Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

    Здравейте!
    Един приятел има такава мшина:
    -ISUZU Trooper 3.0 ТDI
    -159 к.с
    -година 2001
    -двигател 4JH1(не е сигурно)

    От известно време имаше проблеми със запалването,докато накрая съвсем отказа.Човека иска да отиде на диагностика..но къде????
    Ходи в София,Пловдив,Бургас и Враца никъде не успяха да прочетат данните от компютъра.Вчера се върна от Гърция(някакъв град,близо до България),но там имали софтуер само за машини над 2002 год.Последния вариант е Солун,там са обещали пълно обслужване.

    Сигурен съм ,че и в България някъде могат да направят диагностиката.
    Споделете някаква информация по въпроса...телефон ,фирма ,майстор..т.н

    Благодаря,хора!

  • #2
    До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

    Здравейте,
    Имам същия джип и прави същия проблем-както работи изведнъж спира.След няколко опита запалва и след малко същото се повтаря.НАПРАВО ЩЕ ОТКАЧА!!!Купих го април 2008г от Германия.От тогава съм го карал само около 500 км и то за да обикалям сервизи и майстори.Аз съм от Русе.От 6 месеца джипа е в София при мой приятел,който още не може да разбере какво му е! Моля те ако си разбрал нещо помогни ми да го подкарам,защото до тук съм дал вече 9000 евро и проблемът си остава! А инъче джипът е страхотен!!! Моля те ако знаеш нещо помогни ми! Това са повече от 9 месеца!! Ще съм ти задължен!
    vladesnet@yahoo.com

    Коментар


    • #3
      До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

      Здравейте колеги.
      Имах подобен проблем наскоро - след стартиране на двигателя се появяваше необяснима загуба на ниските обороти и след това загасване на двигателя. Доста се изнервих.
      Оказва се, че в нашата любима татковина никой няма софтуер за Трупър 3-0 ТДИ. Нито лицензиран нито нелицензиран. Няма го и официалния вносител на Исузу. То и без това само рейсове и камиони внася-за какво му е. Има за други модели -но за Трупър няма никъде. Не се получи и при представителите на Опел. Софтуера за монтерей не е съвместим с Трупърския. Немците са си направили друг.
      Както и да е, трябваше поне някакъв опит да се направи. Извиках "неволята". С познати от един сервиз започнахме с визуална проверка на всички видими (щото има и на скрити места) датчици, както и на вакуум-клапаните по двигателя. Състоеше се в напръскване на клемите на датчиците с електропроводим спрей и проверка за липсата на вакуум в клапаните.
      Проблема при мен изненадващо се реши почти веднага. Оказа се ,че съм нямал достатъчно добър вакуум в клапана които регулира подаването на част от изгорелите газове за допълнително изгаряне в двигателя. Намира се на колекторните тръби. Поради недобрия вакуум клапанът не е дозирал правилно количеството въздух (кислород) и изгорели газове които се подават в цилиндрите на двигателя.
      Двигателя заработи така сякаш никога не е имал проблем, само от едно добутване на маркуча за вакуума.
      Ще се радвам ако съм помогнал на някого с личния си опит.
      Иначе джипката е супер. Имам я от около година и половина. Пробег, около 25 000 км. Според мен хората ги е страх да я купуват най-вече поради липсата на сервиз. Тя затова се и купува на по-добри цени в сравнение с другите японски марки джипове.
      До сега - само нафта (бензиностанции "ЕКО") и масло (10W40 TOTAL) на всеки 7500 км (по каталог смяната е на 8000км).
      Ако някои иска да сподели нещо, тел.0887 467 577.
      Приятно и безаварийно каране!

      Коментар


      • #4
        До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

        Здравейте колеги , абсолютно същия проблем със Тrooper 3.0 159 k.с.

        Свети лампата на chec engine и гасне на ниските обороти

        п.с. Преди също светеше на ниските обороти след 2200 гаснеше , но пък вървеше. Помагайте къде и кой да го види и направи ( евентуално )

        Коментар


        • #5
          До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

          Мисля че много добре познавам този двигател, но в него са заложени хиляди изненади. Ако имате проблеми с него обадете се. Надявам се че ще успея да ви помогна тел. 0884679260

          Коментар


          • #6
            До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

            И моят правеше същия проблем, като освен това обаче харчеше и много масло. Сега е в сервиз, предстои му пълен ремонт на двигеталя. Джипа е невероятен и си заслужава да се борим, за да си го караме За съжаление обаче наистина в България е много трудно, тук почти няма хора, които да разбират от този джип, броят се на пръсти хората, които са отваряли този двигател, а той наистина крие изненади и трябва добре да се познава!!! Аз лично след много проучвания и ходене къде ли не срещнах само един човек, който реално е съживил такъв джип и е отварял двигател, казва се Тошко, в Лозен е. Ако някой има интерес мога да дам кординати, но не мога да кажа дали ще иска пак да се занимава с това чудо а и препдолагам взима не малко пари, всичко по този джип е много тегаво за работа, а и наистина изисква да го познаваш!

            Коментар


            • #7
              До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

              Какво стана с ремонта на джипа.

