Обява

Свий
Няма добавени обяви.

'лек'лифт на трупер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: 'лек'лифт на трупер

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Така става, обаче, ако конструкцията на ресьора е като показаната по долу, подложките трябва да започват между 2-ри и 3-ти лист и ако има възможност надолу.
    Моите ресори имат само по един лист с уши.
    А подложки бях сложил и над най-долния лист, но окачването стана много двърдо (все едно трактор). Освен това, по неравности колата започна да "галопира" и се принудих да махна тези подложки (така изгубих около 2см. височина - вместо 5, имам 3см. увеличение).
    Ама и ти, откъде намери толкова бързо такъв ресор, че да го покажеш за пример?
    Последно редактирано от StoyanVL; 18-12-09, 13:25.

    Коментар


    • #62
      До: 'лек'лифт на трупер

      Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
      Моите ресори имат само по един лист с уши.
      А подложки бях сложил и над най-долния лист, но окачването стана много двърдо (все едно трактор). Освен това, по неравности колата започна да "галопира" и се принудих да махна тези подложки (така изгубих около 2см. височина - вместо 5, имам 3см. увеличение).
      Ама и ти, откъде намери толкова бързо такъв ресор, че да го покажеш за пример?
      Играл съм си доста с ресьорите. Тоя в ляво е с по дълги обици, тоя в дясно е с ресьорите отгоре.
      Мисля си, че подлагане на допълнителен лист е по добра идея от тия подложки в краищата.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #63
        До: 'лек'лифт на трупер

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Пропускаш нещо! При лифта с ресьорно окачване, рамата с раздатката отива нагоре. Същевременно моста си остава дето си е бил. Ъглите остават същите, но съостноста се променя, а тя е важната в случая - за да не се натоварват каретата. Затова трябва клин. Ако лифта е с по дълги обици, те извъртат моста и корегират промяната на тази съостност. Ако се удължи и от към страната на лапата такава корекция няма да се състои.
        Да, вярно е за клина или обеците. Но за да е всичко коректно в този случай, трябва да се отпусне задната страна на ск. кутия надолу или предната и страна, заедно с двигателя да отидат нагоре така, че каретата да работят при равни ъгли на отклонение. Ако това не е изпълнено, при постоянна ъглова скорост на изх. вал на ск. кутия, пинЬонът се върти неравномерно (ъгловата му скорост представлява синусоида, в зависимост от времето). Така е, защото при карданните валове се използват шарнирите на Хук (дето им викаме карета), а те предават ъгловата скорост неравномерно. Ако шарнирите са еднакво отклонени и са в подходящо положение един спрямо друг,ускорението при единия се компенсира със закъснението при другия и накрая ъгловата скорост на пиньона е също постоянна. Шарнирите на Хук работят най добре при ъгъл на завъртане (м-у входа и изхода) от 3 до 4 градуса (мисля, че беше толкова но трябва да погледна), т.е. нула градуса не е добър ъгъл на работа за тези шарнири и затова пиньонът и опашката на ск. кутия не трябва да лежат точно на една ос.

        Коментар


        • #64
          До: 'лек'лифт на трупер

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Играл съм си доста с ресьорите. Тоя в ляво е с по дълги обици, тоя в дясно е с ресьорите отгоре.
          Мисля си, че подлагане на допълнителен лист е по добра идея от тия подложки в краищата.
          По-евтино ми е с подложки и каищата на листовете не се износват от триенето, но долните листове се натоварвт повече. Засега няма счупени листове. Дано да държат и занапред.
          Мислих си преди, да прехвърлям листовете над моста, но толкова други работи имаше за оправяне по тая кола, че се отказах. Страхувах се и от това, мостът да не се деформира от заварките. Мислих и вариант без заварки, като вържа горната пета за оригиналната, с някакви шпилки. Ти заварки ли ползваш и има ли някакви подводни камъни при тази реконструкция?
          Последно редактирано от StoyanVL; 18-12-09, 15:24.

          Коментар


          • #65
            До: 'лек'лифт на трупер

            Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
            Да, вярно е за клина или обеците. Но за да е всичко коректно в този случай, трябва да се отпусне задната страна на ск. кутия надолу или предната и страна, заедно с двигателя да отидат нагоре ...
            Да, обаче, ако имахме в случая само заден задвижващ мост.
            Това беше жокер, по натам ще се сетиш сам.

            Коментар


            • #66
              До: 'лек'лифт на трупер

              Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
              ...
              Мислих си преди, да прехвърлям листовете над моста, но толкова други работи имаше за оправяне по тая кола, че се отказах. Страхувах се и от това, мостът да не се деформира от заварките. Мислих и вариант без заварки, като вържа горната пета за оригиналната, с някакви шпилки. Ти заварки ли ползваш и има ли някакви подводни камъни при тази реконструкция?
              На Трупъра моста е стоманен. Няма подводни камъни.
              Само че, не ти трябва. По простата причина че, ще получиш такъв лифт (над 15-16 см.) че, отпред с независимото няма насмогване.
              Виж все пак аз как ги правя:
              Тоя клин не съм го все още заварил, че не съм приключил.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Аndro 160; 18-12-09, 17:07.

