Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

    Привет!

    Толкова време карам тоя камион, че вече нито помня, нито виждам разлика при оборотите след запалване.

    Може ли някой да пусне снимка на оборотите на място? При мен странното е, че имам два варианта и затова се чудя кой е "правилният". Единият е точно по средата между 0-та и 1-ва секция, другият е една идея по-близо до 1-та секция и обикновено "застопорява" там след форсиране на оборотите над 2.5.

    Благодаря предварително.
    +359 899985804

  • #2
    От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:isuzu 1.JPG
Прегледи:1
Размер:71.6 КБ
ID:5790118 Току що запален .

    Коментар


    • #3
      От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:isuzu2.JPG
Прегледи:1
Размер:71.3 КБ
ID:5790119 След форсиране до 2 500 оборота .

      Коментар


      • #4
        От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:isuzu3.JPG
Прегледи:1
Размер:62.3 КБ
ID:5790120 Обороти при загрят двигател .

        Коментар


        • #5
          От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

          И при мене на фруктиерата не държи обороти.Има един актуатор на помпата дето се управрява от вакуум,който пък от електровакуумен клапан,пък той най вероятно от датчик набит някъде в пачата.Цялата тая кибернетика трябва да се проследи.....Ще чакам наготово темата да се развие и да почна и аз гинекологична операция
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #6
            От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

            Оборотите си ги държи , но при запалване са по-ниски , а след форсиране до 2 500 оборота вече ги държи малко по-високи .

            Коментар


            • #7
              От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
              Ще чакам наготово темата да се развие и да почна и аз гинекологична операция
              Не чакай, твоя мотор няма нищо общо с тоя от темата. Освен марката.

              Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
              Оборотите си ги държи , но при запалване са по-ниски , а след форсиране до 2 500 оборота вече ги държи малко по-високи .
              Не му се вглеждай и се радвай докато работи. Че баш на тия системата им е нещо средно между комън-рейл и помпа-дюза, има си известни проблеми, а и много малко хора им разбират. Също и диагностична апаратура не се намира лесно за тях (последно четох, че у нас въобще няма, карали ги нещо в Гърция).
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                Според мен си е здрав двигател , но си прав , че малко хора го познават . За тези километри от снимката ( абсолютно не съм сигурен дали са верни ! ) размерите , които успях да измеря при свалена глава ( самата глава беше крива 0,05 мм.) са си в номинала по данни от наличната документация . Бойко ( от форума ) по принцип се занимава по-сериозно с прословутите дюзи и последно писа , че им е намерил цаката и резервни части . Има хора във форума , които са ремонтирали такива двигатели и те могат да споделят повече опит . Дюзата се управлява с ел. сигнал , който отваря клапан през който масло ( засмуквано от картера с две помпи ) с високо налягане натиска друг клапан , който пък натиска нафтата и така създава високо налягане на впръскване на горивото . Лаишки примерната сметка е 100 бара масло по седем ( 7 ) пъти разлика в площта между маслената и нафтовата страна на буталото по два (2 ) бара налягане на нафтата е равно на 1 400 бара налягане на впръскване на горивото в цилиндъра . Лошото масло , или нафта прецаква една гумичка в дюзата и в маслото навлиза нафта . При мен и майсторите са били калпави и са си оставили ръцете тук , там !

                Коментар


                • #9
                  От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                  ?!! Исузу държът всички рекорди за дизелови мотори във светът. От най добрия (2.8 )до най лошия (3.0)..........Познавам мотора много добре.
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #10
                    От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:izusu-trooper-3tdi-low-rpm.jpg
Прегледи:1
Размер:112.1 КБ
ID:5791532


                    Ето така прави като го запаля или когато си поиска. Подозренията са ми за неработеща дюза, но приемам идеи от по-запознатите от мен?
                    +359 899985804

                    Коментар


                    • #11
                      От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                      Волтметъра защо седи там. Там не му е мястото, при лошо зареждане е възможно.
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #12
                        От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                        И моя стои там като го запаля , трябва да му кача оборотите малко , присвирва ремъка и си отива над 13 в. , и всичко е наред после . Само уточнявам , че го карам рядко и го паля през седмица две .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                          Точно така. И при мен ремъците приплъзват, иначе два акумулатора нови, зареждането е окей.
                          +359 899985804

                          Коментар


                          • #14
                            От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                            И само с единия акумулатор го прави същото .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Isuzu Trooper 3 4JX1 обороти

                              При мен при запалване винаги си е така, след което се нормализира като тръгна(2-3мин).
                              Обаче, относно оборотите, не само при запалване са ниски. Често и при каране, ако спра, или изключа предавката по време на път, пак са там и при форсиране се качват отново.
                              Турбото ми е ново, работи чудесно. Съмненията са ми или в дюза, или в някоя клема/контакт.
                              Все пак, не съм никак наясно и ще се радвам колегата Лозан да даде акъл!
                              +359 899985804

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X