нещо някъде или ще вдига налягане и ще избие рано или късно, или в къси срокове някъде нещо ще започне да подсвирква или похлопва и най-накрая ще изпищи и задере или ще изтропа яко (може и за последно) а така описаното гадно примигване на лампата за маслото ( пак по обща теория ) най-вероятно се дължи или на загуба на вискозитет на маслото, като зазагрее хубаво се втечнява силно и налягането му пада защото изтича по-лесно през нормалните хлабини, или температурното разширение на метала на лагерите (ако са поизносени) позволява повече масло да изтича покрай тях и да се връща в картера (при нормален вискозитет на маслото) ......та такива ми ти невесели работи от компа толкУз
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: Променливо налягане на маслото

          а що преди да ремонтираш колата не смениш датчика за налягане или не отидеш на сервиз да го видят с манометър

          щото тия датчици и те се развалят

          ладов (аз руска техника няма да си купя, но) струва ~10 лв
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            До: Променливо налягане на маслото

            За да има аномалии в показанията на два независими един от друг уреда (лампата и манометърът са различни датчици), явно наистина има проблем. Не е изключена обаче ел. повреда в общата им част - провери дали има надежден плюс при контакт на единя край на лампата или + на уреда за налягане, както и дали няма претрит и замасяващ проводник.
            Трептенето на стрелката е нетипично при биметален уред.
            Ако индикацията е наред, както го описваш ми прилича на неплътен О-пръстен на смукателя на маслената помпа, където се вкарва в блока.
            Друг възможен сценарий е ниско ниво на маслото в двигателя и присветване на завой, особено десен, поради специфичната форма на картера на 4ZD(C)1


            За същия двигател аз използвам полусинтетика 15/50 и налягането е при студен двигател е 8кг/см. още при 1500 об/мин.
            При напълно загрял на празен ход е 2кг./см. При 3000 об мин. налягането е 4кг/см.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              До: Променливо налягане на маслото

              Първоначално публикуван от Plamen Lilov Преглед на мнение
              Пикапа е Исузу Кампо 2.3 бензин с двигател 4ZD1.
              Преди седмица лампата на маслото взе да примигва и стрелката да трепти м/у
              2-3bar.Изгасих двигателя веднага и прибрах колата на буксир.На следващия ден реших да запаля за проба и дефекта го нямаше.Оставих я да загрее-нищо,подкарах я пак нищо
              държи си обичаиното налягане.Предположих ,че е от лош контакт на датчиците,почистих ги и стегнах кабелните обувки.Близо седмица го карах с едно на ум но нищо и онзи ден пак същия дерт.Като престио час два паля и вдига налягане след десетина минути ,стрелката започва да трепти и лампичката свети слабо,полека лека налягането пада до
              нулата и лампата светва ярко.Две седмици преди първия инцидент смених филтъра и маслото /Приста супер дизел 15W40/,вчера отворих малкия картер да проверя смукателя на помпата-чист,смених масления филтър с нов,дане би да е бил дефектен,
              отворих и разтоварващия клапан-подвижен без задирания.Днес отворих и маслената помпа видимо няма никакви повреди и фрапантни износвания.Вече взех да се бия с питанки ако можете дай те акъл.Благодаря Ви.
              Не е Исузо , но пак е същия проблем.
              Заради такова присветване на маслото - вместо на самоход от Германия пратих колата ( голям джип ) с Ферибота по Дунава ( от Пасау) . За да не скапя двигателя.
              В България - смених датчика на маслото ( 25 лв) и проблема е забравен. Поне е по-лесно и евтино от ремонт на двигател и смяна на маслото. Опитай !
              Дано се окаже този проблема ! Успех !

              Коментар


              • #8
                Към кой датчик е вързана лампата за маслото,че нещо не намирам по схемите.
                Trooper 3.0 4JX1
                Благодаря предварително.

                Коментар


                • #9
                  Има само един голям, той е и за лампата и за датчика.
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #10
                    Благодаря колега.
                    Питам, понеже имам проблем с налягането на маслото в кръга за мазането на двигателя.Преди време след запалване светна лампата и стрелковия уред не отчиташе нищо.Угасих я,след малко пак запалих и всичко беше ОК.
                    Това го направи още няколко пъти следващите дни.Помислих си,че е от филтъра и маслото(бях ги подменил преди 300км с по евтини).Подмених ги отново с такива каквито ползвах преди,но проблема остана.Свалих капака на картера и проверих сондата-ОК.Ако причината е от клапаните в охладителя в кой от двата да я търся?Не ми се мисли за помпа и лагери
                    Поздрави.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X