              Коментар


              • #8
                До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                Здравейте трупърджии!
                Преди време писах за проблем с моя Трупър . Оказа се, че не е това което си мислех и за което бях писал. След време пак се появи, задълбочи се и .... ми скъса нервите. За малко да си продам джипа. Истинския проблем се оказа дефектирал датчик за налягането на маслото в двигателя. Както ми обясниха въпросният датчик има определен живот -между 100 и 150 хил.км, и като "изпляска" започва да подава невярна информация на компа, а оттам - няма или бърка ниските обороти и гаси двигателя.
                Нейсе, всичко приключи. Оправиха ми джипа в Пловдивски сервиз. Отавих го при тях за диагностика, казаха ми каква е повредата, колко струва новия датчик (цената по късно се потвърди от колега от форума които си я купи лично от Германия и им я занесе да му я сменят) както и колко искат за труда. Останах приятно изненадан от влизането до излизането от сервиза. Каквото казаха - това и направиха, колкото казаха - толкова и взеха. До момента доста калеги от форума ми се обаждаха, че имат същия проблем и в решението му впоследствие се оказа същото. И за да не се чудите повече къде се е случило това -сервиза е "Авел". За телефоните - питайте чичко "Гугъл" или се оправяйте сами - не сте малки.
                Колеги, лошата слава на Трупъра се дължи именно на двигателя 3.0 TDI ,159 кс, но не защото е по-лош от всички останали, а просто защото има малко хора които са запознати с него. Но все пак има и аз намерих един от тях! Това исках да споделя с Вас, за да не открива всеки сам и пак и отново топлата вода.
                Успех колеги и безаварийно каране през новата 2010 г.!
                Последно редактирано от toni_ko; 07-02-10, 21:31.

                Коментар


                • #9
                  До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                  Благодаря за полезната информация! Значи в този сервиз правят диагностика на този мотор, така ли?!!!
                  А с ремонта....още нищо...тия дни ще се вади двигателя...за сега това, което се вижда е, че няма проблем с буталата...вероятно има проблем с помпата за високото налягане на маслото и може би и с дюзите....ще видим, да го доразглобим, да отворим и тая помпа и ще му мислим....
                  А тая зима я изкарах без джипа дано да си заслужава чакането и мъките накрая...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                    Никой ли не разбра че този 3.0 common rail е пълен боклук и се наказваш със него....
                    Купете си 3.1 не 3.0

                    Коментар


                    • #11
                      До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                      По една или друга причина се случва хората да си ги купуват тези джипове....а за това, че е пълен боклук....доста ме развесели личното ти мнение по въпроса

                      Коментар


                      • #12
                        До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                        В интерес на истината - поради много чести оплаквания и статии , аз се отказах от Дизела - common rail

                        В тази статия е засегнат проблема частично...

                        Двигателя:

                        Трилитров турбодизел и бензинов шестак с обем 3.5 литра. Логиката автоматично насочва избора към нафтовите модификации, но точно там се крие един от най-сериозните недостатъци на модела. Дизеловият мотор разполага с горивна система Common rail от първо поколение, която дава изключително висок процент дефекти. Според статистиките инжекторите с електронно управление масово протичат. Понякога горивото попада в мазителната система на двигателя, което в особено тежки случаи дори пречи да бъде загасен. През март 2003 г. Isuzu провежда акция за замяна на уплътненията на инжекторите, защото се оказва, че моторът продължава да работи на нафтата в масленото корито и в колите с автоматична трансмисия на практика не може да бъде спрян изобщо. В търговската мрежа са пуснати специални ремонтни комплекти, но въпреки това неизпревностите продължават да тровят живота на собствениците. Така изборът на двигател се свежда до бензиновия V6 с мощност 215 к.с., които на пръв поглед съвсем не са впечатляващ арсенал за всъдеход с пълно тегло над 2.5 тона. Подходящо подбраните предавателни числа на трансмисията обаче компенсират дефицита на конски сили, а и въртящият момент от 313 Нм при едва 3 000 об/мин си го бива. Интересното е, че версията с автоматична скоростна кутия набира от 0 до 100 км/ч по-бързо от механиката (9.2 срещу 11.3 секунди). Самият двигател има огромен ресурс и близо 100-процентово положителен баланс в статистиките за надеждност. Изработен е почти изцяло от алуминий, а свещите са с платинени накрайници, което удължава периода за планово сервизиране на 100 000 км. За жалост харчи над 20 литра на 100 в градски условия дори по каталожни данни, а реалният разход има и по-смели параметри.
                        Проучванията сочат, че Trooper UBS и Monterey B се ползват по предназначение много по-често от останалите всъдеходи на пазара. Моделът се кара по пресечен терен средно в около 20% от експлоатационния му живот. Въпреки това японският воин не разполага с междуосев диференциал. За разлика от предходното поколение включването на двойното предаване се извършва по електронен път посредством бутон на арматурното табло. На обикновен път задвижващ е задният мост, а предният може да се активира при скорост до 100 км/ч. На практика обаче електрониката го задейства едва при загуба на сцепление. Задният диференциал е самоблокиращ, има и понижаващи предавки както във версиите с механична, така и с автоматична трансмисия (съответно с пет и четири предавки). Това се оказва съвсем достатъчно за повече от прилична проходимост дори без наличието на атрибути от най-тежката артилерия на всъдеходното братство. Системата с име Torque on Demand работи безотказно, което не изненадва предвид потеклото на автомобила и репутацията на производителя.

                        Ето и пълната статия ...

                        http://spisanie.mobile.bg/djipove/is...-monterey.html
                        За това до 2000 Година си остават най-здравите машинки

                        Коментар


                        • #13
                          До: Диагностика на Trooper 3.0 TDI?

                          Звъннете от мое име на 0888806183 Цецо
                          Редовно има такива 3.0 при него
                          sigpic
                          Land rover lightweight-series 3
                          Range Rover V8
                          Range Rover Classic Vouge SE V8
                          Mercedes G280

                          ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X