              Коментар


              • #67
                До: 'лек'лифт на трупер

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Да, обаче, ако имахме в случая само заден задвижващ мост.
                Това беше жокер, по натам ще се сетиш сам.
                Да, при нашата компоновка (с преден кардан) ъглите на каретата на предния кардан се развалят.

                Коментар


                • #68
                  До: 'лек'лифт на трупер

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  На Трупъра моста е стоманен. Няма подводни камъни.
                  Само че, не ти трябва. По простата причина че, ще получиш такъв лифт (над 15-16 см.) че, отпред с независимото няма насмогване.
                  Виж все пак аз как ги правя:
                  Тоя клин не съм го все още заварил, че не съм приключил.
                  Яко! А не може ли вместо да използваш клин, направо да завариш петата под необходимия ъгъл? Или така ъгълът трудно се докарва?

                  Коментар


                  • #69
                    До: 'лек'лифт на трупер

                    Първоначално публикуван от StoyanVL Преглед на мнение
                    ...
                    А не може ли вместо да използваш клин, направо да завариш петата под необходимия ъгъл? Или така ъгълът трудно се докарва?
                    Може. Наложи се да използвам клин, щото смених ресьорите с други по дълги и с изместен център, и от там се "кривна" моста, та се наложи корекция.
                    Тук ги уцелихме. Виж и фланеца, че при голям лифт и кардана окъсява.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #70
                      До: 'лек'лифт на трупер

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Може. Наложи се да използвам клин, щото смених ресьорите с други по дълги и с изместен център, и от там се "кривна" моста, та се наложи корекция.
                      Тук ги уцелихме. Виж и фланеца, че при голям лифт и кардана окъсява.
                      всичко до тук ОК ,но заслужава ли си толкова средства и труд за джип който е далеч от най-доброто за OFF-road
                      Аз лично не съм много впечатлен от джип без блокаж поне на единия мост
                      Голяма излагация набих се в една пряспа и да ме вади от там L200
                      голям срам чак незная как да отида след обят на кафе

                      Коментар


                      • #71
                        До: 'лек'лифт на трупер

                        Първоначално публикуван от jameson Преглед на мнение
                        всичко до тук ОК ,но заслужава ли си толкова средства и труд за джип който е далеч от най-доброто за OFF-road
                        Аз лично не съм много впечатлен от джип без блокаж поне на единия мост
                        Голяма излагация набих се в една пряспа и да ме вади от там L200
                        голям срам чак незная как да отида след обят на кафе
                        Блокажите са лесни, продават се. А мощния мотор, големите ходове и гуми могат да компенсират липсата им.
                        А относно заслужава ли си, или не, по добре да не откриваме топлата вода. Достатъчно е да се огледаме кои модели масово се тунинговат за гората.
                        И все пак, няма такъв, на който да сменим само пружините, амортесьорите и гумите, и да е готов офроуд-звяр.
                        Малко, или много трябва да си го направим. Затова е важна базата, за да може това "малко, или много", да е малко.
                        Последно редактирано от Аndro 160; 20-12-09, 13:00.

                        Коментар


                        • #72
                          До: 'лек'лифт на трупер

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Блокажите са лесни, продават се. А мощния мотор, големите ходове и гуми могат да компенсират липсата им.
                          А относно заслужава ли си, или не, по добре да не откриваме топлата вода. Достатъчно е да се огледаме кои модели масово се тунинговат за гората.
                          И все пак, няма такъв, на който да сменим само пружините, амортесьорите и гумите, и да е готов офроуд-звяр.
                          Малко, или много трябва да си го направим. Затова е важна базата, за да може това "малко, или много", да е малко.
                          Може и да си прав ,но като гледам как беше легнал на снега едва ли по голям ход,двигател или каквито и да е гуми биха помогнали като гледам как пикапа едвам ме издърпа без малко да ходим за тежката артилирия (Газ 66)
                          А относно блокажите наистина не сам много на ясно каде ги има ако може малко ИНФО по въпроса ще съм ти благодарен

                          Коментар


                          • #73
                            До: 'лек'лифт на трупер

                            ARB. Разрови се във форума, някъде имаше спецификация.
                            Цената е над два бона. Ако има и те устройва, питай и ше намерим от къде да го купиш.

                            Коментар


                            • #74
                              До: 'лек'лифт на трупер

                              Няма смисъл толкова пари да се дават навятъра
                              а лично мисля в близко бъдеще да си закупя един Defendar къса база и Исузуто да си остане товарното магаре на баща ми

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X